Ličnosti / PRIVREDA I POLITIKA

Kuperberg: Kompanije moraju naći svoje ZAŠTO da bi bile uspješne

31.05.2019. 17:34 / Izvor: Akta.ba

Na 9. Branding konferenciji, prvi se predstavio Ravid Kuperberg, ispred kompanije Mindscapes.

On je trener - stručnjak koji se brandingom, dizajnom i oglašavanjem bavi već preko 20 godina a njegovu ekspertizu testirali su skoro svi – Publicis, Grey, TBWA, Google, Unilever, Telenor i mnogi drugi brendovi.

On je "alhemičar za misli" a to znači da vam može pomoći da izdvojite svoju najbolju misao i da od nje napravite "zlato" jer je njegova supermoć pronalaženje logike na mjestima gdje ljudi vide magiju.

Njegova životna filozofija je Probudi se i ostvari svoje snove

Kuperberg je na samom početku Konferencije utjelovio svoju stručnost kada se na sceni presvukao u dres voljenog kluba Liverpool i u njemu održao cjelokupno predavanje, šireći tako poruku i koristeći Klub kao predmet uspješnog marketinškog proizvoda. 

Pitanja kako i na koji način se najbolje prezentirati na tržištu, kako se nametnuti unikatnom idejom, kako razmišljati sistemski, kroz paterne razmišljanja i kako ustvari ideju učiniti uspješnim brendom, bila su predmet njegovog zanimljivog i informativnog izlaganja ana temu "Hack the thinking" ( Hakiraj razmišljanje )

Ovaj priznati stručnjak, naglasio je da je uvođenje strukture i logike u kreativnost jako važno, mada se može činiti čudnim jer je kreativnost vještina, ali upravo struktura i logika je čine snažnijom.

Kuperberg kaže da je u svim idejama glavna srž u istom polaznom paternu razmišljanja. Kaže da možemo razgovarati o kreativnom uticaju neke ideje, efikasnosti, ali 81 % svih najboljih ideja svijeta, onih najnagrađenijih leži u istom polaznom paternu. Ti paterni se mogu kategorisati i ukoliko svaku ideju filtriramo kroz njih bit će nam jasno da sve ideje započinju isto.

"Jako je važno da razumijete ustaljene paterne razmišljanja koji vode do kreativnih ideja. Sve metode "izrade" ideja možete primjeniti pri izradi svoje ideje. Vaša ideja neće biti ista kao druge ali će biti (u)temeljena na istim mehanizmima, tj. alatima razmišljanja koja vam pomažu da definirate ideju.", kaže Kuperberg.

Kompanije uvijek znaju šta im je predmet marketinga, kaže, ali je malo njih koje znaju svoje ZAŠTO.

"Zašto postojite kao kompanija je jako važno, za šta se zalažete jer tek onog trenutka kada budete imali svoje Why / Zašto, tek tad imate "priču" za svoje klijente i to vas u konačnici čini uspješnijim ali i kredibilnijim.", ističe. 

Kuperberg je izričitog stava da je ključno kreirati nešto od čega imamo korist i mi i klijent i što nam daje razlog da djelujemo na principu istog, zajedničnog uvjerenja. 

"Svi uspješni svjetski brandovi imaju snažne i moćne poruke, i uvijek trebate razmišljati kako bi bilo super da svoje biznise, organizacije, kompanije  transformišete do svrhe u kojoj vaši klijenti jednako mogu da dijele vašu priču i poruku.", pojašnjava. 

ZAŠTO mora biti privlačno i klijentima kao Klub navijačima  

Ovaj uspješni stručnjak kaže da je prošlo vrijeme u kojem smo morali ubjeđivati ljude u svoje proizvode ili usluge da bi ih oni kupili i da ključ uspjeha leži u tome da im ponudimo neku vrijednost u kojoj će se pronaći što je, smatra, puno bolja, lakša i uspješnija opcija.

"Kad imate jasno ZAŠTO ne morate potrošiti mnogo vremena a ni novca za marketing.", kaže Kuperberg. 

Ističući važnost odgovora na potrebe klijenata i odgovarajući na pitanje šta je uspješno oglašavanje, kaže: 

"Nađite nešto što im je potrebno, nešto što im predstavlja problem, nađite rješenje i ponudite im svoje ZAŠTO. Tako će ljudi imati priliku da vaš brand poštuju zbog onog što jeste i što predstavlja a na kraju kupiti vaš proizvod ili uslugu zbog onog što jeste. To je najmoćniji advertising / oglašavanje.", kaže Kuperberg.

Brand mora biti dio onoga u što vjerujemo i onoga za šta se zalažemo

Kuperberg je nakon praktičnih primjera iz svijeta marketinga naglasio da je bitno fokusirati se na sadržaj jer će se konzumenti fokusirati na ono što mi nudimo i koliko je to njima važno u životu.

"Bitno je da vas ljudi slijepo prate i vjeruju u vaš brand, poput navijača u fudbalu. Ja vjerujem da je svaki gol, svaki pehar,trofej, pobjeda, gubitak mog Kluba kao i moj lični.", pojašnjava.

Kombinacija svrhe i vrijednosti transformisane u sadržaj ( brand ) prema njegovom mišljenju je ključ uspjeha.

"Ključ je u tome da definirate svoju svrhu i učinite ljude bitnim, tačnije, dozvolite im da budu dio vaše svrhe i da se identifikuju s njom. Tada imate savršenu kombinaciju jedne uspješne kampanje.", zaključio je na kraju.

 

N.K.

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Ličnosti