Business-Educa seminar: Vještine uspješnog poslovanja
Da bi efikasno upravljali radnim zadacima u ovom turbulentnom vremenu potrebno je da posjedujemo određene vještine i znanja.
VJEŠTINE USPJEŠNOG POSLOVANJA
Datum: 12.-14.04.2018.(sa mogućnošću dolaska 11.04.)
Mjesto:OPATIJA,HOTEL ADMIRAL
Organizator: Business-Educa d.o.o.Centar za edukaciju i poslovno savjetovanje
Kontakt osoba: Nadira Duraković
mob.: +38761311881
e-mail: business.educa@gmail.com,
Kotizacija za učešće na Seminaru je 350,00 KM i u cijenu nije uključen PDV. Kotizacija uključuje troškove sudjelovanja u radu seminara,osvježenje u pauzama,radni materijal i Uvjerenja o usavršavanju(prisustvu) polaznika po osobi. Iznos kotizacije uplaćuje se na osnovu predračuna prema dostavljenoj prijavnici za seminar.
Organizator će za učesnike osigurati ugodan smještaj u Hotelu Admiral u Opatiji po pristupačnim cijenama u sobama 1/1 60,00 eura i 1/2 45,00 eura po osobi/danu.Boravišna taksa je 1,1 eura po osobi/dnevno,osiguranje 0,25 eura po osobi/dnevni i jednokratna prijava 0,50 eura.Smještaj se plača na recepciji hotela ili putem predračuna.
Rok za prijavu je 26.03.2018.BROJ POLAZNIKA JE OGRANIČEN.
Danas u poslovnom okruženju je veoma važno poznavanje prezentacijiskih i komunikacijskih vještina.Bez obzira na kojim poslovima radite I kojoj poziciji uvijek je potrebno komunicirati sa drugima.Način na koji to radimo ostavlja prvi dojam na našeg sagovornika ili grupu kojoj nešto prezentiramo. Prezentacijske I komunikacijske vještine su jako važne ukoliko moramo nešto važno predstaviti,obratiti se javnosti,ukoliko mjenjamo radno mjesto ili započinjemo novu karijeru,ukoliko radimo na projektima,radimo timski ili jednostavno podnosimo izvještaj. Govorom tijela I razumjevanja u komunikaciji ostavljamo dojam samouvjerenosti što je veoma važno za uspješnu karijeru.
Umijeće dobrog prezentiranja i komuniciranja je neophodno bez obzira da li radite prodajnu prezentaciju,prezentirate važan projekat,vodite poslovni sastanak ili čak prezentirate svoj rad pred saradnicima ili korisnicima usluga.Osnovni cilj je poslati jasnu,uvjerljivu i učinkovitu poruku jer mala greška može nas dovesti u neugodnu situaciju bilo da je nešto prezentirano unutar ili izvan organizacije jer kada nešto se kaže to više nemožemo povratiti.Savladavanjem vještina prezentiranja i poslovnog komuniciranja otvaramo vrata uspješnog poslovanja,snalaženja u različitim situacijama jer dobra I kvalitetna komunikacija mnogo govori o nama samima.
Da bi efikasno upravljali radnim zadacima u ovom turbulentnom vremenu potrebno je da posjedujemo određene vještine i znanja kako da na najlakši način prebrodimo sve iznenadne situacije.Ponekad i planovi koje radimo i kojih se pridržavamo služe nam samo da otpočnemo naš radni dan
SEMINAR JE NAMJENJEN
Menadžerima,direktorima,rukovodiocima,državnim službenicima i zaposlenima koji rade na projektima,marketinškim stručnjacima,zaposlenima u odnosima s javnošću,šalterskim radnicima koji imaju direktnu komunikaciju sa korisnicima usluga,stručnjacima za prodaju,tajnicama,administraciji,sekretarima,javnim institucijama,privatnim i javnim preduzećima,općinama/opštinama i svima koji imaju potrebu poraditi na stjecanju vještina poslovanja u radnom okruženju
Kratki sadržaj seminara:
- Vještine poslovnog komuniciranja
- Efikasno rješavanje konfliktnih situacija
- Vještine prezentiranja i javnog nastupa
- Timski rad I delegiranje odgovornosti
Metode rada:
Individualnim i timskim radomomogućavamo stjecanje novih znanja i vještina a razmjenom iskustava i kroz praktične primjere ostvarujemo interaktivno okruženje za uključivanje svih učesnika u rad seminara.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.