Četverodnevna interaktivna online radionica: Customer Experience Masterclass

25.08.2021. 13:33 / Izvor: Akta.ba
Četverodnevna interaktivna online radionica: Customer Experience Masterclass

Iskoristite popust za rane prijave do 15. septembra.

Četverodnevna interaktivna online radionica

Customer Experience Masterclass

 

ONLINE - od 21. do 24. septembra 2021. od 10 do 14h (ukupno 16 sati tokom 4 dana)

Ograničeno na 15 učesnika

Radionica se održava na engleskom jeziku

Iskoristite popust za rane prijave do 15. septembra

Iako mnogi na prvu pomisle da je Customer experience isto što i korisnička podrška, ustvari je Customer experience nova filozofija upravljanja cijelom organizacijom, a korisnička podrška samo mali dio CX-a. Novi način pristupa korisnicima/kupcima donosi konkurentsku prednost na tržištu onim organizacijama koje se uspiju prilagoditi modernim zahtjevima kupaca. Na našem CX masterclassu naučite kako osvojiti i zadržati kupce/korisnike.

Kroz ovu fantastičnu radionicu će vas voditi jedna od vodećih svjetskih certificiranih CX trenera, m.sc. Olga Guseva MBA, PhD, CCXP, koja svoja praktična iskustva stavlja vama na raspolaganje. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a kroz ovu radionicu imat ćete mogućnost postavljati pitanja i predstavljati slučajeve iz vaše prakse, a sve to u maloj grupi do maksimalno 15 učesnika. Olga je ujedno i Managing partner u Integria Consult Russia, koji je Recognized Training Provider od strane CXPA – Customer Experience Professional Association.

Saznajte zašto je CX put do uspjeha u novom dobu.

Učesnici će naučiti više o korisnicima/kupcima uopšte, vrstama korisnika, te empatiji prema korisnicima u svim aspektima. Posebna pažnja će biti posvećena fazama životnog ciklusa korisnika, te kako efikasno uticati na isti. Naučite metode mjerenja CX-a i kako da sami analizirate rezultate za najbolje rezultate i kreiranje buduće strategije. Putem simulacije akcionih planova učesnici će se direktno upoznati sa načinom implementacije CX-a u različitim situacijama. Na zadnjem danu radionice, svi učesnici će imati priliku da predstave i svoja trenutna iskustva, izazove i dobiti prijedloge za rješenja.

Kome je radionica namijenjena

Radionica je namijenjena višem i srednjem menadžmentu, zaposlenima u odjelima za upravljanje kvalitetom, korisničkom podrškom, marketingu, ljudskim resursima i odnosima s javnošću odjelima u svim korisnički/klijentski orijentisanim branšama, kao i svima koji žele više naučiti o CX-u i dobiti priznat certifikat.

Trener: mr. sc. Olga Guseva MBA, PhD
CCXP Certificirani CXPA trener (Customer Experience Professionals Association) 
(biografija trenera je dostupna na stranici radionice)

Radionica se održava na engleskom jeziku

Iskoristite popust za rane prijave do 15. septembra

Više informacija i prijave

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave