Besplatan webinar: Popis osnovnih sredstava Frontman Find
Pravilno označavanje i praćenje opreme koja je u vlasništvu kompanije jako važno u vremenu vanrednih situacija kao što je pandemija Covida-19.
Pravilno označavanje i praćenje opreme koja je u vlasništvu kompanije jako važno u vremenu vanrednih situacija kao što je pandemija Covida-19.
U Špici imaju rješenje za popis osnovnih sredstava Frontman Find koje je idealno za obavljanje inventure, ali i za situacije kada kompanija želi da zna gdje je oprema u njenom vlasništvu i koji zaposlenik je zadužio istu.
Webinar će se održati u srijedu 15.4.2020. godine u 11:00 h na kojem će pričati nešto više o popisu osnovnih sredstava sa Frontman Findom.
Frontman Find radi i sa barcodom i sa RFID-om. Postoje dvije mogućnosti postavljanja rješenja, jedno na cloud-u i rješenje unutar poslovnog objekta. Svejedno je koje ćete odabrati, oba olakšavaju proces inventure.
Možete se prijaviti na linku.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.