Brending i strategijski marketing
Informisanje preduzeća o važnosti, principima i najvažnijim elementima strategijskog marketinga i brendinga u poslovanju preduzeća.
Kantonalna privredna komora Tuzla u saradnji sa programom EU ProLocal koji je zajednički program Evropske Unije i njemačke Vlade za podršku lokalnoj samoupravi i ekonomskom razvoju, a implementira ga njemački GIZ - Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, organizuje obuku za preduzeća pod nazivom
"Brending i strategijski marketing“
Obuka će se održati
u utorak, 13.11.2018. godine, sa početkom u 10:30 sati.
u velikoj sali Kantonalne privredne komore Tuzla (III sprat), Trg slobode bb
Predavač je Miloš Šipragić.
Cilj seminara:
Informisanje preduzeća o važnosti, principima i najvažnijim elementima strategijskog marketinga i brendinga u poslovanju preduzeća, sa primjerima i smjernicama za primjenu u poslovanju.
Kome je namijenjen:
Direktorima, rukovodiocima organizacionih jedinica nadležnih za marketing, zaposlenima koji rade na poslovima marketinga, prodaje, istraživanja tržišta, dizajna, preduzetnicima i svima onima koje žele da prošire znanja iz oblasti marketinga i brendinga.
Molimo da Vaše prisustvo potvrdite najkasnije do ponedjeljka, 12.11.2018. godine na e-mail: edina@kpktz.ba
Program
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.