Elektronsko poslovanje s akcentom na kancelarijsko i arhivsko poslovanje

21.05.2014. 09:34 / Izvor: eKapija.ba
Elektronsko poslovanje s akcentom na kancelarijsko i arhivsko poslovanje

Zbog bržeg obavljanja poslova u kancelariji, uz što manje materijalne troškove postupka, pri dobiti i konkurentnosti na tržištu, kancelarijski poslovi bili su među prvima koje su poslodavci željeli automatizovati .

Elektronsko poslovanje s akcentom na kancelarijsko i arhivsko poslovanje

Datum:    19.-21.06.2014.

Mjesto: BRELA

Organizator: Business-Educa d.o.o.Centar za edukaciju I poslovno savjetovanje

Kontakt  osoba: Nadira Duraković

mob.: +38761311881

e-mail: business.educa@gmail.com  ; durakovicnadira@yahoo.com

www.businesseduca.com

Rok za prijavu je 13.06.2014.

Čista je zabluda da poslovni sistem koji ne koristi računar u poslovanju nema informacioni sistem.

Međutim, ponekada se pored računara koriste i kartoteke, u kojima se nalaze podaci u interesu poslovanja na papiru.

Stoga se može konstatovati da je informacioni sistem svaki sistem koji se koristi u poslovanju sa zadatkom prikupljanja, razvrstavanja obrade, čuvanja i raspoređivanja podataka i on ne mora biti podržan računarom da bi se nazivao informacioni.         

Velika količina podataka koje je potrebno pohraniti i obraditi najznačajni je kriterij za donošenje odluke o informatizaciji poslovanja. 

Opšta definicija određuje ured (kancelariju) kao organizacionu cjelinu koju čine djelatnost pojedinca ili skupine pojedinaca pri upravljanju informacijama tokom poslovanja.

Zbog bržeg obavljanja poslova u uredu (kancelariji), uz što manje materijalne troškove postupka, pri dobiti i konkurentnosti na tržištu, kancelarijski –uredski poslovi bili su među prvima koje su poslodavci željeli automatizovati .

Kako je nesporno da se  poslovi obavljaju putem akta (poslovanja ili upravnog akta) dakle putem informacija, onda je razumljivo da je u privrednim društvima bilo neopohodno organizovati i sistematizovati poslove i službe koji će se baviti kancelarijskim poslovanjem u užem i širem smislu i te poslove automatizovati odnosno podržati računarima. 

KORISTI ZA VAŠU ORGANIZACIJU I VAS

Ovaj seminar će Vam omogućiti da kroz obrasce i praksu pored tradicionalnog kancelarijskog poslovanja usavršite  i elektronsko poslovanje koje nam garantuje uspješan i efikasan ured/kancelariju.

 SEMINAR NAMIJENJEN

Administraciji(tajnice, sekretari, asistenti/ce)javnim institucijama, preduzećima,državnim službenicima koji su obavezni primjenjivati Uredbu o kancelarijskom poslovanju, rukovodiocima pisarnica i prijemnih službi koji posluju u okviru javnih ovlašenja, menadžerima koji u okviru poslovanja imaju prijemnu kancelariju i ostalima koje interesira ova tematika

Sadržaj seminara:

1.KANCELARIJSKO/REDSKOPOSLOVANJE I INFORMACIONI SISTEM U POSLOVANJU

1.1          Definicija sistema,poslovnog sistema i njegovog informacionog sistema ,1.2. Kratak prikaz istorijskog razvoja informacionog sistema .1.3. Razvoj kancelarijskog(uredskog)poslovanja

2. KANCELARIJSKI (UREDSKI) INFORMACIONI SISTEM

2.1.Uredsko (kancelarijsko) poslovanje podržano računarom ,2.2.Standardna programska podrška za uredsko poslovanje ,2.3. Planiranje organizacije ureda.

3.UPRAVLJANJE DOKUMENTIMA

3.1.Vrste dokumenata ,3.2.Evidentiranje i pohranivanje dokumenata,3.3.Zakonski rokovi čuvanja

4.UPRAVLJANJE PODACIMA U UREDIMA (KANCELARIJAMA)

4.1.Riječnik podataka ,4.2.Poslovi administrativnih podataka

5.INTEGRACIJA TEHNOLOGIJA U UREDSKIM POSLOVIMA

5.1.Informatizacija preduzeća

5.2.Internet, intranet,ekstranet

6. ZAŠTITA KANCELARIJSKOG (UREDSKOG) INFORMACIONOG SISTEMA

 6.1.Nivo zaštite

7.ARHIVSKO   POSLOVANJE

7.1Arhivska djelatnost –pojam i pravna regulativa ,7.2.arhivska djelatnost u organima  uprave,7.2.1 arhiviranje rješenih predmeta ,7.2.2.vođenje i korištenje arhivske  knjige .7.2.3.čuvanje registarsko materijala i arhivske građe 7.2.4.odabiranje arhivske građe i ragistarskog materijala .

8.PEČATI  ORGANI  VLASTI

Propisi o pečatima 8.2.Organi vlasti koji imaju pečat ,8.3.upotreba i čuvanje  pečata ,.8.4 uništavanje i oglašavanje nevažećim pečata.

Metode rada:

Individualni i timski rad kroz razmjenu iskustava i stjecanja novih znanja i vještina, radionice, simulacije i kroz igranje uloga nastojimo uključiti sve polaznike u interaktivnost rada, te praktičnim primjerima doći do zajedničkih rješenja.

Predavač: Prof.dr.Jagoda Nedić

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave