Adizes South East Europe seminar: Vođenje i motivacija prodajnog tima
Postoje najmanje dvije stvari o kojima morate razmišljati kada je pred vama zadatak da za kratko vrijeme popravite prodajne rezultate.
Adizes South East Europe (ASEE)
organizuje seminar "Vođenje i motivacija prodajnog tima"
koji će biti održan u Banja Luci
u hotelu Jelena
30. i 31. 01. 2018. godine s početkom u 9:00h.
Kada nemate puno vremena i želite da u kratkom roku popravite prodajne rezultate, obično izvršite dodatni pritisak na prodaju i tako završite stvar….ili…?
Da, ova taktika kratkoročno ponekad može dati rezultate, ali samo u okolnostima kada dobro dozirate pritisak i imate prodavce koji u takvim situacijama pozitivno reaguju. Ipak ovo češće uzrokuje probleme, jedan broj prodavaca se opire pritisku, drugi gubi elan i volju za radom, treći odlaze iz firme, četvrti čekaju da vide šta će biti radeći na 30% kapaciteta. Što je najgore ovo osjete i klijenti.
Ovakve scenarije sam doživio kao prodavac i kao direktor prodaje, a mogu ih sasvim jasno povezati sa tezom profesora Adižesa da veliki utrošak energije na unutrašnje razmirice smanjuje orijentisanost ka klijentu, a samim tim i šansu za uspjeh.
Postoje najmanje dvije stvari o kojima morate razmišljati kada je pred vama zadatak da za kratko vrijeme popravite prodajne rezultate, a to su:
- Kako što jasnije i preciznije usmjeriti napore prodavaca – vođenje pomoću ciljeva
- Kako pored brojnih neuspjeha ipak održati i podići motivisanost prodavaca
Odgovore na ova pitanja potražite na radionici Vođenje i motivacija prodajnog tima.
Osnovne teme:
- Principi postavljanja ciljeva
- Šta podrazumijevaju SMART ciljevi
- Ciljevi prema segmentima tržišta
- Kako ostvariti ciljeve
- Praćenje realizacije, korekcije
- Razlika u učinku motivisanih i nemotivisanih
- Šta je potrebno znati o prodavcima i kako koristiti ova saznanja?
- Kako saznanja iz psihologije upotrijebiti za motivaciju zaposlenih u prodaji
- Od kakvog je značaja novac
- Šta sem novca može biti pokretač i kako to koristiti
Kome je seminar namenjen:
Menadžerima prodaje, vođama prodajnih timova
Adižes pristup: ASEE svoj pristup treninzima zasniva na jedinstvenoj sopstvenoj metodologiji koja se preko 20 godina usavršava, nadograđuje i razvija. Na startu ASEE metodologija je bila bazirana na pristupu i know-how Adizes Institute, USA, ali je i od početka dograđivana drugim svjetskim metodama stalno uvažavajući kulturološke razlike. Ovog trenutka u ASEE postoji lista od 40 treninga koji se izvode kao otvoreni i kao inhouse. Ove obuke pokrivaju različite oblasti: menadžment, prodaju i marketing, proizvodnju, ljudske resurse. ASEE ima po nekoliko vrlo iskusnih predavača-konsultanata za svaku oblast. Predavači na treninzima su birani tako da, sem predispozicija da znaju da prenesu predmetnu materiju, budu i osobe koje imaju praktično višegodišnje iskustvo iz iste. Svi vodeći predavači i treneri angažovani su i kao konsultanti pri praktičnom rješavanju problema u organizacijama iz raznovrsnih industrijskih grana.
Metod rada na seminaru: Obuke se sprovode kroz radionice interaktivnog karaktera. Kako bismo prevazišli metodički problem da edukacija ostane na nivou didaktičke deklaracije, a u skladu sa najsavremenijim trendovima u edukaciji, teme su podržane vježbama u kojima se zahtijeva interakcija i uključivanje učesnika obuka, kako timski, u parovima ili pojedinačno. Definiše se kako opšte koncepte primijeniti u svakodnevnoj praksi.
Nakon predavanja koje predstavlja koncept, prakticiraju se vježbe, te uz pomoć igre, upitnika i rasprava uvlače polaznici i u aktivno sudjelovanje. Vježbe i igre se definiraju uputstvima i nakon toga učesnici preuzimaju različite uloge u njima. Istraživanja su pokazala da odrasli zapamte više kada su aktivno uključeni. Klimu u kojoj se uči gradimo raznim načinima aktiviranja učesnika.
Predavač:
Goran Nedić, ASEE Senior Consultant
Goran Nedić, nakon više od 10 godina menadžerskog iskustva i iskustva u primjeni Adižes metodologije u firmama u Vojvodini, od 2011.godine radi kao konsultant u ASEE. Menadžersko iskustvo vezano za prodaju i marketing je nadgrađivao Adižes seminarima i obukama, ali i obukama u drugim renomiranim kućama na poljima prodaje i marketinga, poput John Conrad Levision, Tom Hopkins i drugi. Radi na širokom polju tema vezanih za prodaju, poslovno pregovaranje i marketing, ali sa najvećim interesom za planiranje i unapređenje prodaje, upravljanje vremenom, rad sa teškim klijentima i B2B prodaju.
Kao konsultant i trener ASEE, radio u više desetina kompanija u regionu Jugoistočne Evrope. U Bosni i Hercegovini, u više navrata kao konsultant angažovan za firme kao što su CPA, Agromehanika, R&S, Babić d.o.o. Jablanica, Popovo polje, Zagrebinspekt, Partner MKF Tuzla, Uniqa osiguranje Sarajevo, ITC Zenica itd. Goran je i sam preduzetnik, ali i nadareni saksofonista i strastveni ljubitelj basketa, oženjen i otac troje djece.
Kotizacija po učesniku iznosi 420,00 KM (+PDV). U cijenu je uključeno:
- stručna predavanja ASEE konsultanata,
- pisani materijali koji pokrivaju program,
- popis učesnika seminara s podacima za daljnje kontakte,
- ručak, kafa i piće za vrijeme pauze.
Uplatom kotizacije do 28.01.2018.godine osiguravate mjesto na seminaru!
Napomena:
- za učešće 2 zaposlenika iz iste kompanije odobravamo popust od 10%,
- za učešće 5 zaposlenika iz iste kompanija, odobravamo popust od 20%
Za više informacija i slanje prijava možete kontaktirati:
ASEE BiH
+387 62 331 910, office@asee.ba
Više o Adizes Institutu pogledajte na http://dev.adizes.com/ te na http://www.asee.biz.
Preporučujemo da pogledate izvod iz govora prof.dr. Adižesa o značaju učenja.
Dobrodošli!
Prijava
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.