Ličnosti / PRIVREDA I POLITIKA

Vedran Šolaja – Nastavak karijere na regionalnoj funkciji u Ljubljani

08.05.2014. 13:37 / Izvor: eKapija.ba

Vedran Šolaja, donedavni Marketing Communication Manager Microsofta BiH, svoju karijeru nastavlja u Sloveniji gdje će raditi kao Windows Product Marketing Manager za Adriatic regiju.

Ovaj uspješan Travničanin je magistar ekonomije, a rođen je prije 37 godina, otprilike u isto vrijeme kada je nastajala IT industrija kakvu je danas poznajemo. Kao i kod većine dječaka njegove želje i nade su bile usmjerene na sport.

"Dugo sam želio da budem košarkaš i bio siguran da će tako i biti. Provodio sam svaki dan i svaki slobodan sat s košarkaškom loptom, kažu da sam bio priličan talenat. Onda je došao rat, nakon rata studij ekonomije...želje su se promijenile", priča Vedran na početku razgovora za portal eKapija.ba.

Gimnaziju je završio u Travniku, studij ekonomije u Sarajevu, a postdiplomski u Italiji. Kako kaže, svaka od ovih, obrazovnih, faza je uticala njega, njegov razvoj kao osobe i kao profesionalca.

"Travnička gimnazija mi je dala čvrstu osnovu, široko obrazovanje i omogućila da prije svega naučim misliti. Ekonomski fakultet me je dodatno usmjerio, uputio me u „tajne“ ekonomije, omogućio mi profesionalni razvoj i pomogao mi da shvatim da želim da se bavim marketingom. Postidplomski u Italiji mi je dao internacionalno iskustvo, ponudio drugačiji načine rada i razmišljanja, pomogao mi da shvatim svoju poziciju u širem, konkurentijem i šarenijem okruženju", navodi on.

Pored ovoga obaveznog dijela, jednako važna su mu sva iskustva koja je stekao, a najviše ljudi koje je upoznao i mjesta na kojima je bio u svom dosadašnjem životu. 

Samo mjesec dana nakon što je završio fakultet, prvi posao dobija u reklamnoj agenciji McCann-Erickson gdje se zadržao oko šest godina i taj period radnog iskustva ocjenjuje odličnim.

"Imali smo tim sličnih godina, progresivnog razmišljanja i želje da se dokažemo i da budemo bolji. Uglavnom nam je i uspijevalo. Nakon toga sam otišao na godinu dana na postdiplomski studij u Italiju, a po povratku sam kratko radio u auto industriji i poslije tih nekoliko mjeseci dobio posao u Microsoftu. Zadnji 5 i pol godina sam bio zadužen za Marketing i PR Microsofta BiH", kaže nam Šolaja.

Prelaskom na novu poziciju sa kojom dobija regionalnu funkciju, pred njim dolaze novi izazovi. Dakle, od ovog mjeseca postaje Windows Product Marketing Manager za Adriatic (Slovenija, Hrvatska, Bosna i Hrcegovina i Albanija) regiju i biće zadužen za Windows marketing za spomenutu regiju/zemlje i sve poslovne segmente.

"Raditi ću sa lokalnim timovima na marketing strategiji za Windows i njenoj implementaciji, pozicioniranju Windows 8.1 operatvinog sistema i Windows uređaja. Sama činjenica da sam zadužen za više zemalja mi je sigurno izazov najveći od svih, a onda i to da radim u industriji u kojoj se promjene dešavaju gotovo na dnevnoj osnovi i kojoj nema puno vremena za planiranje. Tu su i stalne novosti vezane za Windows, postaje sve bolji i sve češće se predstavljaju ta unaprijeđenja. Jako je bitno da naši partneri i korisnici na vrijeme saznaju za njih i da ih što prije počnu koristiti, ali dobro to mi je posao – tu neće biti problema"smatra on.

Inače, presudnim za svoj dosadašnji uspjeh smatra što se trudi da stvari uradi dobro i na vrijeme. Jako mu je bitno da ljudi s kojima radi budu zadovoljni saradnjom i da pomogne, da svaka naredna aktivnost bude bolja od one prethodne.

"Mislim da se profesionalno odnosim prema poslu i kolegama i na to sam upravo i ponosan", ističe.

Kako bi uspjeli u ispunjavanju svojih ciljeva, mladim ljudima poručuje da treba da iskoriste svoj entuzijazam i energiju.

"Nije bitno o kakvom poslovnom ili profesionalnom svijetu govorimo. To može biti  sport, muzika ili vizuelna umjetnost. Čini mi se da uvijek uspijevaju oni koji su uporni, spremni raditi i učiti, a koji s druge strane su spremni i ponuditi nešto novo, ne samo biti jedni od mnogih. U osnovi – najbitnija ja želja i samopouzdanje", poručuje naš sagovornik.

Smatra da je i u životu i poslu najvažnije pokušati biti iskren i dobar – prema sebi i drugima i biti spreman pomoći -  i upravo po ovim jednostavnim pravilima pokušava da živi.

Pored muzike koja je uvijek tu, slobodno vrijeme provodi s ljudima koje voli, ponekad pliva, ponekad putuje. Dosta čita, više novine i portale od knjiga i gleda filmove.

"Sasvim obična potrošnja slobodnog vremena, još samo da ga ima malo više", kaže nam na kraju razgovora.

S.B.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ličnosti