Seminar za zaposlenike
Administrativna poslovna komunikacija i korespondencija 2019.
Seminar je namijenjen zaposlenicima svih nivoa, koji u svakodnevnom radu direktno komuniciraju sa strankama i poslovnim saradnicima..
Interquality organizuje seminar na temu
"ADMINISTRATIVNA POSLOVNA KOMUNIKACIJA I KORESPONDENCIJA"
Baška Voda, 18. – 10. 05. 2019.
Grand Hotel "SLAVIA"/ Hotel "HORIZONT"
Rok za prijavu: 29. 04. 2019.
E-5538 Prospekt komunikacija i korespondencija 08.-10.05.2019 LINK
PRIJAVNICA Baska Voda 08.-10.05.2019 LINK
Seminar je namijenjen zaposlenicima svih nivoa, koji u svakodnevnom radu direktno komuniciraju sa strankama i poslovnim saradnicima, kao i za sve one koji žele unaprijediti poslovnu saradnju sa strankama/klijentima i poslovnim saradnicima.
Seminar je nastao iz potrebe da se doprinese uspostavljanju skladnih poslovnih odnosa, lakšem i efikasnijem obavljanju poslova sa strankama i saradnicima, ostvarivanju boljih rezultata rada i obostranog zadovoljstva.
Korespondencija kao pisani pratilac svih poslovnih faza ima nezamenljivu ulogu i znacaj bez koje je nezamislivo poslovati sa sigurnošću.
Danas je poslovna korespodencija i komunikacija jedan od najvažnijih elemenata u svakodnevnom poslovanju, neovisno u kojem obliku.
Komunikacija danas nije više statična, već je interaktivna, uz bezbroj novih oblika poslovnog komuniciranja.
CILJEVI SEMINARA:
· Prepoznavanje krize i priprema za reakciju na krizu.
· Upravljanje i provedba strategije djelovanja u kriznim situacijama.
· Spoznaja značaja ljudskih potencijala u kriznim situacijama.
PROGRAM SEMINARA:
· Značaj, uloga, prepreke i podsticaji adminstrativne poslovne komunikacije u organizaciji i eksternom okruženju;
· Savremene digitalne vještine i kompetencije;
· Pojam i vrste poslovne korespondencije;
· Osnovne odlike pisane, telefonske poslovne komunikacije, conference call;
· Verbalna i neverbalna komunikacija;
· Interna i eksterna komunikacija;
· Uloga i značaj povratne informacije u poslovanju (feedback);
· Psihološke osnove za uspješnu poslovnu korespondenciju;
· Upravljanje ljudskim emocijama pri komunikaciji i stvaranje pozitivnih osjećaja.
PREDAVAČI:
· Zineta Ćemerlić, prof.
EOQ Lead auditor/menadžer kvaliteta
CIS Information Security Manager
DNEVNI RASPORED RADA:
· 05.2019. radni dio od 10,00 – 16,00 sati
· 05.2019. radni dio od 10,00 – 16,00 sati
· 05.2019. radni dio od 09,00 – 11,00 sati
KOTIZACIJA ZA STRUČNO USAVRŠAVANJE:
350KM – 175 EUR.
Kotizacija uključuje troškove sudjelovanja na nastavi i Radionicama, osvježenje u pauzama, nastavnu dokumentaciju, dodatne materijale i Uvjerenje o stručnom usavršavanju.
NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR:
Popunjenu i ovjerenu Prijavnicu za seminar dostavite na:
info@interquality.ba ili na fax:+387 33 762 545.
INSTRUKCIJE ZA UPLATE IZ BiH:
SBERBANK BH d.d.
Račun broj: 140 101 001 411 7413
INSTRUKCIJE ZA INOZEMNE UPLATE:
IBAN: BA 39-140 101 1200024669
SWIFT: SABRBA22
UNAPRIJEDITE VAŠ POSLOVNI SISTEM!
UČITE I RADITE S NAMA!
INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo
Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju
Ul. Ibrahima Ljubovića br. 15
71000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Mob: +387 62 991 244
Mob: +387 61 491 413
Tel: +387 33 762 545
Fax: +387 33 762 546
E-mail: info@interquality.ba
E-mail: ismet.kapo@interquality.ba
E-mail: zineta.cemerlic@interquality.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.