Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Efikasna komunikacija i suočavanje sa stresom u današnjem vremenu

31.05.2021. 08:43 / Izvor: Akta.ba

INTERAKTIVNI SEMINAR SA PRAKTIČNIM VJEŽBAMA I PRIMJERIMA

EFIKASNA KOMUNIKACIJA I SUOČAVANJE SA STRESOM

U DANAŠNJEM VREMENU

UČINKOVITI KOMUNIKACIJSKI MODELI

VJEŠTINE KOD VRHUNSKOG USLUŽIVANJA

RAZVOJ SAMOSVIJESTI I SAMOKONTROLE

Herceg Novi

23. - 25.06.2021.

SEMINAR NAMIJENJEN

Zaposlenicima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, sekretarima,  sekretaricama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i druge) u organizacijama javnog i privatnog sektora. Seminar je takođe pogodan i za sve ostale profesionalce koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu prilagođavanjem i unapređenjem nivoa poslovnih vještina u svakodnevnom poslovanju.

CILJEVI I SVRHA

  • Analiza dosadašnjeg načina komunikacije i realizacije radnih zadataka
  • Bolje razumijevanje značaja i pravila komunikacije u vanrednim situacijama
  • Primjena komunikacijskih modela u današnjem poslovanju
  • Razvoj modernih vještina komunikacije i saradnje (timski rad)
  • Shvatanje tradicionalnog i savremenog pristupa u radu sa klijentima
  • Unapređenje kvaliteta usluga i jačanje profesionalnih odnosa u radu sa klijentima
  • Razvijanje ključnih tehnika i trikova uticaja na klijente
  • Otkrivanje problema i situacija koje nas koče u svakodnevnom poslovanju
  • Usvajanje alata i tehnika razvoja samosvijesti i samopouzdanja
  • Prepoznavanje stilova emocionalnog reagovanja i odabir “prave reakcije“ u stresnoj situaciji
  • Opremiti učesnika znanjima i istrenirati modele koji će osigurati brzu primjenu u dnevnim aktivnostima odmah nakon seminara

SADRŽAJ

EFIKASNA KOMUNIKACIJA

  • Izazovi i problemi u današnjoj poslovnoj komunikaciji
  • Savremene metode - svjetski trendovi u primjeni novih modela poslovne komunikacije
  • Percepcija trenutnog radnog okruženja kroz poslovnu psihologiju
  • Stvaranje pozitivne radne klime od pojedinca do kolektiva
  • Umjetnost dijaloga - osnovni alat timskog učenja
  • Razvoj “soft skills” - profesionalnost, fokus, briga o kolegama
  • Primjena kvocijenta prilagođavanja (AQ) i kognitivne fleksibilnosti u komunikacijskim modelima

UNAPREĐENJA NIVOA USLUGA KLIJENTIMA

  • Tradicionalni i savremeni poslovni bonton u radu sa klijentima
  • Moderne vještine kod vrhunskog usluživanja u praksi
  • Kreiranje uvjerljivog načina komunikacije prema profilu klijenta
  • Tehnike eliminisanja najčešćih grešaka, sumnji i primjedbi
  • Nove metode i trikovi unapređenja nivoa usluga klijentima
  • Čitanje skrivenih znakova i signala - prilagođavanje klijentu i situaciji
  • Kako da ostavite utisak profesionalca i kako se riješiti stresa?

RAZVOJ SAMOSVIJESTI I SAMOKONTROLE

  • Opažanja i percepcija poslovnog okruženja
  • Radno okruženje i koraci prema samosvijesti
  • Uticaj na sebe - linija osjetljivosti i lična kontrola
  • Tehnike razvoja emocionalne inteligencije (EQ) u poslu
  • Uticaj na sopstveno ponašanje i odabir “prave reakcije“ u stresnoj situaciji
  • Efikasno upravljanje stresom i tehnike kanalisanja stresa u motivaciju

PREDAVAČ

Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima. Dugogodišnje iskustvo iz oblasti: Izrade i realizacije programa obrazovanja odraslih; Organizacije i realizacije edukacija i savjetovanja u obliku seminara, radionica, obuka, treninga, koučing programa i drugih stručnih edukacija; Procesa profesionalne selekcije kandidata za posao. Certificirani trener ispred Agencije za državnu službu BiH i Agencije za državnu službu FBiH. Preko 200 održanih internih i eksternih edukacija (treninzi, radionice, obuke, team building, seminari) u BiH, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji za zaposlenike svih nivoa iz državnih i javnih institucija, kao i privatnih firmi.

RASPORED RADA

Registracija učesnika 09:30 - 10:00

10:00 - 16:00 srijeda    23.06.2021.

09:30 - 16:00 četvrtak  24.06.2021.

09:00 - 11:00 petak      25.06.2021.

METODOLOGIJA RADA

Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. Program seminara baziran je na metodologiji poslovne psihologije i metoda koučinga u oblasti rješavanja problema koje su usmjerene prema ostvarenju dugoročnih ciljeva organizacije, bilo da se radi o strateškom razvoju organizacije, razvoju liderskih vještina rukovodilaca ili poslovnih i ličnih vještina kod zaposlenih. Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, studija slučajeva i demonstracija.

 

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

 

  • Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 11.06.2021.

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku:  PDF PROSPEKT

Klikom na LINK  otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE: LINK

 

Broj učesnika je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 16.06.2021.

 

 

KONTAKT INFORMACIJE

KVENTUM  d.o.o.   
Poslovno-edukativni centar

A:  Ul. Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I Bosna i Hercegovina
T:  +387 33 621 268    
F:  +387 33 621 273 
M: +387 61 307 131

E:  info@kventum.ba 
W: www.kventum.ba

Fb: facebook.com/kventum.ba

 

 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave