Sajam INTERIO od ove godine uz namjestaj.shop i u online formi

22.01.2022. 09:24 / Izvor: Akta.ba
Interio

On-site i on-line izdanje sajma INTERIO '22 održat će se od 17. do 20. marta 2022. godine.

On-site i on-line izdanje sajma INTERIO '22 održat će se od 17. do 20. marta 2022. godine, a okupit će profesionalce, proizvođače, distributere, veletrogovce i sve angažirane u oblasti drvne industrije, proizvodnje namještaja, opreme za unutrašnje i vanjsko uređenje te pratećih djelatnosti.

Predstavnici KJP Centar "Skenderija" i marketinške agencije Simperfect / platforme namjestaj.shop, s ciljem pružanja kvalitetnije podrške razvoju i unapređenju drvne industrije, proizvodnje namještaja i ostalog za unutrašnje i vanjsko uređenje,  potpisali su ugovor o saradnji u organizaciji i realizaciji  predstojećeg 38. Međunarodnog sajma namještaja, unutrašnjeg i vanjskog uređenja te pratećih djelatnosti INTERIO '22. Dakle, prvi put ove godine realizirat će se i on-line izdanje ovog značajnog sajma.

Tokovi života i poslovanja postepeno se i polagano vraćaju uobičajenim, predpandemijskim. No, potreba za osavremenjivanjem, digitalizacijom i boljom promocijom drvno-prerađivačkog sektora sve je jača i prisutnija. „Upravo iz ovih razloga ove smo godine odlučili da postavku namještaja uživo u centru 'Skenderija', INTERIO '22 istodobno prati i online postavka. U želji da uvedemo novine i našim izlagačima ponudimo i online izdanje sajma rado smo prihvatili ovu saradnju. Ovako koncipiran INTERIO '22 bit će odlična prilika poslodavcima drvno-prerađivačkog sektora za novu i jaču promociju ali i uvođenje novih modela poslovanja i umrežavanja“, riječi su Damira Petrinića, direktora KJP Centar "Skenderija".

Podsjećamo, prethodne je godine održan izuzetno uspješan Prvi bh. online sajam namještaja i asesoara za dom te stručna online "Konferencija drvnoprerađivačkog sektora: odgovor na izazove u (post)pandemijskom vremenu" kao njegov centralni događaj koja je na jednom mjestu okupila učesnike iz privatnog i javnog sektora, važne aktere koji su govorili o mogućnostima unapređenja ovog sektora.

"Ove godine smo, naime, u saradnji s organizatorima sajma INTERIO odlučni organizirati obuhvatniji i masovniji sajam te saradnju dodatno uozbiljiti i ojačati. Cilj nam je otvoriti nove mogućnosti, poslodavcima pružiti nove savremene prilike te krajnjim korisnicima omogućiti jednostavnu i laganu kupovinu namještaja gradeći iskustva koja prate savremene globalne trendove", naglasila je Samira Avdić, vlasnica agencije Simperfect.

Uzimajući u obzir dugogodišnju tradiciju i  značaj sajma "INTERIO", u organizaciji renomiranog organizatora međunarodnih specijaliziranih sajamskih manifestacija – KJP Centra „Skenderija“ d.o.o. – Sarajevskog Sajma te repektabilan uspjeh marketinške agencije "Simperfect" pri realizaciji prošlogodišnjeg Prvog bh. online sajma namještaja i asesoara za dom, očekujemo da će ova saradnja rezultirati izuzetno kvalitetnom realizacijom izdanja sajma "INTERIO" u korist svih učesnika i posjetioca.  

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave