Efikasan, blagovremen i zaštićen rad organa i organizacija​

28.10.2019. 09:42 / Izvor: Akta.ba
Efikasan, blagovremen i zaštićen rad organa i organizacija​

Seminar je namijenjen svim zaposlenim uinstitucijama, službama, organima uprave, sudovima, javnim i privatnim sektorima.

NAPREDNO UPRAVLJANJE DOKUMENTACIJOM 

EFIKASAN, BLAGOVREMEN I ZAŠTIĆEN RAD ORGANA I ORGANIZACIJA

Arhiva - Poslovna tajna - Zaštita - Pečat - Faksimil - DMS - Elektronski potpis

Beograd, 27. - 29.11.2019. godine

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Svim zaposlenim uinstitucijama, službama, organima uprave, sudovima, javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim radnicima, obrađivačima predmeta i sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji su uključeni i obavljaju kacelarijsko-arhivske poslove.

 

CILJEVI SEMINARA

Upoznavanje sa kancelarijskim i arhivskim poslovanjem u pisanom i elektronskom obliku

Odabir praktičnih načina dobre organizacije kancelarijsko-arhivskog poslovanja

Razmatranje propisa koji regulišu fizičko i elektronsko obavljanje kancelarijsko-arhivskog poslovanja

Upoznavanje sa  evidencijama u kancelarijsko - arhivskom poslovanju

Razmatranje i detaljno upoznavanje sa aktima i upisnicima upravnog postupka 

Praktično popunjavanje upisnika za javne nabavke

Pravilno postupanje sa poštom koju otvaraju i pregledaju posebne komisije

Pravilno postupanje sa dokumentima od nastanka do arhiviranja

Upoznavanje sa vrstama i načinima zaštite tajni, evidencijama klasifikovanih dokumenata

Usvajanje znanja o odgovornostima upotrebe pečata i faksimila, ovlaštenja za čuvanje i upotrebu

Sticanje znanja o korištenju alata e-pisarnice (DMS)

Upoznavanje sa propisima i pravilima službene elektronske komunikacije

Prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu

 

SADRŽAJ I RASPORED SEMINARA

 

27.11.2019. Srijeda 09:30 - 16:00

Registracija učesnika

Organizacija prostora, radnog vremena i prijema stranki

Uloga rukovodioca/menadžera u organizovanju i nadzoru provođenja kancelarijsko - arhivskih poslova

Osnove kancelarijsko - arhivskog poslovanja (propisi, načela, evidencije, arhiviranje)

Akti upravnog postupka (definicija i postupanje), upisnik za javne nabavke

Prijem i postupanje sa dokumentacijom  po javnim nabavkama i prijavama na oglase

 

28.11.2019. Četvrtak 09:30 - 16:00

Lista kategorija registraturne građe, određivanje rokova čuvanja

Pravilno arhiviranje, označavanje i smještaj građe

Pečat i faksimil - ovlaštenja i odgovornosti

Elektronska pošta - primjena u praksi uz primjenu propisa

Elektronski potpis - uvođenje u praksi

Vrste tajni i zaštita u skladu sa stepenom tajnosti

Prezentacija praktične primjene alata e-pisarnice (DMS)

 

PREDAVAČ

Azemina Hujdur - Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive, sa 30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.

 

29.11.2019. Petak 09:00 - 11:00

Važnost emocionalne inteligencije u poslu (EQ)

Efikasno upravljanje stresom na radnom mjestu

 

PREDAVAČ

Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

 

METODOLOGIJA RADA

Seminar je visoko interaktivan i prilagođen zakonitostima učenja odraslih. Svaki učesnik može iznijeti konkretan problem i dobiti prijedlog za rješavanje. Praktični primjeri i vježbe popunjavanja evidencija sa naglaskom na upisnike upravnog postupka. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku: PDF PROSPEKT

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA:LINK

 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme.

Broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 20.11.2019.

 

Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.

 

Za više informacija obratite se:

KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Tel:+38733621268  

Fax:+3873362 273

Mob:+38761307131

E-mail: info@kventum.ba

Web:www.kventum.ba

FB:www.facebook.com/kventum.ba

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave