Naida Begeta, dizajnerica brenda "Kao Pao Shu"

01.08.2012. 10:23 / Izvor: eKapija.ba
Naida Begeta, dizajnerica brenda 'Kao Pao Shu'

Naida Begeta je sarajevska dizajnerica i idejni tvorac modnog branda "Kao Pao Shu" koji je nakon uspjeha u našoj zemlji lansiran u Americi i Japanu.

Naida Begeta je sarajevska dizajnerica i idejni tvorac modnog branda "Kao Pao Shu" koji je nakon uspjeha u našoj zemlji lansiran u Americi i Japanu.

Rođena u Sarajevu, gdje je i odrasla, sa dvanaest godina dobija priliku da završi školovanje u SAD-u u državi Washington. Nakon što je diplomirala Olympia High School, vraća se u BiH i upisuje Akademiju likovnih umjetnosti, dizajn proizvoda.

Uvijek individualist, Naida Begeta karijeru u modi počinje, kao i mnogi drugi, iz prijeke potrebe. Dok je živjela u Sarajevu, nije mogla pronaći torbu koja je odgovarala njenom stilu, ali je zato imala materijal. Igrajući se vrpcama i drugim materijalima, stvorila je torbu koja će promijeniti tok njezine budućnosti. Zbog narudžbi koje su uslijedile od porodice i prijatelja, ali i ideja koje je imala, shvatila da mora nastaviti da stvara.

Ubrzo sa prijateljicama skuplja hrabrost i lansira brand "Kao Pao Shu", koji je početkom 2000. godine bio pravo osvježenje za bh. modnu scenu. Brand je bio osnovan pod triom Irma Saje, Naida Begeta i Vanja Ciraj, međutim, Naidinim odlaskom u Italiju, a potom u Ameriku trio se raspao, ali je brand opstao. Naida je istu ideju lansirala u Americi, odnosno u Los Angelesu, gdje živi od 2007. godine. S originalnim stilom, ne čudi da Kao Pao Shu postaje poznato ime u svijetu mode.

Danas su Kao Pao Shu torbe porijeklo kompanije, a šiju se od precizno odabranih tkanina. Žive boje i izvrsni materijali proizvode beskrajnu transfuziju umjetnosi koja utjelovljuje Naidin duh i inspiraciju.

Njena jedinstvena sposobnost da uzme strukturne i nekonvencionalne teorije dizajna i primijeni ih u modi osvojila je česte nagrade i priznanja širom svijeta. ULUPUBiH joj je 2009. dodijelio Grand Prix nagradu što je takođe dovelo do toga da se njen rad objavi u knjizi "Decenija dizajna". Takođe je dobila nagradu najboljeg pridošlice od strane D&AD u 2007. godini.

Selidbom u Los Angeles njena karijera i popularnost brenda Kao Pao Shu su u stalnom porastu. Prije toga je svakako postigla zapažen uspjeh u Milanu i na japanskom tržištu. U Americi je danas ovaj brend nešto što je ekskluzivno i ne toliko prisutno na širokom tržištu, a kreacije se mogu kupiti u njenom studiju koji je otvorila u Santa Monici. Najšire tržište na kojem je "Kao Pao Shu" prisutan je Japan gdje je brend prisutan u preko 20 butika i bitnih dizajnerskih robnih kuća.

Kao Pao Shu se može pohvaliti značajnim partnerstvom sa senzacionalnon Dice and Dice prodavnicom u Fukuoki, a nedavno je uspostavio vezu sa Isetan robnom kućom u Tokiju.

Selidbom u SAD Naida je razvila izdrživ i trajan stav koji je doveo do njenog uspjeha kao dizajnerice. Kada upoznate Naidu ona će vas primiti svojim ushićenim i neumornim duhom i uvjerenjima kojima se vodi. Nikada se ne shvata preozbiljno i postoji inerentna ćudljivost u svakom njenom dizajnu koji je integriran sa pronicljivim, učtivim, nepopustljivim temperamentom: tako opipljivim u samoj ženi.

Svu dizajniranu odjeću proizvodi spontano, kreirajući i razvijajući svaki komad odjeće onako kako joj dolazi, bez istrajnog, metodičnog, unaprijed određenog koncepta. Rezultati su avant-garde i potpuno umjetnička djela.

Svake sezone, dok kreira potpuno novi dizajn, ona uvrštava svježe dodatke u svoju robnu marku "Ribbon". Oni koji vole Kao Pao Shu su dobro upoznati sa ribbon (trakastim) jaknama, haljinama i suknjama. Koristeći različite trake različitih boja i tkanja ona šije traku na traku. Iz ove maštovite mješavine one se šiju uzdužno, dajući unikatnu bezvremensku odjeću koja zauzima nesvakidašnji oblik i osobnost.

Porubljene haljine i majice su još jedan rijedak dizajn od Kao Pao Shu. U tradiciji izrade ekskluzivnih konstrukcija, različiti materijali se šiju sa cik-cak porubom. Sa ovom novom teksturom tkanine, odjeća se šije tako da se omotava pri tome kreirajući odjeću koja se prilagođava obliku. Kako odjeća nema šavove ona se može preobraziti iz ležerne majice u elegantnu haljinu.

Inače, ime Kao Pao Shu je preuzeto od režisera kung fu filmova iz 1960-ih i istoimene glumice koji predstavljaju snagu i dugovječnost žene.

eKapija.ba/kaopaoshu.com

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ličnosti