Ličnosti / PRIVREDA I POLITIKA

Nađa Lutvikadić-Fočo, PR manager BH Telecoma: Osnova pravog liderstva je znati slušati druge

23.12.2011. 16:18 Izvor: / eKapija.ba

Nađa Lutvikadić-Fočo (1978) diplomirala je kriminalistiku, a master iz odnosa s javnošću i korporativnog komuniciranja sticala je na sarajevskom Fakultetu političkih nauka. Radila je u medijima, pri Studentskoj uniji Univerziteta u Sarajevu, te kao PR u Federalnom ministarstvu prometa i komunikacija. Bila je predsjednica komisije za pitanja mladih pri Vijeću ministara BiH, a kao predavačica od 2007. godine radi i za PR školu "Publikum" sarajevskog Media centra.

Od 2005. godine do danas, Nađa upravlja odjelom za odnose s javnošću telekomunikacijskog operatera – kompanije BH Telecom.

Tajni recept za uspjeh u poslovnom svijetu kaže da nema, samo se trudi da radi posao najbolje što može.

"Moja prednost je što volim svoj poziv, uživam u komunikaciji i novim poslovnim izazovima. Iz dana u dan se trudim da naučim nove vještine koje su mi potrebne, te da slušam drugu stranu. Mislim da je osnova pravog liderstva znati slušati druge, "čitati između redova“ i stvarati prostor za realizaciju potreba. Treba znati da je liderstvo osobina, odnosno talent u koji treba ulagati i koji treba graditi. Talent sam po sebi, bez dodatnih vještina i učenja, može biti krakotrajan", kaže ona.

Mišljenja je da je svaka žena na specifican način liderka. On koja ima viziju, sposobnost da brine o drugima kao i jaku intuiciju koja je potrebna da se prepoznaju kvaliteti i mogućnosti drugih.

"U BiH je ponekad teže biti žena liderka zbog predrasuda i poslovne filozofije, ali se osjeti prihvatanje žene u poslovnom svijetu i žene kao partnerice za biznis. Muški način rukovođenja je vođen čistim razumom, dok žena liderka ne može isključiti emocije i prirodni instinkt. Emocija može biti prednost, ali u isto vrijeme može biti i nedostatak jer se desi da vodi ka subjektivnosti", ističe Lutvikadić-Fočo.

Nađa dodaje da je prednost žene liderke multitasking, bolja komunikacija s drugima, istinsko posvećivanje problemu i razumijevanje potreba drugih.

Također, ističe kvalitetno rješavanje kriznih situacija. Primjera radi, prema istraživanju, više od 70% uspješnih menadžera korporativnih komunikacija su menadžerice – žene, upravo zbog kompleksnosti i multitaskinga koje ovaj poziv traži.

To ne znači, kako kaže, da ovaj posao ne mogu raditi muškarci, ali je puno prirodniji ženama.

Pogledajte i druge dokumente u rubrici "Ko je ko"

izvor: zeneliderke.ba

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ličnosti