Samir Vildić, direktor WIEBERR-a: Volim da druge podstičem na aktivizam, rad i borbu

07.12.2021. 14:45 / Izvor: Akta.ba
Samir Vildić

Samir Vildić generalni direktor BPI Business Consultinga, odnedavno je i direktor kompanije WIEBERR d.o.o. Sarajevo. Koji su mu planovi za naredni period pročitajte u intervjuu.

Nakon 17 godina boravka u Turskoj Samir Vildić, rođeni Kalesijac, vratio se prije četiri godine u Bosnu i Hercegovinu. Uz podršku Republike Turske završio je srednju školu, fakultet, dva magistarska i doktorat. Put od Kalesije do Istanbula i nazad u domovinu ispunjen je njegovim trudom i željom da Bosnu i Hercegovinu predstavlja što je moguće bolje. 

U tome i uspjeva. Nakon nekoliko angažmana i zaposlenja odlučio je pokrene samostalni biznis. Samir Vildić je sada generalni direktor BPI Business Consultinga, a odnedavno je i direktor kompanije WIEBERR d.o.o. Sarajevo.

U razgovoru za portal Akta.ba govori o poslovanju u prošloj, te planovima za narednu godinu.

Našim čitateljima ste poznati kao generalni direktor BPI Business Consulting, a sada ste i poduzetnik. Tačnije, direktor ste kompanije WIEBERR d.o.o. Sarajevo. Možete li nam reći nešto o svojoj novoj poziciji? 

- WIEBERR je brend čiji smo bili zastupnici posljednjih nekoliko godina za države Balkana, a sada je, u partnerstvu sa samim proizvođačem, osnovana i zasebna firma pod imenom brenda.

WIEBERR se bavi proizvodnjom sredstava za njegu automobila, sredstava za čišćenje, sredstava za pranje tepiha, zaštitnih boja i lakova. Pored toga, WIEBERR proizvodi i kućnu hemiju, kao i dezinfekcijska sredstva. Nudi preko 200 različitih proizvoda koji sadrže pH neutralnu vrijednost, te ni na kakav način ne štete i ne ugrožavaju prirodu i zdravlje čovjeka.

Jedan od ciljeva WIEBERR-a je i otvaranje fabrike u BiH. Kako napreduje ova ideja, koja je vrlo korisna, s obzirom na to da će dosta osoba imati priliku da se zaposli?

- Prije svega, mislim da je ovo rezultat uspješnog plasiranja i osvajanja tržišta u državama Balkana. Uvidjeli smo potencijal i mogućnost pokretanja proizvodnje u Bosni i Hercegovini, zbog prilika koje nudi naša država, a to su, prije svega, kvalifikovana radna snaga i blizina evropskom tržištu. Nakon što se pokrene sama proizvodnja u Bosni i Hercegovini, planirano je da se iz Bosne i Hercegovine, pored država Balkana, izvozi i za EU. Moram priznati da je naš najveći cilj upravo i bio zapošljavanje naših mladih ljudi, čime želimo doprinijeti sprječavanju njihovog odlaska.  

Bliži se Nova godina. Kako ste zadovoljni poslovanjem u ovoj godini?

- Brend smo razvijali u najtežim okolnostima izazvanim kovidom i nismo imali velikih poteškoća. Smatram da se tajna krije u našoj smjelosti preuzimanja određenog rizika, a naravno i u kvalitetu samih proizvoda. Generalno, postoji zadovoljstvo poslovanja u ovoj godini. Zaposlili smo dodatno nekoliko osoba za naše potrebe, dok smo u toku ove godine, pored Crne Gore i Slovenije, za tržišta regija unutar BiH, tačnije TK i USK, potpisali i sporazum o zastupništvu. Od ranije imamo potpisane sporazume o zastupništvu za tržišta Srbije i Hrvatske.

Šta želite ostvariti u narednoj godini?

- Narednu godinu smo proglasili "Godinom WIEBERRIZACIJE", a pod tim, prije svega, podrazumijevamo uspostavu distribucijske mreže u svim državama Balkana, zatim puštanje u funkciju web-shop-a, ulazak u lance marketa sa određenim proizvodima, edukacije klijenata i sl.

Veliki broj ljudi vas prati na društvenim mrežama, često prenose Vaše statuse. Koliko vam ovo znači, s obzirom na to da je Vaš životni put inspirativan mnogim ljudima?

Volim da druge podstičem na aktivizam, rad i borbu, da im kroz objave na društvenim mrežama, pa i kroz svoj lični rad, ukazujem da postoje veliki potencijali oko nas, ali i u nama samima, da je potrebno samo malo hrabrosti, kako bi se ti potencijali iskoristili. U tom smislu mi mnogo znači i budem sretan kada ljudi dijele pozitivne stvari.

Vrijedno radite. Imate li slobodnog vremena i kako ga provodite?

- Digitalizacija je u određenoj mjeri olakšala poslovanje, te je stoga moguće i pronalaziti slobodnog vremena. Volim da čitam knjige, imam biblioteku koja broji preko 10 hiljada naslova. Također, uživam u putovanjima, kako poslovnim tako i privatnim. Slobodno vrijeme provodim uz knjigu ili na putovanju.

Koji je Vaš moto i poruka za naše čitatelje?            

- Bio sam preko 17 godina van Bosne i Hercegovine, da bih se prije 4 godine vratio, i ni jedne sekunde se nisam pokajao. Pored emotivnih razloga za povratak, uočio sam i mnoge potencijale koje pruža naša država. Ljudski potencijal je na prvom mjestu. Imamo jako kvalitetnu i obrazovanu omladinu, za koju vjerujem da će biti glavni pokretač svih pozitivnih promjena u društvu. Zatim su tu i neiskorišteni potencijali u raznim sektorima, koje je moguće iskoristiti uz izuzetno male investicije. Moj glavni moto u životu jeste ostanak u Bosni i Hercegovini. Ostanite u Bosni i Hercegovini, sve ostalo ćemo zajedno riješiti. To je moja jedina poruka.

Razgovarala: Elvedina Obuća

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ličnosti