Milanko Jević, pomoćnik je direktora za ljudske resurse Nove banke A.D. Banja Luka - član Komisije za edukaciju i certificiranje Bank Akademije UBBIH: Mnogi uspješni prodavci ili, pak, analitičari riz

05.02.2009. 14:18 / Izvor: UBBIH
Milanko Jević, pomoćnik je direktora za ljudske resurse Nove banke A.D. Banja Luka - član Komisije za edukaciju i certificiranje Bank Akademije UBBIH: Mnogi uspješni prodavci ili, pak, analitičari riz

Milanko Jević je rođen 1948. godine u Bosanskom Petrovcu. Završio je Filozofski fakultet u Beogradu. Diplomirani je psiholog. Radio je u Nacionalnoj službi za zapošljavanje u Bihaću, u Centru za socijalni rad u Smederevu, Željezari u Smederevu i Ministarstvu finansija Srbije. Sada je uposlenik Nove banke A.D. Banja Luka. Pomoćnik je direktora za HRM i radi na planiranju i organiziranju poslova u tom domenu. Posjeduje iskustvo u istraživačkom radu. Radio je i na projektima u oblasti kadrovske funkcije, menadžmenta, upravljanja kvalitetom kadrova, korporativne kulture, zatim unaprjeđenja statusa poslovanja i srednjeg menadžmenta, kao i strateškog plana razvoja »Sartida«. Dodatno se educirao u sferi ocjenjivanja sistema kavliteta i u oblasti radioničkog načina rada i nenasailne komunikacije Dobitnik je priznanja za primjenjenu psihologiju i za razvoj Društva psihologa Srbije. Govori ruski jezik.

Motivacioni faktor

- Praksa potvrđuje činjenicu da redovni sistem obrazovanja, ni na jednom nivou, ne daje znanja koja su potpuna za potrebe praktičnog rada u bankama. Programski, taj dio obrazovanja se sporo prilagođava novinama u domenu bankarstva. Zatim, obim i sadržaj prakse, za vrijeme redovnog obrazovanja je daleko ispod nivoa, da bi se po završetku školovanja moglo raditi bez dodatne obuke. Neke visokoškolske institucije ne traže praksu, a neke to svode na formalizam. Mnogi poslovi u bankama su multidisciplinarni, što škole ne obezbjeđuju ili to ne čine u dovoljnoj mjeri. Izbor škole, struke je često rezultat »jednokratne profesionalne orijentacije«, koja je nerijetko rezultat sticaja okolnosti ili pogrešnih predznanja o tome šta određena škola, omogućava nekome da radi, ili pak bez jasnih saznanja o vlastitim potencijalima. Realni posao u banci je prilika da se te greške pogrešnih izbora, koriguju na osnovu »probe uživo«. Mnogi uspješni prodavci ili, pak, analitičari rizika to postanu kroz rad, otkrivši te svoje potencijale.

Menadžment znanja u teorijskom, školskom smislu, je apstraktan, dok se takav posao ne počne praktikovati. Tek tada specifične menadžment obuke dobijaju smisao. Tada se najbolje i usvajaju. Obrazovni programi za obuku zaposlenih u banci se mogu primjeriti stvarnim dnevnim, ali i razvojnim potrebama svakog zaposlenog, s obzirom na poslove koje radi. Obuka ne daje samo veću efikasnost u radu, nego je ona za mnoge zaposlene jak motivacioni faktor, u smislu potvrđivanja njihovog uspijeha, sposobnosti, povjerenja, te mogućnosti izgradnje karijere, smatra Jević.

Pogledajte i druge dokumente u rubrici KO je KO

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ličnosti