2. Business cafe u Banjaluci: Kako pronaći i zadržati vrhunske zaposlenike

24.05.2017. 09:42 / Izvor: Akta.ba
2. Business cafe u Banjaluci: Kako pronaći i zadržati vrhunske zaposlenike

Golden office d.o.o. najavljuje 2. Business café koji će se održati u Hotelu Talija u Banjaluci  8. juna sa početkom u 19,00 sati.

Golden office d.o.o. najavljuje 2. Business café koji će se održati u Hotelu Talija u Banjaluci  8. juna sa početkom u 19,00 sati.

Govornici 2. Business café-a su Miroslav Vukajlović, direktor Agencije za posredovanje u zapošljavanju “Spektar” Banja Luka i Ljiljana Kunosić, direktorica najvećeg bosanskohercegovačkog trgovačkog lanca "Bingo" d.o.o. iz Tuzle.

Važnost ljudskog kapitala raste, tako da ljudi posjeduju sve više znanja i informacija pa je i upravljanje ljudkim resursima sve teže. Potrebno je znanje kako uspješno upravljati ljudskim kapitalom, kako pronaći, pridobiti, razviti, zadržati i nagraditi prave ljude koji će postići postavljene ciljeve i slijediti strategiju preduzeća.

Kvalitetno upravljanje ljudskim resursima je najznačajnija poslovna aktivnost svake organizacije.

Agencija "Spektar" je prva agencija u oblasti posredovanja pri zapošljavanju u Republici Srpskoj i BiH. Nastala je kao porodična firma 2001. godine. Ova agencija potpuno besplatno pruža sve usluge posredovanja za nezaposlena lica. Iako tačne statistike nema, broj ljudi koji je preko agencije "Spektar" došao do posla mjeri se u hiljadama. Da li je teže pronaći adekvatnog poslodavca ili uposlenika reći će nam Miroslav na osnovu dugogodišnjeg rada sa jednima i drugima.

"Bingo" je stasao u respektabilnu kompaniju sa oko 7000 zaposlenih i sa godišnjim prihodom od oko milijardu KM, a osnova djelatnost mu je trgovina. Na temu pronalaska kvalitetnog kadra Ljiljana će govoriti iz vlastitog iskustva, a da će itekako imati šta da nam kaže govori i nagrada za najuspješniju poduzetnicu u kategoriji "Žena u poslovnom svijetu" na gala večeri "Lady Boss" u okviru druge Manifestacije "Dani ženskog poduzetništva" koju je osvojila.

U fokus želimo staviti pozitivne primjere uspjeha u preduzetništvu, pokazati da je moguće uspjeti i na Balkanu, od nule, na pošten i legalan način, a to ćemo dokazati inspirativnim pričama naših govornika koji će se nizati, pokrenućemo mnogo interesantnih tema koje će okupiti baš takve, pozitivne primjere. Započinjemo novu eru preduzetništva.

Održano je oko 200 evenata u 6 zemalja regiona, predstavljeno je više od 700 preduzetničkih priča, a više od 15.000 posjetilaca sklopili su preko 20 miliona evra poslova međusobno, ljudi su ovdje pronašli prijatelje, investitore, poslovne partnere, zaposlenike, ali prije svega podršku.

Brojni su i sponzori koji su prepoznali značaj ovog događaja i ukazali nam svoje povjerenje te pružili podršku, kao što su: Hotel “Talija” Banja Luka, Krajina klas d.o.o. (slastičarne i pekare Manja), BEL Print d.o.o. Štamparija MAKOPRINT, Vitinka a.d. Kozluk i medijski pokrovitelji:  ATV, Nezavisne novine, NES radio, portal BUKA, Akta.ba.

Ulaznice su u prodaji po cijeni od 30,00 KM i možete ih obezbijediti putem e-maila: info@goldenofficebl.com ili telefonski na 051/219-322 i 066/003-632.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave