CPE radionica: Efikasno upravljanje poslovnim procesima

Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

CPE radionica: Efikasno upravljanje poslovnim procesima

13.03.2019. 09:51 / Izvor: Akta.ba

Centar za poslovnu edukaciju organizuje dvodnevnu interaktivnu radionicu

Efikasno upravljanje poslovnim procesima  u srednjim i velikim organizacijama

SARAJEVO 11. i 12. april 2019.

Naučite efikasno upravljati poslovnim procesima u srednjim i velikim organizacijama uz Damira Karamehmedovića i mr.sc. Safeta Zečevića

Svrha naših seminara i radionica je povećanje efikasnosti poslovanja. Želimo vam pomoći da optimizirate vaše upravljanje poslovnim procesima i postanete izvrsni u poslovanju. Trening vode vrhunski eksperti koji svoja dokazana praktična iskustva stavljaju vama na raspolaganje kroz interaktivni rad u maloj grupi do 16 polaznika. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a kroz ovaj trening imat ćete mogućnost postavljati konkretna pitanja i predstavljati slučajeve iz vaše prakse. 

Naučite kako mapirati, dizajnirati i automatizirati operativne procese koristeći kombinaciju strategije, tehnologije i menadžmenta. Upravljanje poslovnim procesima (eng. Business Process Management, BPM) je disciplina koja integriše strategiju i ciljeve organizacije sa očekivanjima klijenata fokusirajući se na end-to-end procese. BPM uključuje strategije, ciljeve, kulturu organizacije, strukturu, uloge, procedure, metodologije i IT alate kako bi analizirali, dizajnirali, unaprijedili, kontrolisali i kontinuirano poboljšavali procese. Otkako su ljudi organizovani unutar pravougaonika koji predstavljaju odjele u organizacijskoj šemi, često se čini da rubovi tih pravougaonika postaju čvrste barijere. Komunikacija preko ovih barijera je ograničena, zaposlenici realizuju i brinu samo za one zadatke koji su vlasništvo njihovog odjela. Svaki odjel nastoji maksimizirati svoj utjecaj i ovlasti te prilikom optimizacije poslovanja pažnju usmjerava uglavnom na vlastiti odjel. Obično rezultat ovakvog načina rada i razmišljanja su konfliktni ciljevi i konfliktne akcije između različitih odjela, što utiče na rezultat preduzeća u cjelini koji je na kraju lošiji od optimalnog.

Nedostaci hijerarhijske organizacije poslovanja kroz odjele i funkcije:  

  • Nejasna slika cjelokupnoga procesa;
  • Nejasne uloge u procesu;
  • Slaba usmjerenost na kupce (unutarnje i vanjske);
  • Pažnja usmjerena na proizvodne procese;
  • Postojanje nepotrebnih uskih grla i barijera; 
  • Loša komunikacija i rivalstvo među organizacijskim jedinicama;
  • Konfliktni ciljevi i akcije između različitih odjela;
  • Nedovoljna spremnost na promjene;
  • Organizacijske promjene dovode do lokalnih poboljšanja koja mogu, ali obično nemaju očekivani uticaj na rezultate poslovanja.  

Prednosti posmatranja organizacije kao skupa procesa 

  • Svaki proces ima kupca, a usmjerenost na proces osigurava bolju usmjerenost na kupca;
  • Stvaranje vrijednosti s obzirom na konačni proizvod odvija se u horizontalnim procesima;
  • Utvrđivanjem granica procesa te kupaca i dobavljača procesa, postiže se bolja komunikacija i bolje razumijevanje zahtjeva;
  • Upravljajući kompletnim procesom koji se izvodi kroz više odjela, a ne upravljajući pojedinim odjelima, rizik nepotrebnih gubitaka je smanjen;
  • Određivanjem takozvanih vlasnika procesa, koji su odgovorni za proces, izbjegnuta je tradicionalna rascjepkanost odgovornosti, često viđena u funkcionalnoj (hijerarhijskoj) organizaciji;
  • Upravljanje procesima osigurava niže troškove i kraći vremenski ciklus djelotvornom upotrebom sredstava;
  • Svaki proces ima ključne pokazatelje izvedbe/učinka (KPI), a njihovo praćenje osigurava usmjerenje na mogućnosti za poboljšavanje i spremnost na promjene.

Teme

  • Osnove proces menadžmenta i procesne organizacije; 
  • Mapiranje poslovnih procesa (AS-IS situacija); 
  • Analiza procesa; 
  • Definisanje unapređenja i dizajn novog procesa; 
  • Implementacija i kontrola procesa;

Kome je radionica namijenjena

Ovaj trening je namjenjen za zaposlenike i menadžere koji su trenutno ili će u budućnosti voditi ili biti dio projektnog tima koji će raditi na unapređenju procesne organizacije i poslovnih procesa. Navedeno uključuje zaposlenike koji rade u procesima, vlasnike procesa, menadžere, poslovne analitičare, tehnologe, IT specijaliste, projekt menadžere koji će biti dio timova i gdje postoji potreba da savladaju vještine potrebne za upravljanje poslovnim procesima.

Networking

Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije

Certifikat

Po završetku treninga učesnici dobijaju CPE certifikat.

CPE predavači

Damir Karamehmedovic

mr. sc. Safet Zečević

Više informacija na linku

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Najave