Apriori seminar: Profesionalna prodaja i upravljanje pritužbama klijenata

14.03.2019. 11:49 / Izvor: Akta.ba
Apriori seminar: Profesionalna prodaja i upravljanje pritužbama klijenata

Radi se o profesionalnom procesu koji nam pomaže da pružimo uslugu kupcima i klijentima.

[SEMINAR] Sarajevo: Četvrtak 28.03.2019.
Hotel RADON PLAZA, Ul. Džemala Bijedića 185. 71 000 Sarajevo

Savjetodavna prodaja je najsnažniji alat u svijetu prodaje prepoznajući potrebe i želje kupaca.


Radi se o profesionalnom procesu koji nam pomaže da pružimo
uslugu kupcima i klijentima
pronalazeći načine da razumijemo i prepoznamo njihove želje i potrebe.

 

SEMINAR JE NAMIJENJEN

  • Zaposlenicima u prodaji na svim razinama;
  • Prodajnim predstavnicima;
  • Account managerima i key account managerima;
  • Zaposlenicima koji sudjeluju u komunikaciji s kupcima;
  • Voditeljima prodaje i regionalnim voditeljima.
  • Vlasnicima kompanija koje žele pravilno pozicionirati svoj proizvod/uslugu i naučiti kako stvoriti partnerski odnos s kupcima.

 

NA SEMINARU SAVJETODAVNA PRODAJA NAUČIT ĆETE

  • Prepoznati potrebe svojih kupaca i štedjeti svoje i njihovo vrijeme
  • Prepoznati koju prodajnu metodu koristiti u određenoj situaciji
  • Kako pravilno pozicionirati svoj proizvod/uslugu te kako stvoriti partnerski odnos s kupcima
  • Vještine potrebne za samostalni razvoj i unaprjeđenje prodaje
  • Znanja koja će Vas izdvojiti od konkurencije

PRIJAVI SE 

 

ZAŠTO SUDJELOVATI?

  • USVOJIT ćete nova znanja i vještine;
  • RAZMIJENITI ISKUSTVA s polaznicima seminara;
  • Dobit ćete ODGOVORE na pitanja koja vas muče duže vrijeme od predavačice koja je ostvarila IZNIMNE REZULTATE u prodaji;
  • Unaprijedit ćete svoje PRODAJNE VJEŠTINE;
  • Poboljšat ćete svoje PRODAJNE REZULTATE.

 

PROGRAM SEMINARA

9.00 – 10.30h – Što je profesionalna prodaja i zašto je važna? Kako to profesionalni prodavači rade?

10.30 – 11.00h – Pauza za osvježenje

11.00 – 12. 30h – Prodajni stilovi

12.30 – 13.30h – Pauza za ručak

13.30 – 15.00h – Kako najbolje predstaviti proizvod/uslugu?

15.00 – 15.30h – Pauza za osvježenje

 15. 30 – 16.30h – Kako upravljati pritužbama klijenata/kupaca? Kako izgraditi odličan odnos s klijentima/kupcima?

 

KOTIZACIJA

200,00 KM + PDV

Uključuje predavanja, materijale u print i elektronskoj formi, ručak i 2 odmora za osvježenje. Ukoliko iz iste firme dolazi 2 i više kandidata, za svakog sljedećeg kandidata kotizacija se smanjuje za 10%.

Na rane PRIJAVE do petka 15.03.2019. odobravamo 10% popusta.

Prijave primamo do petka 22.03.2019. do 12 sati.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave