Business-Educa seminar: Vještine uspješnog poslovanja

08.03.2018. 09:18 / Izvor: Akta.ba
Business-Educa seminar: Vještine uspješnog poslovanja

Da bi efikasno upravljali radnim zadacima u ovom turbulentnom vremenu potrebno je da posjedujemo određene vještine i znanja.

VJEŠTINE USPJEŠNOG POSLOVANJA

Datum: 12.-14.04.2018.(sa mogućnošću dolaska 11.04.)

Mjesto:OPATIJA,HOTEL ADMIRAL

Organizator: Business-Educa d.o.o.Centar za edukaciju i poslovno savjetovanje

Kontakt  osoba: Nadira Duraković

mob.: +38761311881

e-mail: business.educa@gmail.com,

Kotizacija za učešće na Seminaru je  350,00 KM i u cijenu nije uključen PDV. Kotizacija uključuje troškove sudjelovanja u radu seminara,osvježenje u pauzama,radni materijal i Uvjerenja o usavršavanju(prisustvu) polaznika po osobi. Iznos kotizacije uplaćuje se na osnovu predračuna prema dostavljenoj prijavnici za  seminar.

Organizator će za učesnike osigurati ugodan smještaj u Hotelu  Admiral  u  Opatiji po pristupačnim cijenama u sobama 1/1  60,00 eura i 1/2 45,00 eura po osobi/danu.Boravišna taksa je 1,1  eura po osobi/dnevno,osiguranje 0,25 eura po osobi/dnevni  i jednokratna prijava 0,50 eura.Smještaj se plača na recepciji hotela ili putem predračuna.

Rok za prijavu je 26.03.2018.BROJ POLAZNIKA JE OGRANIČEN.

Danas u poslovnom okruženju je veoma važno poznavanje prezentacijiskih i komunikacijskih vještina.Bez obzira na kojim poslovima radite I kojoj poziciji uvijek  je potrebno komunicirati sa drugima.Način na koji to radimo ostavlja prvi dojam na našeg sagovornika ili grupu kojoj nešto prezentiramo. Prezentacijske I komunikacijske vještine su jako važne ukoliko moramo nešto važno predstaviti,obratiti se javnosti,ukoliko mjenjamo radno mjesto ili započinjemo novu karijeru,ukoliko radimo na projektima,radimo timski ili jednostavno podnosimo izvještaj. Govorom tijela I razumjevanja u komunikaciji ostavljamo dojam samouvjerenosti što je veoma važno za uspješnu karijeru.

Umijeće dobrog prezentiranja i komuniciranja je neophodno bez obzira da li radite prodajnu prezentaciju,prezentirate važan projekat,vodite poslovni sastanak ili čak prezentirate svoj rad pred saradnicima ili korisnicima usluga.Osnovni cilj je poslati jasnu,uvjerljivu i učinkovitu poruku jer mala greška može nas dovesti u neugodnu situaciju bilo da je nešto prezentirano unutar ili izvan organizacije jer kada nešto se kaže to više nemožemo povratiti.Savladavanjem vještina prezentiranja i poslovnog komuniciranja otvaramo vrata uspješnog poslovanja,snalaženja u različitim situacijama jer dobra I kvalitetna komunikacija mnogo govori o nama samima.

Da bi efikasno upravljali radnim zadacima u ovom turbulentnom vremenu potrebno je da posjedujemo određene vještine i znanja kako da na najlakši način prebrodimo sve iznenadne situacije.Ponekad i planovi koje radimo i kojih se pridržavamo služe nam samo da otpočnemo naš radni dan

SEMINAR JE NAMJENJEN

Menadžerima,direktorima,rukovodiocima,državnim službenicima i zaposlenima koji rade na projektima,marketinškim stručnjacima,zaposlenima u odnosima s javnošću,šalterskim radnicima koji imaju direktnu komunikaciju sa korisnicima usluga,stručnjacima za prodaju,tajnicama,administraciji,sekretarima,javnim institucijama,privatnim i javnim preduzećima,općinama/opštinama i svima koji imaju potrebu poraditi na stjecanju vještina poslovanja u radnom okruženju

Kratki sadržaj seminara:

  • Vještine poslovnog komuniciranja
  • Efikasno rješavanje konfliktnih situacija
  • Vještine prezentiranja i javnog nastupa
  • Timski rad I delegiranje odgovornosti

Metode rada:

Individualnim i timskim radomomogućavamo stjecanje novih znanja i vještina a razmjenom iskustava i kroz praktične primjere ostvarujemo interaktivno okruženje za uključivanje svih učesnika u rad seminara.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave