CPE radionica: Efikasno upravljanje poslovnim procesima
Naučite efikasno upravljati poslovnim procesima u srednjim i velikim organizacijama uz Damira Karamehmedovića i mr.sc. Safeta Zečevića
Centar za poslovnu edukaciju organizuje dvodnevnu interaktivnu radionicu
Efikasno upravljanje poslovnim procesima u srednjim i velikim organizacijama
SARAJEVO 11. i 12. april 2019.
Naučite efikasno upravljati poslovnim procesima u srednjim i velikim organizacijama uz Damira Karamehmedovića i mr.sc. Safeta Zečevića
Svrha naših seminara i radionica je povećanje efikasnosti poslovanja. Želimo vam pomoći da optimizirate vaše upravljanje poslovnim procesima i postanete izvrsni u poslovanju. Trening vode vrhunski eksperti koji svoja dokazana praktična iskustva stavljaju vama na raspolaganje kroz interaktivni rad u maloj grupi do 16 polaznika. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a kroz ovaj trening imat ćete mogućnost postavljati konkretna pitanja i predstavljati slučajeve iz vaše prakse.
Naučite kako mapirati, dizajnirati i automatizirati operativne procese koristeći kombinaciju strategije, tehnologije i menadžmenta. Upravljanje poslovnim procesima (eng. Business Process Management, BPM) je disciplina koja integriše strategiju i ciljeve organizacije sa očekivanjima klijenata fokusirajući se na end-to-end procese. BPM uključuje strategije, ciljeve, kulturu organizacije, strukturu, uloge, procedure, metodologije i IT alate kako bi analizirali, dizajnirali, unaprijedili, kontrolisali i kontinuirano poboljšavali procese. Otkako su ljudi organizovani unutar pravougaonika koji predstavljaju odjele u organizacijskoj šemi, često se čini da rubovi tih pravougaonika postaju čvrste barijere. Komunikacija preko ovih barijera je ograničena, zaposlenici realizuju i brinu samo za one zadatke koji su vlasništvo njihovog odjela. Svaki odjel nastoji maksimizirati svoj utjecaj i ovlasti te prilikom optimizacije poslovanja pažnju usmjerava uglavnom na vlastiti odjel. Obično rezultat ovakvog načina rada i razmišljanja su konfliktni ciljevi i konfliktne akcije između različitih odjela, što utiče na rezultat preduzeća u cjelini koji je na kraju lošiji od optimalnog.
Nedostaci hijerarhijske organizacije poslovanja kroz odjele i funkcije:
- Nejasna slika cjelokupnoga procesa;
- Nejasne uloge u procesu;
- Slaba usmjerenost na kupce (unutarnje i vanjske);
- Pažnja usmjerena na proizvodne procese;
- Postojanje nepotrebnih uskih grla i barijera;
- Loša komunikacija i rivalstvo među organizacijskim jedinicama;
- Konfliktni ciljevi i akcije između različitih odjela;
- Nedovoljna spremnost na promjene;
- Organizacijske promjene dovode do lokalnih poboljšanja koja mogu, ali obično nemaju očekivani uticaj na rezultate poslovanja.
Prednosti posmatranja organizacije kao skupa procesa
- Svaki proces ima kupca, a usmjerenost na proces osigurava bolju usmjerenost na kupca;
- Stvaranje vrijednosti s obzirom na konačni proizvod odvija se u horizontalnim procesima;
- Utvrđivanjem granica procesa te kupaca i dobavljača procesa, postiže se bolja komunikacija i bolje razumijevanje zahtjeva;
- Upravljajući kompletnim procesom koji se izvodi kroz više odjela, a ne upravljajući pojedinim odjelima, rizik nepotrebnih gubitaka je smanjen;
- Određivanjem takozvanih vlasnika procesa, koji su odgovorni za proces, izbjegnuta je tradicionalna rascjepkanost odgovornosti, često viđena u funkcionalnoj (hijerarhijskoj) organizaciji;
- Upravljanje procesima osigurava niže troškove i kraći vremenski ciklus djelotvornom upotrebom sredstava;
- Svaki proces ima ključne pokazatelje izvedbe/učinka (KPI), a njihovo praćenje osigurava usmjerenje na mogućnosti za poboljšavanje i spremnost na promjene.
Teme
- Osnove proces menadžmenta i procesne organizacije;
- Mapiranje poslovnih procesa (AS-IS situacija);
- Analiza procesa;
- Definisanje unapređenja i dizajn novog procesa;
- Implementacija i kontrola procesa;
Kome je radionica namijenjena
Ovaj trening je namjenjen za zaposlenike i menadžere koji su trenutno ili će u budućnosti voditi ili biti dio projektnog tima koji će raditi na unapređenju procesne organizacije i poslovnih procesa. Navedeno uključuje zaposlenike koji rade u procesima, vlasnike procesa, menadžere, poslovne analitičare, tehnologe, IT specijaliste, projekt menadžere koji će biti dio timova i gdje postoji potreba da savladaju vještine potrebne za upravljanje poslovnim procesima.
Networking
Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije
Certifikat
Po završetku treninga učesnici dobijaju CPE certifikat.
CPE predavači
Damir Karamehmedovic
mr. sc. Safet Zečević
Više informacija na linku
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.