Brending i strategijski marketing

12.11.2018. 12:08 / Izvor: Akta.ba
Brending i strategijski marketing

Informisanje preduzeća o važnosti, principima i najvažnijim elementima strategijskog marketinga i brendinga u poslovanju preduzeća.

Kantonalna privredna komora Tuzla u saradnji  sa programom EU ProLocal koji je zajednički program Evropske Unije i njemačke Vlade za podršku lokalnoj samoupravi i ekonomskom razvoju, a implementira ga njemački GIZ - Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, organizuje obuku za preduzeća pod nazivom

"Brending i strategijski marketing“

Obuka će se održati

u utorak, 13.11.2018. godine, sa početkom u 10:30 sati.

u velikoj sali Kantonalne privredne komore Tuzla (III sprat), Trg slobode bb

 

Predavač je Miloš Šipragić. 

Cilj seminara: 

Informisanje preduzeća o važnosti, principima i najvažnijim elementima strategijskog marketinga i brendinga u poslovanju preduzeća, sa primjerima i smjernicama za primjenu u poslovanju.

Kome je namijenjen:

Direktorima, rukovodiocima organizacionih jedinica nadležnih za marketing, zaposlenima koji rade na poslovima marketinga, prodaje, istraživanja tržišta, dizajna, preduzetnicima i svima onima koje žele da prošire znanja iz oblasti marketinga i brendinga.

Molimo da Vaše prisustvo potvrdite najkasnije do ponedjeljka, 12.11.2018. godine na e-mail: edina@kpktz.ba

PREUZMI DOKUMENT:
Program

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave