Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Administrativna poslovna komunikacija i korespondencija

Danas je poslovna korespodencija i komunikacija jedan od najvažnijih elemenata u svakodnevnom poslovanju, neovisno u kojem obliku.

24.05.2019. 11:18 / Izvor: Akta.ba

Interquality vas poziva da se prijavite i sudjelujete na stručnom usavršavanju koji će vam omogućiti da dobijete odgovore i smjernice kako unaprijediti poslovnu saradnju sa strankama/klijentima i poslovnim saradnicima u složenom radnom okruženju!

"ADMINISTRATIVNA POSLOVNA KOMUNIKACIJA I KORESPONDENCIJA"

Baška Voda, 12. – 14. 06. 2019.

GRAND HOTEL "SLAVIA/ HOTEL "HORIZONT"

Rok za prijavu: 03. 06. 2019.

 

E-5544 Prospekt komunikacija i korespondencija 12.-14.06.2019

PRIJAVNICA Baska Voda 12.-14.06.2019 LINK

 

Seminar je namijenjen zaposlenicima svih nivoa, koji u svakodnevnom radu direktno komuniciraju sa strankama i poslovnim saradnicima, kao i za sve one koji žele unaprijediti poslovnu saradnju sa strankama/klijentima i poslovnim saradnicima.

Seminar je nastao iz potrebe da se doprinese uspostavljanju skladnih poslovnih odnosa, lakšem i efikasnijem obavljanju poslova sa strankama i saradnicima, ostvarivanju boljih rezultata rada i obostranog zadovoljstva.

Korespondencija kao pisani pratilac svih poslovnih faza ima nezamenljivu ulogu i znacaj bez koje je nezamislivo poslovati sa sigurnošću.

Danas je poslovna korespodencija i komunikacija jedan od najvažnijih elemenata u svakodnevnom poslovanju, neovisno u kojem obliku.

Komunikacija danas nije više statična, već je interaktivna, uz bezbroj novih oblika poslovnog komuniciranja.

 

CILJEVI SEMINARA:

·Unapređenje znanja i vještina poslovne korespondencije i komunikacije u radu sa strankama i saradnicima.

·Poštovanje pravila poslovne etikecije u radu.

·Osavremeniti poslovnu korespondenciju.

 

PROGRAM SEMINARA:

·Značaj, uloga, prepreke i podsticaji adminstrativne poslovne komunikacije u organizaciji i eksternom okruženju;

·Savremene digitalne vještine i kompetencije;

·Pojam i vrste poslovne korespondencije;

·Osnovne odlike pisane, telefonske poslovne komunikacije, conference call;

·Verbalna i neverbalna komunikacija;

·Interna i eksterna komunikacija;

·Uloga i značaj povratne informacije u poslovanju (feedback);

·Psihološke osnove za uspješnu poslovnu korespondenciju;

·Upravljanje ljudskim emocijama pri komunikaciji i stvaranje pozitivnih osjećaja.

 

PREDAVAČ:

·Zineta Ćemerlić, prof.

EOQ Lead auditor/menadžer kvaliteta

CIS Information Security Manager

 

DNEVNI RASPORED RADA:

·12.06.2019. radni dio od 10,00 – 16,00 sati

·13.06.2019. radni dio od 09,00 – 16,00 sati

·14.06.2019. radni dio od 09,00 – 11,00 sati

 

KOTIZACIJA ZA STRUČNO USAVRŠAVANJE:

350 KM – 175 EUR.

Kotizacija uključuje troškove sudjelovanja na nastavi i Radionicama, osvježenje u pauzama, nastavnu dokumentaciju, dodatne materijale i Uvjerenje o stručnom usavršavanju.

NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR:

Popunjenu i ovjerenu Prijavnicu za seminar dostavite na našu e-mail adresu:info@interquality.ba ili na fax:+387 33 762 545.

 

INSTRUKCIJE ZA UPLATE IZ BiH:  

SBERBANK BH d.d.

Račun broj: 140 101 001 411 7413

 

INSTRUKCIJE ZA INOZEMNE UPLATE:

IBAN: BA 39-140 101 1200024669

SWIFT: SABRBA22

 

UNAPRIJEDITE VAŠ POSLOVNI SISTEM!

UČITE I RADITE S NAMA!

 

 

INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo
Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju
Ul. Ibrahima Ljubovića br. 15
71000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Mob: +387 62 991 244

Mob: +387 61 491 413
Tel:   +387 33 762 545
Fax: +387 33 762 546
E-mail:  info@interquality.ba

E-mail: ismet.kapo@interquality.ba 
E-mail: zineta.cemerlic@interquality.ba 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave