Brendiranje poslodavaca kao alat za privlačenje i zadržavanje talenata

29.03.2016. 10:41 / Izvor: Akta.ba
Brendiranje poslodavaca kao alat za privlačenje i zadržavanje talenata

Ovaj seminar će sudionicima dati alate za razvijanje brenda poslodavaca u skladu s vrijednostima organizacije, vizijom i misijom te alate za privlačenje visokoučinkovitih i angažiranih zaposlenika.

Naklada MATE organizuje seminar na temu Brendiranje poslodavaca kao alat za privlačenje i zadržavanje talenata. Datum održavanja je 21.04.2016., Hotel Sarajevo, Sarajevo.

Predavači:  

  •  doc. dr. sc. Maja Martinović
  •  Mirna Koričan Lajtman, MBA, MA

Obzirom da potraga za talentom intenzivno raste, sve više organizacija bez obzira na njihovu veličinu prepoznaju da ‘’brendiranje poslodavaca’’ može igrati glavnu ulogu u privlačenju i zadržavanju top talenata. Sve organizacije, bile one svjesne toga ili ne, imaju određeni brend kao poslodavci. To je skup često neopipljivih kvaliteta i atributa koji zaposlenici i budući zaposlenici povezuju s kompanijom. Atributi mogu biti pozitivni, negativni ili neutralni.

Brendiranje potječe iz područja marketinga te pridaje pažnju privlačenju klijenata, komunikaciji s njima i održavanju lojalnosti prema brendu. Brendiranje poslodavaca pristupa na sličan način, ali primjenjuje se na talent i upravljanje ljudima. Umjesto reklamiranja proizvoda, brend poslodavca reklamira organizaciju, njenu reputaciju, i ono što ima za ponuditi zaposlenicima ili potencijalnim zaposlenicima.

Ovaj seminar će sudionicima dati alate za razvijanje brenda poslodavaca u skladu s vrijednostima organizacije, vizijom i misijom te alate za privlačenje visokoučinkovitih i angažiranih zaposlenika. U sve složenijem i kompleksnijem tržištu to je ključno za ostvarenje organizacijskog uspjeha.

Prednosti za sudionike

Po završetku seminara, sudionici će:

•             Imati konceptualno razumijevanje brendiranja poslodavaca,

•             Prepoznati vrijednost u tome da jak brend daje konkurentsku prednost vašoj organizaciji privlačenjem i zadržavanjem top talenata,

•             Identificirati ulogu i važnost employee value proposition-a (EVP) u razvoju jakog brenda zaposlenika.

Nakon seminara, sudionici će biti u stanju:

•             Izgraditi okvir koji će prikupiti članove organizacije kako bi definirali trenutni brend poslodavaca i poruku koja se šalje zaposlenicima i budućim zaposlenicima,

•             Napisati EVP u skladu s organizacijskim vrijednostima, vizijom i misijom,

•             Ojačati brend organizacije integriranjem najboljih praksi u brendiranju poslodavaca.

Seminar je namijenjen za:

Osobe zainteresirane za usvajanje osnovnog znanja o brendiranju poslodavaca te kako učinkovito brendiranje može ojačati zapošljavanje i zadržavanje zaposlenika, uključujući stručnjake u ljudskim potencijalima, marketinške stručnjake kao i komunikacijske stručnjake i menadžere.

Informacije i prijave:

Kotizacija za seminar iznosi 160 € + PDV. U iznos su uračunati materijali za seminar, stručna literatura, certifikat o usavršavanju, ručak i osvježenje.

Na kraju programa sudionici će dobiti certifikat izdan od strane Zagrebačke škole ekonomije i menadžmenta (ZŠEM) kao priznanje za sudjelovanje na ovom programu.

Naklada MATE d.o.o. svim sudionicima seminara poklanja knjigu VJEŠTINE VODSTVA ZA MENADŽERE!

Prijave se primaju do 18.04.2016.

Odobravamo popust „3 za 2“, za dvoje polaznika iz iste tvrtke, treći polaznik seminar prati GRATIS!

Broj polaznika je ograničen!

Više o seminaru možete pogledati OVDJE ili nas kontaktirajte na dolje navedene kontakte. Također, za dodatne informacije, slobodno nas kontaktirajte.

 

Naklada MATE d.o.o.

Tel/fax: +387(0) 36 885 057

Mob:     +387(0) 63 472 847

naklada.mate@infoneum.com

www.naklada-mate.ba

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave