Efikasan, blagovremen i zaštićen rad organa i organizacija
Seminar je namijenjen svim zaposlenim uinstitucijama, službama, organima uprave, sudovima, javnim i privatnim sektorima.
NAPREDNO UPRAVLJANJE DOKUMENTACIJOM
EFIKASAN, BLAGOVREMEN I ZAŠTIĆEN RAD ORGANA I ORGANIZACIJA
Arhiva - Poslovna tajna - Zaštita - Pečat - Faksimil - DMS - Elektronski potpis
Beograd, 27. - 29.11.2019. godine
SEMINAR NAMIJENJEN
Svim zaposlenim uinstitucijama, službama, organima uprave, sudovima, javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim radnicima, obrađivačima predmeta i sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji su uključeni i obavljaju kacelarijsko-arhivske poslove.
CILJEVI SEMINARA
Upoznavanje sa kancelarijskim i arhivskim poslovanjem u pisanom i elektronskom obliku
Odabir praktičnih načina dobre organizacije kancelarijsko-arhivskog poslovanja
Razmatranje propisa koji regulišu fizičko i elektronsko obavljanje kancelarijsko-arhivskog poslovanja
Upoznavanje sa evidencijama u kancelarijsko - arhivskom poslovanju
Razmatranje i detaljno upoznavanje sa aktima i upisnicima upravnog postupka
Praktično popunjavanje upisnika za javne nabavke
Pravilno postupanje sa poštom koju otvaraju i pregledaju posebne komisije
Pravilno postupanje sa dokumentima od nastanka do arhiviranja
Upoznavanje sa vrstama i načinima zaštite tajni, evidencijama klasifikovanih dokumenata
Usvajanje znanja o odgovornostima upotrebe pečata i faksimila, ovlaštenja za čuvanje i upotrebu
Sticanje znanja o korištenju alata e-pisarnice (DMS)
Upoznavanje sa propisima i pravilima službene elektronske komunikacije
Prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu
SADRŽAJ I RASPORED SEMINARA
27.11.2019. Srijeda 09:30 - 16:00
Registracija učesnika
Organizacija prostora, radnog vremena i prijema stranki
Uloga rukovodioca/menadžera u organizovanju i nadzoru provođenja kancelarijsko - arhivskih poslova
Osnove kancelarijsko - arhivskog poslovanja (propisi, načela, evidencije, arhiviranje)
Akti upravnog postupka (definicija i postupanje), upisnik za javne nabavke
Prijem i postupanje sa dokumentacijom po javnim nabavkama i prijavama na oglase
28.11.2019. Četvrtak 09:30 - 16:00
Lista kategorija registraturne građe, određivanje rokova čuvanja
Pravilno arhiviranje, označavanje i smještaj građe
Pečat i faksimil - ovlaštenja i odgovornosti
Elektronska pošta - primjena u praksi uz primjenu propisa
Elektronski potpis - uvođenje u praksi
Vrste tajni i zaštita u skladu sa stepenom tajnosti
Prezentacija praktične primjene alata e-pisarnice (DMS)
PREDAVAČ
Azemina Hujdur - Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive, sa 30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.
29.11.2019. Petak 09:00 - 11:00
Važnost emocionalne inteligencije u poslu (EQ)
Efikasno upravljanje stresom na radnom mjestu
PREDAVAČ
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog
Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.
METODOLOGIJA RADA
Seminar je visoko interaktivan i prilagođen zakonitostima učenja odraslih. Svaki učesnik može iznijeti konkretan problem i dobiti prijedlog za rješavanje. Praktični primjeri i vježbe popunjavanja evidencija sa naglaskom na upisnike upravnog postupka. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA:LINK
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme.
Broj učesnika ograničen.
Prijave traju do: 20.11.2019.
Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.
Za više informacija obratite se:
KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar
Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Tel:+38733621268
Fax:+3873362 273
Mob:+38761307131
E-mail: info@kventum.ba
Web:www.kventum.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.