Business-Educa: Vještine uspješnog poslovanja

05.03.2018. 08:41 / Izvor: Akta.ba
Business-Educa: Vještine uspješnog poslovanja

Umijeće dobrog prezentiranja i komuniciranja je neophodno bez obzira da li radite prodajnu prezentaciju ili vodite poslovni sastanak.

VJEŠTINE USPJEŠNOG POSLOVANJA

Datum: 12.-14.04.2018.(sa mogućnošću dolaska 11.04.)

Mjesto:OPATIJA,HOTEL ADMIRAL

Organizator: Business-Educa d.o.o.Centar za edukaciju i poslovno savjetovanje

Kontakt  osoba: Nadira Duraković

mob.: +38761311881

e-mail: business.educa@gmail.com,

Rok za prijavu je 26.03.2018. BROJ POLAZNIKA JE OGRANIČEN.

Kotizacija za učešće na Seminaru je  350,00 KM i u cijenu nije uključen PDV. Kotizacija uključuje troškove sudjelovanja u radu seminara,osvježenje u pauzama,radni materijal i Uvjerenja o usavršavanju(prisustvu) polaznika po osobi. Iznos kotizacije uplaćuje se na osnovu predračuna prema dostavljenoj prijavnici za  seminar.

Organizator će za učesnike osigurati ugodan smještaj u Hotelu  Admiral  u  Opatiji po pristupačnim cijenama u sobama 1/1  60,00 Eura  i 1/2  45,00 Eura po osobi/danu.Boravišna taksa je 1,1  Eura  po osobi/dnevno,osiguranje 0,25 Eura po osobi/dnevni  i jednokratna prijava 0,50 Eura.Smještaj se plača na recepciji hotela ili putem predračuna. Danas u poslovnom okruženju je veoma važno poznavanje prezentacijiskih I komunikacijskih vještina. Bez obzira na kojim poslovima radite I kojoj poziciji uvijek  je potrebno komunicirati sa drugima. Način na koji to radimo ostavlja prvi dojam na našeg sagovornika ili grupu kojoj nešto prezentiramo. Prezentacijske i komunikacijske vještine su jako važne ukoliko moramo nešto važno predstaviti, obratiti se javnosti,ukoliko mjenjamo radno mjesto ili započinjemo novu karijeru,ukoliko radimo na projektima, radimo timski ili jednostavno podnosimo izvještaj. Govorom tijela I razumjevanja u komunikaciji ostavljamo dojam samouvjerenosti što je veoma važno za uspješnu karijeru.

Umijeće dobrog prezentiranja i komuniciranja je neophodno bez obzira da li radite prodajnu prezentaciju, prezentirate važan projekat,vodite poslovni sastanak ili čak prezentirate svoj rad pred saradnicima ili korisnicima usluga. Osnovni cilj je poslati jasnu,uvjerljivu I učinkovitu poruku jer mala greška može nas dovesti u neugodnu situaciju bilo da je nešto prezentirano unutar ili izvan organizacije jer kada nešto se kaže to više nemožemo povratiti. Savladavanjem vještina prezentiranja I poslovnog komuniciranja otvaramo vrata uspješnog poslovanja, snalaženja u različitim situacijama jer dobra I kvalitetna komunikacija mnogo govori o nama samima.

Da bi efikasno upravljali radnim zadacima u ovom turbulentnom vremenu potrebno je da posjedujemo određene vještine i znanja kako da na najlakši način prebrodimo sve iznenadne situacije. Ponekad i planovi koje radimo i kojih se pridržavamo služe nam samo da otpočnemo naš radni dan

SEMINAR JE NAMJENJEN

Menadžerima, direktorima, rukovodiocima, državnim službenicima i zaposlenima koji rade na projektima, marketinškim stručnjacima, zaposlenima u odnosima s javnošću, šalterskim radnicima koji imaju direktnu komunikaciju sa korisnicima usluga, stručnjacima za prodaju, tajnicama, administraciji, sekretarima, javnim institucijama, privatnim i javnim preduzećima, općinama/opštinama i svima koji imaju potrebu poraditi na stjecanju vještina poslovanja u radnom okruženju

SADRŽAJ SEMINARA

  • Vještine poslovnog komuniciranja
  • Efikasno rješavanje konfliktnih situacija
  • Vještine prezentiranja i javnog nastupa
  • Timski rad I delegiranje odgovornosti

METODE RADE

Individualnim i timskim radomomogućavamo stjecanje novih znanja i vještina a razmjenom iskustava i kroz praktične primjere ostvarujemo interaktivno okruženje za uključivanje svih učesnika u rad seminara.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave