al
Adizes South East Europe seminar: Vođenje i motivacija prodajnog tima

Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Adizes South East Europe seminar: Vođenje i motivacija prodajnog tima

12.01.2018. 08:50 / Izvor: Akta.ba

Adizes South East Europe (ASEE)  

organizuje seminar "Vođenje i motivacija prodajnog tima"

 

koji će  biti održan u Banja Luci

u hotelu Jelena   

30. i 31. 01. 2018. godine s početkom u 9:00h.

 

Kada nemate puno vremena i želite da u kratkom roku popravite prodajne rezultate, obično izvršite dodatni pritisak na prodaju i tako završite stvar….ili…?

Da, ova taktika kratkoročno ponekad može dati rezultate, ali samo u  okolnostima kada dobro dozirate pritisak i imate prodavce koji u takvim situacijama pozitivno reaguju. Ipak ovo češće uzrokuje probleme, jedan broj prodavaca se opire pritisku, drugi gubi elan i volju za radom, treći odlaze iz firme, četvrti čekaju da vide šta će biti radeći na 30% kapaciteta. Što je najgore ovo osjete i klijenti.

Ovakve scenarije sam doživio kao prodavac i kao direktor prodaje, a mogu ih sasvim jasno povezati sa tezom profesora Adižesa da veliki utrošak energije na unutrašnje razmirice smanjuje orijentisanost ka klijentu, a samim tim i šansu za uspjeh.

Postoje najmanje dvije stvari o kojima morate razmišljati kada je pred vama zadatak da za kratko vrijeme popravite prodajne rezultate, a to su:

  • Kako što jasnije i preciznije usmjeriti napore prodavaca – vođenje pomoću ciljeva
  • Kako pored brojnih neuspjeha ipak održati i podići motivisanost prodavaca

Odgovore na ova pitanja potražite na radionici Vođenje i motivacija prodajnog tima.

Osnovne teme:

  • Principi postavljanja ciljeva
  • Šta podrazumijevaju SMART ciljevi
  • Ciljevi prema segmentima tržišta
  • Kako ostvariti ciljeve
  • Praćenje realizacije, korekcije
  • Razlika u učinku motivisanih i nemotivisanih
  • Šta je potrebno znati o prodavcima i kako koristiti ova saznanja?
  • Kako saznanja iz psihologije upotrijebiti za motivaciju zaposlenih u prodaji
  • Od kakvog je značaja novac
  • Šta sem novca može biti pokretač i kako to koristiti

Kome je seminar namenjen:

 Menadžerima prodaje, vođama prodajnih timova

Adižes pristup:  ASEE svoj pristup treninzima zasniva na jedinstvenoj sopstvenoj metodologiji koja se preko 20 godina usavršava, nadograđuje i razvija. Na startu ASEE metodologija je bila bazirana na pristupu i know-how  Adizes Institute, USA, ali je i od početka dograđivana drugim svjetskim metodama stalno uvažavajući kulturološke razlike. Ovog trenutka u ASEE postoji  lista od 40 treninga koji se izvode kao otvoreni i kao inhouse. Ove obuke pokrivaju različite oblasti: menadžment, prodaju i marketing, proizvodnju, ljudske resurse.  ASEE ima po nekoliko vrlo iskusnih predavača-konsultanata za svaku oblast. Predavači na treninzima su birani tako da, sem predispozicija da znaju da prenesu predmetnu materiju, budu i osobe koje imaju praktično višegodišnje iskustvo iz iste. Svi vodeći predavači i treneri angažovani su i kao konsultanti pri praktičnom rješavanju problema u organizacijama iz raznovrsnih industrijskih grana.

Metod rada na seminaru:  Obuke se sprovode kroz radionice interaktivnog karaktera. Kako bismo prevazišli metodički problem da edukacija  ostane na nivou didaktičke deklaracije, a u skladu sa najsavremenijim trendovima u edukaciji, teme su podržane  vježbama u kojima se zahtijeva interakcija i uključivanje učesnika obuka, kako timski, u parovima ili pojedinačno. Definiše se kako opšte koncepte primijeniti u  svakodnevnoj praksi.

Nakon predavanja koje predstavlja koncept, prakticiraju se vježbe, te uz pomoć igre, upitnika i rasprava uvlače polaznici i u aktivno sudjelovanje. Vježbe i igre se definiraju uputstvima i nakon toga učesnici preuzimaju različite uloge u njima.  Istraživanja su pokazala da odrasli zapamte više kada su aktivno uključeni. Klimu u kojoj se uči gradimo raznim načinima aktiviranja učesnika.

Predavač:

Goran Nedić, ASEE Senior Consultant

Goran Nedić, nakon više od 10 godina menadžerskog iskustva i iskustva u primjeni Adižes metodologije u firmama u Vojvodini, od 2011.godine radi kao konsultant u ASEE. Menadžersko iskustvo vezano za prodaju i marketing je nadgrađivao Adižes seminarima i obukama, ali i obukama u drugim renomiranim kućama na poljima prodaje i marketinga, poput John Conrad Levision, Tom Hopkins i drugi. Radi na širokom polju tema vezanih za prodaju, poslovno pregovaranje i marketing, ali sa najvećim interesom za planiranje i unapređenje prodaje, upravljanje vremenom, rad sa teškim klijentima i B2B prodaju.

Kao konsultant i trener ASEE, radio u više desetina kompanija u regionu Jugoistočne Evrope. U Bosni i Hercegovini, u više navrata kao konsultant angažovan za firme kao što su CPA, Agromehanika, R&S, Babić d.o.o. Jablanica, Popovo polje, Zagrebinspekt, Partner MKF Tuzla, Uniqa osiguranje Sarajevo, ITC Zenica itd. Goran je i sam preduzetnik, ali i nadareni saksofonista i strastveni ljubitelj basketa, oženjen i otac troje djece.

Kotizacija po učesniku iznosi 420,00 KM (+PDV). U cijenu je uključeno:

  • stručna predavanja ASEE konsultanata,
  • pisani materijali koji pokrivaju program,
  • popis učesnika seminara s podacima za daljnje kontakte,
  • ručak, kafa i piće za vrijeme pauze. 

 

Uplatom kotizacije do 28.01.2018.godine osiguravate mjesto na seminaru!

Napomena:

  • za učešće 2 zaposlenika iz iste kompanije odobravamo popust od 10%,
  • za učešće 5 zaposlenika iz iste kompanija, odobravamo popust od 20%

Za više informacija i slanje prijava možete kontaktirati:

ASEE BiH

+387 62 331 910, office@asee.ba

 

Više o Adizes  Institutu pogledajte na http://dev.adizes.com/ te na http://www.asee.biz.

Preporučujemo da pogledate izvod iz govora prof.dr.  Adižesa o značaju učenja.

Dobrodošli!

PREUZMI DOKUMENT: Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Najave