Senajid Husić: Gdje je zdrava radna klima, tu mora biti uspjeha

Ličnosti / PRIVREDA I POLITIKA

Senajid Husić: Gdje je zdrava radna klima, tu mora biti uspjeha

11.10.2017 / Izvor: Akta.ba

Senaid Husić otišao je u Švicarsku 1986. godine, gdje je sticao znanje, praksu i iskustvo za koje je od početka znao da želi iskoristiti kako bi pomogao razvoju kraja iz kojeg potječe i u koji će se jednog dana vratiti.

Dvadeset godina kasnije to je i učinio, uvidjevši da je Maglaj u predratnom periodu imao razvijenu tekstilnu industriju, te da je to područje vrijedno ulaganja i u postratnom periodu. Husić je potom otkupio uglednu švicarsku firmu i njene brendove Ines i Danila.

"Živio sam u Švicarskoj, u sigurnoj i ekonomski razvijenoj i stabilnoj zemlji. Radio sam u jednoj uspješnoj kompaniji kod, mogu slobodno reći, zlatnog poslodavca, ali sam sve češće dolazio u situaciju da započnem nešto svoje i počeo sam da sklapam mozaik", podijelio je svoje iskustvo Husić sa učesnicima 19. Business Cafea.

Tako je odluka naprasno došla – napušta sve i dolazi u Bosnu i Hercegovinu, investirati i napraviti biznis.

Dugo je razmišljao i slučajno u jednoj njemačkoj brošuri našao da je njemačko tržište opsluživalo tekstilnim proizvodima švicarsko tržište preko 40 posto. Kasnije je odgonetnuo da su Žepče, Maglaj, Tešanj i Doboj još prije rata bile regije koje su slale proizvode za Švicarsku, a iz Švicarske išli za Njemačku.

"Onda sam pomislio zašto ja to ne bih presjekao", govori Husić o samim počecima svog biznisa i kako je došao na ideju da se počne baviti tekstilom.

Uz podršku Vlade Švicarske koji su finansijski podržali njegov business plan, u Maglaj se vratio 2005. godine kada je u Liješnici nedaleko od Maglaja sagradio savremeni pogon za proizvodnju modnih košulja i bluza.

Sklapajući partnerske ugovore s drugim stranim firmama te izmještajući proizvodnju u BiH, Husić je "Bontex" učinio uspješnom, inovativnom kompanijom koja prati trendove i potrebe potrošača, s obimom proizvodnje od 25.000 muških i ženskih košulja mjesečno.

Danas njegova kompanija "Bontex", gotovo sve što proizvede sa više od 270 radnika plasira na zapadno tržište, a glavni kupac mu je švicarska vojska, koja je ove godine naručila 55.000 "Bontexovih" košulja.

Osim švicarske vojske oblače i slovenačko Ministarstvo pravosuđa, a već za nekoliko mjeseci očekuje ih i značajan posao isporuke 75 hiljada košulja za švicarsku željeznicu.

Već 13 godina sarađuju sa švicarskom kompanijom Weder-Meier i imaju još 60 kupaca koji traže njegove modne proizvode.

"Oko sebe imam zdrav, jak i kvalitetan tim i mislim da mi zavide čak i na Zapadu gdje svi znaju da u BiH imamo inteligentnu radnu snagu. Tamo gdje je zdrava radna klima, tu mora biti uspjeha", ističe on.

Naglašava da su svi ciljevi koji su postavljeni na samom početku 2005. godine do sada ispunjeni.

Kada su u pitanju planovi za naredni period, kaže da je nakon 12 godina poslovanja došlo vrijeme i za kvalitetan nastup na domaćem tržištu.

"Došlo vrijeme da mladi ljudi Bontexa pokažu svoju hrabrost  i da se sa svojim produktom iz Maglaja prošire i na BiH, ali i na cijelom tržištu Evrope. Poslovno tržište BiH se može srediti kao «špajz pred Bajram». Moramo biti povezani", zaključuje Husić.

S. Bijedić

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Aktuelno