al
Adizes SEE seminari u prvoj polovini 2018. godine

Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Adizes SEE seminari u prvoj polovini 2018. godine

11.12.2017. 09:29 / Izvor: Akta.ba

Adizes SEE seminari u prvoj polovini 2018 - Planirajte na vrijeme! 

Adizes SEE pristup

ASEE svoj pristup treninzima zasniva na jedinstvenoj sopstvenoj metodologiji koja se 20 godina usavršava, nadograđuje i razvija.

ASEE metodologija je u startu bila bazirana na pristupu i know-how  Adizes Institute, USA, ali je od početka dograđivana drugim svjetskim metodama stalno uvažavajući kulturološke razlike.

Ovog trenutka u ASEE postoji  lista od 40 treninga koji se izvode kao otvoreni i kao inhouse. Ove obuke pokrivaju različite oblasti: menadžment, prodaja i marketing, proizvodnja, ljudski resursi.

ASEE ima po nekoliko vrlo iskusnih predavača-konsultanata za svaku oblast. Predavači na treninzima su birani tako da, sem predispozicija da znaju da prenesu predmetnu materiju, budu i osobe koje imaju praktično višegodišnje iskustvo iz iste.

Svi vodeći predavači i treneri angažovani su i kao konsultanti pri praktičnom rješavanju problema u organizacijama iz raznovrsnih industrijskih grana.

Kroz ASEE treninge ostvaruju se  četiri cilja:

  • Prenošenje neophodnih znanja i vještina da bi se obezbjedilo ostvarivanje željenih operativnih rezultata i učinka.
  • Uvođenje neophodnih procedura radi povećanja efikasnosti, a time i  definisanje puta za ostvarivanje ciljeva uz ulaganje minimalnih resursa.
  • Podsticanje kreativnosti u traženju novih rješenja i spremnosti za preuzimanje rizika.
  • Izgradnja timskog rada i zajedništva

Januar

Vođenje godišnjeg razgovora kao dio upravljanja učinkom zaposlenih

23.01.2018 Sarajevo      

Svaki konstruktivni razgovor doprinosi uspješnijem poslovanju, a i poboljšanju međuljudskih odnosa unutar organizacije. Prevazilaženje fame oko godišnjeg razgovora kao nametnute obaveze i njegovo sagledavanje kao jakog alata za upravljanje učinkom zaposlenih

Vođenje i motivacija prodajnog tima

30. i 31. 01.2018 Sarajevo               

Kada nemate puno vremena i želite da u kratkom roku popravite prodajne rezultate, obično izvršite dodatni pritisak na prodaju i tako završite stvar….ili…?

Ova taktika kratkoročno ponekad može dati rezultate, ali samo u  okolnostima kada dobro dozirate pritisak i imate prodavce koji u takvim situacijama pozitivno reaguju. Ipak ovo češće uzrokuje probleme, jedan broj prodavaca se opire pritisku, drugi gubi elan i volju za radom, treći odlaze iz firme, četvrti čekaju da vide šta će biti radeći na 30% kapaciteta. Što je najgore ovo osjete i klijenti.

Ovakve scenarije možemo sasvim jasno povezati sa tezom profesora Adižesa da veliki utrošak energije na unutrašnje razmirice smanjuje orijentisanost ka klijentu, a samim tim i šansu za uspjeh.

Postoje najmanje dvije stvari o kojima morate razmišljati kada je pred vama zadatak da za kratko vrijeme popravite prodajne rezultate, a to su:

  • Kako što jasnije i preciznije usmjeriti napore prodavaca – vođenje pomoću ciljeva
  • Kako pored brojnih neuspjeha ipak održati i podići motivisanost prodavaca

Februar

SPIN tehnike prodaje

27. i 28. 02.2018 Banja Luka           

Sigurni smo da već imate zavidna znanja iz tehnike prodaje.

Ko još ne zna korake prodajnog razgovora? Ko još ne shvata značaj postavljanja pitanja tokom prodajnog  razgovora? Da li ste u stanju da uradite savršenu prezentaciju svoje kompanije i proizvoda koje prodajete?

Jesu li danas ova znanja dovoljna za vrhunske prodajne rezultate?

SPIN tehnika, je jedan od savremenih prodajnih alata koji može pomoći pri savladavanju najtežih prodajnih situacija.

Čitava filozofija SPIN tehnike zasniva se na sljedećoj postavci:

  • Ljudi obično ne vjeruju u ono što im pričate.
  • Oni ponekad vjeruju u ono što im pokazujete.
  • Oni često vjeruju u ono što im kažu njihovi prijatelji.
  • Oni uvijek vjeruju u ono što kažu sami sebi.

Definitivno se nameće zaključak da je klijenta bespredmetno ubjeđivati u bilo šta. Umjesto ubjeđivanja, prodavac bi trebalo da razmisli o primjeni SPIN tehnike.

Primjenom  ove tehnike klijent se dovodi u situaciju da sam izgovori  kako mu je potreban proizvod koji u potpunosti odgovara onome što vi imate u ponudi. Ovo zaista zvuči pomalo bajkovito i podsjeća na neke priče o hipnozi. Ipak, ovde se zaista ne radi o magiji nego o vještini koja je dostupna svakom ambicioznom prodavcu.

Mart

Kako uvesti sistem odgovornosti u kompaniji

14.03.2018 Banja Luka  

Kada je organizacija mala i mlada osnivač ima sve informacije. Kako organizacija postaje kompleksna generalni direktor ima sve manje i manje informacija tako da sve manje zna što se događa. Na kraju organizacija postaje crna kutija gdje znamo šta su ulazi i koliko koštaju i kakvi su izlazi i koliko prihoda donose. Dakle sve što znamo je profitabilnost i upravljanje se podređuje finansijskim pokazateljima kao da oni govore o dugoročnom uspjehu. Ovo je put kako finansijski stručnjaci dominiraju kompanijama, a ne oni koji vode posao. Ono što nam treba je transparentnost koja nam daje sliku kao da vodimo malu kompaniju. Kako to uraditi – testiranje organizacione strukture, razjašnjavanje odgovornosti u organizaciji, obezbjeđivanje informacija da menadžer vodi svoj posao, fleksibilnost bez gubljenja budžetske kontrole, kreiranje proaktivnog sistema odgovornosti. 

April

Prodajne vještine

11.04.2018 Sarajevo      

Ovaj seminar idealan je za uvođenje mladih prodavaca u posao, a iskusnijim pomaže  pri sistematizaciji postojećih znanja i stečenog  iskustva te ukazuje na tačke za poboljšanje u svakodnevnom radu sa klijentima.

Kroz intenzivnu komunikaciju cilj je da prodavci dobiju neophodna znanja za obavljanje ovog posla, neki elementi treninga podešeni su tako da podignu samopouzdanje i motivišu ljude na energičniji rad, najvažnije je da polaznici već tokom seminara dobiju priliku da oprobaju nova saznanja u praktičnom smislu. Nije cilj naučiti teoretske postavke nego ih potpuno razumjeti i usvojiti do nivoa rutinskog izvođenja u praksi.

Maj

Pregovaračke vještine  

08.05.2018 Sarajevo      

Kako voditi pregovarački proces, bilo da se radi o prodaji, raspravi o ideji, projektu, u organizaciji ili van nje? Ovaj seminar daje alate i vještine koji će olakšati sam tok pregovaranja, vježbajući učesnike da se pripreme za pregovaranje, otkriju zamke i nauče kako da koriste tehnike prilagođene različitim stilovima pregovaranja.

Juni

Porodične kompanije   

12.06.2018 Banja Luka  

Svi osnivači privatnih kompanija su pokretači porodičnih kompanija, samo toga mnogi dugo nisu svjesni. Činjenica jeste da je pretežni broj aktivnih kompanija nastao u poslednjih 10-20 godina, te trenutak u kojem osnivači shvataju da se nalaze u porodičnoj kompaniji tek dolazi. Osnivači su pokretali svoje firme, između ostalog, da bi obezbjedili prihode sebi lično i svojoj porodici, pretežno nesvjesni neumitnosti trenutka kada će se presjeći krive odrastanja njihove biološke dece i samo njihovog „čeda” - njihove kompanije.

Cilj obuke je da pruži osnivačima i vlasnicima osnovne elemente poslovanja porodičnih kompanija i ukaže na izazove ulaska naslednika u kompanije. U toku seminara iskusni ASEE konsultanti će izneti moguće i preporučene korake u pripremi osnivača, kompanije i potencijalnih naslednika na transfer liderstva.

Mi očevi uvek kažemo na vreme sve što ne treba; "ono što treba kažemo kasno… Ili nikad." Dušan Kovačević, Profesionalac

Za sve informacije obratite se  office@asee.ba, +387 61 305 231

PODIJELI:

TAGOVI:

Adizes SEE

Adizes

seminar

edukacija

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Najave