Deseti nastup Bosne i Hercegovine na sajmu Imm Cologne

Najave / SAJMOVI I IZLOŽBE

Deseti nastup Bosne i Hercegovine na sajmu Imm Cologne

07.01.2020. 13:07 / Izvor: Akta.ba

Vanjskotrgovinska/Spoljnotrgovinska komora Bosne i Hercegovine organizira 10. jubilarni nastup kompanija iz Bosne i Hercegovine na prestižnom Međunarodnom sajmu namještaja Imm Cologne 2020, koji će biti održan od 13. do 19. januara 2020. godine u Kelnu, Njemačka.

Na zajedničkom štandu, ukupne kvadrature 209 m², koji će biti smješten u Hali 5.1 (segment Home Settings), predstavit će se sedam bh. kompanija: ELGRAD d. o. o. Teslić, EMA-KONJUH INTERNATIONAL d. o. o. Sarajevo/Teslić, FORMINO d. o. o. Teslić, MALAK JANJ d. o. o. Donji Vakuf, MINALLI d. o. o. Živinice, ROCCAFORTE d. o. o. Vitez i SENEX d. o. o. Čelić.

U njihovoj ponudi dominiraju proizvodi bazirani na punom drvetu (namještaj za trpezarije, dnevne i spavaće sobe), a dvije kompanije prezentirat će i namještaj za kupaonice.

Svi izlagači štanda Bosne i Hercegovine, ali i još 7 firmi koje izlažu samostalno, predstavljene su i u reklamnoj brošuri Möbel „Made in Bosnia and Herzegovina“ koji je, kao poseban dodatak, objavljen u decembarskom izdanju austrijskog stručnog časopisa za namještaj i interijer WOHNKULTUR.

U dekadi kontinuiranog prisustva na Imm-u, VTK/STK BiH je u okviru grupnog štanda podržala 76 nastupa firmi iz cijele BiH, a uzevši u obzir sudjelovanje pojedinih firmi na više nastupa, podržano je ukupno 40 različitih kompanija.

Izlagači paviljona Bosne i Hercegovine su prošli faze od ponovne pojave na tržištu i postepenog stjecanja reputacije dobavljača kvalitetnog namještaja po željama kupaca, pa sve do izvanrednih dostignuća firmi koje sada individualno izlažu dizajniran namještaj visoke cjenovne kategorije, a nekada su bile dio grupnog štanda BiH.

Slogan nastupa Tradition for Future, koji se zadržao do danas, nastao je na temelju komparativnih prednosti na koje se oslanjamo u izgradnji budućnosti izvoza namještaja iz Bosne i Hercegovine: obilje šumskih resursa, tradicija obrade drveta i afirmacija domaćeg dizajna.

Pozitivni efekti projekta su višestruki, a dva ključna odnose se na realizirani izvoz i poboljšanje imidža države.

Sumarni rezultati provedenih follow-up analiza za period izlaganja od 2011. do 2019. ukazuju da je ukupna izvozna prodaja realizirana po osnovu kontakata ostvarenih na ovom sajmu iznosila oko 9,3 miliona eura, a ukupna očekivanja daljnjeg izvoza u postsajamskom periodu (koji iz ugla Komore nije moguće dalje pratiti) iznose još dodatnih 17,8 miliona eura.

Za efekat poboljšanja imidža Bosne i Hercegovine najzaslužnije su kompanije koje su, uz minimalnu institucionalnu podršku, uspjele izgraditi vlastiti brend baziran na originalnom dizajnu namještaja, za što su u najkompetentnijim krugovima struke na tržištu Evrope zaslužile najviša priznanja i nagrade.

Uz Vanjskotrgovinsku/Spoljnotrgovinsku komoru BiH, kao nositelja organizacije i sufinansiranja, dugogodišnji projekat grupnog nastupa Bosne i Hercegovine na sajmu Imm Cologne podržavali su i: Ministarstvo vanjske trgovine i ekonomskih odnosa Bosne i Hercegovine, SIPPO (Švicarski program za promociju uvoza u Švicarsku i EU), USAID-Sida FIRMA projekat te USAID WHAM Project.

Kroz projekat je ostvarena bliska saradnja i sa Akademijom likovnih umjetnosti u Sarajevu, domaćim dizajnerima i konstruktorima sajamskih štandova, kao i sa domaćim i stranim medijima.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Najave