Efikasna interna komunikacija

01.06.2018. 08:30 / Izvor: Akta.ba
Efikasna interna komunikacija

Želimo vam pomoći da unaprjedite internu komunikaciju u vašem timu i organizaciji te time kreirate radnu atmosferu koja stvara zadovoljne uposlenike.

Efikasna interna komunikacija

Iskoristite 10 % popusta do 14. juna
 

Naučite efikasno komunicirati sa zaposlenicima i vanjskim saradnicima. Unaprjedite radnu atmosferu i rezultate.

JAHORINA 28 i 29. juni 2018. 

Naučite efikasno komunicirati sa zaposlenicima i vanjskim saradnicima uz Nazifa Hasanbegovića 


Želimo vam pomoći da unaprjedite internu komunikaciju u vašem timu i organizaciji te time kreirate radnu atmosferu koja stvara zadovoljne uposlenike i odlične rezultate. Kroz seminar će vas voditi vrhunski komunikacijski stručnjak Nazif Hasanbegović, koji svoja dokazana iskustva stavlja vama na raspolaganje. Seminar obiluje primjerima iz prakse i u potpunosti je interaktivan. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a kroz ovaj seminar imat ćete mogućnost postavljati konkretna pitanja i predstavljati slučajeve iz vaše prakse, a sve to u maloj grupi od maksimalno 16 polaznika.

Organizacije koje uspješno i efikasno komuniciraju sa svojim zaposlenicima i s njima razvijaju kvalitetne odnose imaju zadovoljnije, angažiranije i produktivnije zaposlenike, imaju bolju reputaciju i lojalnije kupce i ostvaruju bolje financijske rezultate.

Interna komunikacija ili komunikacija sa zaposlenicima često se zapostavlja u odnosu na komunikaciju sa vanjskim saradnicima. No, uspješne organizacije i uspješni lideri znaju da su upravo zaposlenici najvažnija sardici, pa je i komunikacija s njima od velike važnosti i uvijek treba biti među prioritetima. Brojne su naučne studije i istraživanja dokazale vezu između kvalitetne komunikacije sa zaposlenicima i poslovnog uspjeha organizacije. 

Ako želite čuti nešto više o internoj komunikaciji, aktualnim trendovima i saznati gdje je vaša organizacija u odnosu na najbolje svjetske prakse te naučiti kako učinkovito komunicirati sa zaposlenicima dođite na ovaj seminar.

Seminar će vam dati uvid u teoretska znanja, posljednja istraživanja i dobre tržišne prakse te omogućiti da kroz praktični rad postavite smjernice za unaprjeđenje interne komunikacije u vašoj organizaciji.

 

Ciljevi seminara

Osvijestiti važnost interne komunikacije unutar organizacije te upoznati polaznika sa najrelevantnijim trendovima u internoj komunikaciji te dobrim tržišnim praksama uz praktične savjete za unaprjeđenje interne komunikacije.    


Teme seminara

  • Definicija interne komunikacije;
  • Položaj i značaja interne komunikacije u organizaciji;
  • Dimenzije interne komunikacije u odnosu na interne javnosti;
  • Uticaj interne komunikacije na angažiranost zaposlenika;
  • Uloga menadžmenta u internoj komunikaciji;
  • Strateški pristup upravljanju internom komunikacijom;
  • Upravljanje kvalitetom interne komunikacije;
  • Uticaj interne komunikacije na odnose sa javnostima;
  • Korelacija interne i externe komunikacije i uticaj na reputaciju organizacije;
  • Primjeri iz prakse;
  • Praktičan rad;

Kome je seminar namjenjen  

Seminar je namjenjen svima onima koji rade u malim, srednjim i velikim firmama ili organizacijama. Namjenjen je kako za voditelje timova, tako i za članove timova. Ukoliko vaš tim broji više od dva člana, potrebna vam je vještina efikasne interne komunikacije te je ovaj seminar za vas.

 

Mjesto i vrijeme održavanja

JAHORINA 28. i 29. juni 2018; 9-16h, Hotel Vučko

 

Više informacija i prijava

 

Za dodatne informacije pozovite
033 260 505 - Sarajevo
035 245 222 - Tuzla

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave