Boris Šurija: Pažnja i ponašanje - dvije glavne valute marketinga

14.04.2017. 10:07 / Izvor: Akta.ba
Boris Šurija: Pažnja i ponašanje - dvije glavne valute marketinga

Ovogodišnji Play Media Day 02 će ugostiti Borisa Šuriju, techie psihologa koji predstavlja temu "Pažnja i ponašanje - dvije glavne valute marketinga".

BORIS ŠURIJA, NAGRAĐIVANI TECHIE PSIHOLOG DOLAZI NA PLAY MEDIA DAY 02

PAŽNJA I PONAŠANJE - DVIJE GLAVNE VALUTE MARKETINGA

Ovogodišnji Play Media Day 02 će ugostiti Borisa Šuriju, techie psihologa koji predstavlja temu „Pažnja i ponašanje - dvije glavne valute marketinga“. Marketing, iz perspektive psihologa, svodi se na privlačenje pažnje kupaca, te usmjeravanje pažnje u potrošačka ponašanja. Boris će govoriti o posljednjim uvidima iz psihologije pažnje i psihologije ponašanja, te će posjetiocima pokazati kako su ove elemente upotrijebili kroz Behave agenciju da klijentima pomognu u ostvarivanju njihovih ciljeva.

Boris Šurija je nagrađivani techie psiholog, koji istražuje odnos ljudi i tehnologije, a posebno ga interesuje kako tehnologija utiče na naše živote i koliko mijenja naše ponašanje. Osnovao je firmu za bihevioralnu analitiku u Londonu pod nazivom Behave, do sada je pomogao mnogim svjetskim korporacijama i startupima, a trenutno je Global Shaper Svjetskog ekonomskog foruma.

Play Media Day 02 održava se 19. maja na tvrđavi Kastel uz bogat konferencijski i muzički program.

Za sve institucije, kompanije i agencije, do 19. aprila je dostupna posebna ponuda kupovine kotizacija "3+1 GRATIS", koja će pružiti mogućnost dolaska većeg broja zaposlenih. Kotizacije, kao i sve informacije o predavačima i programu možete pronaći na www.playmediaday.com. Ne propustite idealan spoj kvalitetne edukacije i odlične zabave!

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave