Najvažniji element u poslovanju
Seminar administrativna poslovna komunikacija i korespondencija
Danas je poslovna korespodencija i komunikacija jedan od najvažnijih elemenata u svakodnevnom poslovanju, neovisno u kojem obliku.
Interquality vas poziva da se prijavite i sudjelujete na stručnom usavršavanju koji će vam omogućiti da dobijete odgovore i smjernice kako unaprijediti poslovnu saradnju sa strankama/klijentima i poslovnim saradnicima u složenom radnom okruženju!
"ADMINISTRATIVNA POSLOVNA KOMUNIKACIJA I KORESPONDENCIJA"
Baška Voda, 12. – 14. 06. 2019.
GRAND HOTEL "SLAVIA/ HOTEL "HORIZONT"
Rok za prijavu: 03. 06. 2019.
E-5544 Prospekt komunikacija i korespondencija 12.-14.06.2019
PRIJAVNICA Baska Voda 12.-14.06.2019 LINK
Seminar je namijenjen zaposlenicima svih nivoa, koji u svakodnevnom radu direktno komuniciraju sa strankama i poslovnim saradnicima, kao i za sve one koji žele unaprijediti poslovnu saradnju sa strankama/klijentima i poslovnim saradnicima.
Seminar je nastao iz potrebe da se doprinese uspostavljanju skladnih poslovnih odnosa, lakšem i efikasnijem obavljanju poslova sa strankama i saradnicima, ostvarivanju boljih rezultata rada i obostranog zadovoljstva.
Korespondencija kao pisani pratilac svih poslovnih faza ima nezamenljivu ulogu i znacaj bez koje je nezamislivo poslovati sa sigurnošću.
Danas je poslovna korespodencija i komunikacija jedan od najvažnijih elemenata u svakodnevnom poslovanju, neovisno u kojem obliku.
Komunikacija danas nije više statična, već je interaktivna, uz bezbroj novih oblika poslovnog komuniciranja.
CILJEVI SEMINARA:
·Unapređenje znanja i vještina poslovne korespondencije i komunikacije u radu sa strankama i saradnicima.
·Poštovanje pravila poslovne etikecije u radu.
·Osavremeniti poslovnu korespondenciju.
PROGRAM SEMINARA:
·Značaj, uloga, prepreke i podsticaji adminstrativne poslovne komunikacije u organizaciji i eksternom okruženju;
·Savremene digitalne vještine i kompetencije;
·Pojam i vrste poslovne korespondencije;
·Osnovne odlike pisane, telefonske poslovne komunikacije, conference call;
·Verbalna i neverbalna komunikacija;
·Interna i eksterna komunikacija;
·Uloga i značaj povratne informacije u poslovanju (feedback);
·Psihološke osnove za uspješnu poslovnu korespondenciju;
·Upravljanje ljudskim emocijama pri komunikaciji i stvaranje pozitivnih osjećaja.
PREDAVAČ:
·Zineta Ćemerlić, prof.
EOQ Lead auditor/menadžer kvaliteta
CIS Information Security Manager
DNEVNI RASPORED RADA:
·12.06.2019. radni dio od 10,00 – 16,00 sati
·13.06.2019. radni dio od 09,00 – 16,00 sati
·14.06.2019. radni dio od 09,00 – 11,00 sati
KOTIZACIJA ZA STRUČNO USAVRŠAVANJE:
350 KM – 175 EUR.
Kotizacija uključuje troškove sudjelovanja na nastavi i Radionicama, osvježenje u pauzama, nastavnu dokumentaciju, dodatne materijale i Uvjerenje o stručnom usavršavanju.
NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR:
Popunjenu i ovjerenu Prijavnicu za seminar dostavite na našu e-mail adresu:info@interquality.ba ili na fax:+387 33 762 545.
INSTRUKCIJE ZA UPLATE IZ BiH:
SBERBANK BH d.d.
Račun broj: 140 101 001 411 7413
INSTRUKCIJE ZA INOZEMNE UPLATE:
IBAN: BA 39-140 101 1200024669
SWIFT: SABRBA22
UNAPRIJEDITE VAŠ POSLOVNI SISTEM!
UČITE I RADITE S NAMA!
INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo
Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju
Ul. Ibrahima Ljubovića br. 15
71000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Mob: +387 62 991 244
Mob: +387 61 491 413
Tel: +387 33 762 545
Fax: +387 33 762 546
E-mail: info@interquality.ba
E-mail: ismet.kapo@interquality.ba
E-mail: zineta.cemerlic@interquality.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.