Efikasna komunikacija i suočavanje sa stresom u današnjem vremenu
Vrijeme u kojem živimo pred nas postavlja mnoge izazove u svim sferama poslovanja.
EFIKASNA KOMUNIKACIJA I SUOČAVANJE SA STRESOM
U DANAŠNJEM VREMENU
UČINKOVITI KOMUNIKACIJSKI MODELI
VJEŠTINE KOD VRHUNSKOG USLUŽIVANJA
RAZVOJ SAMOSVIJESTI I SAMOKONTROLE
Zlatibor
28. - 30.04.2021.
Vrijeme u kojem živimo pred nas postavlja mnoge izazove u svim sferama našeg poslovanja. Često smo izloženi različitim izvorima stresa u poslovnom okruženju, što značajno utiče na kvalitetu komunikacije sa kolegama i klijentima. Komunikacija sa klijentima zahtjeva visok nivo profesinalnosti kroz kontrolu verbalne i neverbalne komunikacije, kao i primjenu asertivnih vještina. Da bismo kvaliteno komunicirali u stresnim situacijama potrebno je uložiti veliki mentalni i emocionalni napor, kao i primjenjivati savremene vještine kako da sebe i situaciju kontrolišemo.
SEMINAR NAMIJENJEN
Zaposlenicima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, sekretarima, sekretaricama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i druge) u organizacijama javnog i privatnog sektora. Seminar je takođe pogodan i za sve ostale profesionalce koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu prilagođavanjem i unapređenjem nivoa poslovnih vještina u svakodnevnom poslovanju.
CILJEVI I SVRHA
- Analiza dosadašnjeg načina komunikacije i realizacije radnih zadataka
- Bolje razumijevanje značaja i pravila komunikacije u vanrednim situacijama
- Primjena komunikacijskih modela u današnjem poslovanju
- Razvoj modernih vještina komunikacije i saradnje (timski rad)
- Shvatanje tradicionalnog i savremenog pristupa u radu sa klijentima
- Unapređenje kvaliteta usluga i jačanje profesionalnih odnosa u radu sa klijentima
- Razvijanje ključnih tehnika i trikova uticaja na klijente
- Otkrivanje problema i situacija koje nas koče u svakodnevnom poslovanju
- Usvajanje alata i tehnika razvoja samosvijesti i samopouzdanja
- Prepoznavanje stilova emocionalnog reagovanja i odabir "prave reakcije" u stresnoj situaciji
- Opremiti učesnika znanjima i istrenirati modele koji će osigurati brzu primjenu u dnevnim aktivnostima odmah nakon seminara
SADRŽAJ
EFIKASNA KOMUNIKACIJA
- Izazovi i problemi u današnjoj poslovnoj komunikaciji
- Savremene metode - svjetski trendovi u primjeni novih modela poslovne komunikacije
- Percepcija trenutnog radnog okruženja kroz poslovnu psihologiju
- Stvaranje pozitivne radne klime od pojedinca do kolektiva
- Umjetnost dijaloga - osnovni alat timskog učenja
- Razvoj "soft skils" - profesionalnost, fokus, briga o kolegama
- Primjena kvocijenta prilagođavanja (AQ) i kognitivne fleksibilnosti u komunikacijskim modelima
UNAPREĐENJA NIVOA USLUGA KLIJENTIMA
- Tradicionalni i savremeni poslovni bonton u radu sa klijentima
- Moderne vještine kod vrhunskog usluživanja u praksi
- Kreiranje uvjerljivog načina komunikacije prema profilu klijenta
- Tehnike eliminisanja najčešćih grešaka, sumnji i primjedbi
- Nove metode i trikovi unapređenja nivoa usluga klijentima
- Čitanje skrivenih znakova i signala - prilgođavanje klijentu i situaciji
- Kako da ostavite utisak profesionalca i kako se riješiti stresa?
RAZVOJ SAMOSVIJESTI I SAMOKONTROLE
- Opažanja i percepcija poslovnog okruženja
- Radno okruženje i koraci prema samosvijesti
- Uticaj na sebe - linija osjetljivosti i lična kontrola
- Tehnike razvoja emocionalne inteligencije (EQ) u poslu
- Uticaj na sopstveno ponašanje i odabir “prave reakcije“ u stresnoj situaciji
- Efikasno upravljanje stresom i tehnike kanalisanje stresa u motivaciju
PREDAVAČ
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog
Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima. Dugogodišnje iskustvo iz oblasti: Izrade i realizacije programa obrazovanja odraslih; Organizacije i realizacije edukacija i savjetovanja u obliku seminara, radionica, obuka, treninga, koučing programa i drugih stručnih edukacija; Procesa profesionalne selekcije kandidata za posao. Certificirani trener ispred Agencije za državnu službu BiH i Agencije za državnu službu FBiH. Preko 200 održanih internih i eksternih edukacija (treninzi, radionice, obuke, team building, seminari) u BiH, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji za zaposlenike svih nivoa iz državnih i javnih institucije, kao i privatnih firmi.
RASPORED RADA
Registracija učesnika 09:30 - 10:00
10:00 - 16:00 srijeda 28.04.2021.
09:30 - 16:00 četvrtak 29.04.2021.
09:00 - 11:00 petak 30.04.2021.
METODOLOGIJA RADA
- Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika.
Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada:
- individualni rad
- timski rad
- simulacija situacija
- igranje uloga
- studija slučajeva
- demonstracija
Program seminara baziran je na metodologiji poslovne psihologije i metoda koučinga u oblasti rješavanja problema koje su usmjerene prema ostvarenju dugoročnih ciljeva organizacije, bilo da se radi o strateškom razvoju organizacije, razvoju liderskih vještina rukovodilaca ili poslovnih i ličnih vještina kod zaposlenih.
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Klikom na LINK otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE: LINK
Broj učesnika je ograničen!
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
Prijave traju do: 22.04.2021.
KONTAKT INFORMACIJE
KVENTUM d.o.o.
Poslovno-edukativni centar
A: Ul. Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I Bosna i Hercegovina
T: +387 33 621 268
F: +387 33 621 273
M: +387 61 307 131
E: info@kventum.ba
W: www.kventum.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.