Interaktivna radionica: Moderno liderstvo

14.10.2019. 08:08 / Izvor: Akta.ba
Interaktivna radionica: Moderno liderstvo

Usmjerena “neopipljivim čimbenicima“ kojima se tradicionalne obrazovne institucije i tradicionalne edukacije veoma malo ili uopće ne bave.

KVENTUM po prvi put u saradnji sa renomiranim časopisom qLife iza kojeg stoje najbolji i najveći svjetski stručnjaci, organizuje interaktivnu qAcademy radionicu liderima i menadžerima svih razina.

 

INTERAKTIVNA RADIONICA

MODERNO LIDERSTVO

 

Dubrovnik, 20. - 22.11.2019. godine

 

qAcademy

Kroz povijest, novo znanje i nove ideje uglavnom je nastajalo u formalnim i neformalnim razgovorima: na obrazovnim institucijama, u gostionicama, barovima ili crkvama. Pokretači velikih promjena često bi znali reći: "Sve je počelo onda kada smo svi skupa počeli međusobno razgovarati".

qAcademy serija je dijaloških radionica koje se provode u atmosferi međusobnog povjerenja, uvažavanja, propitivanja i dijeljenja sudionika kako bi se produbilo razumijevanje ideja vodećih svjetskih stručnjaka liderstva i menadžmenta – objavljenih u časopisu qLife.

Na radionicama nema jasne distinkcije između “učitelja“ i “studenta“, a formalni kurikulum vrlo je labavo postavljen.  Dijalozi pomažu sudionicima da usklađivanjem različitih perspektiva otkrivaju dublje istine šireći vlastito razumijevanje relativno složenih koncepcija moderne znanosti i umjetnosti liderstva kako bi učinkovitije vodili ljude i organizacije.

qAcademy namijenjena je liderima i menadžerima svih razina, u sva tri sektora: poslovnom, javnom i civilnom.  

Osnovna obilježja qAcademy:

Jedinstveni pristup edukaciji lidera i menadžera – drugačiji od tradicionalnog.

 

Utemeljena na stručnim tekstovima časopisa qLife te na metodologiji prestižnog John F. Kennedy School of Government  sveučilišta Harward.  

Potaknuta idejama vodećih svjetskih stručnjaka: Petera Druckera, Petera Sengea, Margaret Wheatley, Otta Scharmera, Maxa DePreea, Ikuira Nonake, Edgara Scheina, Johna P. Kottera, Garyja Hamela, Ronalda Heifetza, Manfreda Ketsa de Vriesa i mnogih drugih.

Usmjerena “neopipljivim čimbenicima“ kojima se tradicionalne obrazovne institucije i tradicionalne edukacije veoma malo ili uopće ne bave.

Produbljuje razumijevanje složenih ideja liderstva na dijaloškim susretima.

Oslanja se na rad u malim grupama, kako bi svatko imao vremena i prostora iznijeti vlastito mišljenje o dogovorenoj temi. 

 

Na radionici “Organizacija koja uči: osnovna koncepcija modernog liderstva“ naučit ćete:

  • Što je to organizacijsko učenje
  • Zašto je organizacijsko učenje presudno važno za razvoj organizacija
  • Na koji način lideri utječu na organizacijsko učenje
  • Na koje izazove lideri nailaze u svojim nastojanjima da izgrade “organizacije koje uče“
  • Stilove vodstva koji ograničavaju učenje

Osnovna obilježja svih 5 temeljnih disciplina koncepcije:

  • Sustavno razmišljanje
  • Mentalni modeli
  • Osobni razvoj
  • Timski rad
  • Dijalog

 

Na radionici ćemo koristiti te osvijestiti vrlo važne skrivene obrasce i fenomene liderstva poput kvalitete svjesnosti, integriteta, vizije, služenja, otvorenosti, karaktera, mentalnih modela, sustavskog razmišljanja, dijaloga, etike i druge na kojima se zasnivaju moderne uspješne organizacije. Usvajanjem koncepcije postat će vam apsolutno jasno u kojem smjeru izgrađivati vlastitu organizaciju kako biste od nje – kao lideri i menadžeri – stvorili uspješan i konkurentan sustav.

 

MODUL 1: ORGANIZACIJA KOJA UČI

Arie de Geus, bivši strateg kompanije Royal Dutch - Shell u kultnom tekstu naslova Planning as Learning objavljenom u stručnom časopisu Harvard Business Review naglašava kako se "jedini izvor stvarnih konkurentskih prednosti organizacija (pa tako i društva u cjelini ) ogleda u sposobnosti njihovih lidera da uče brže od svojih konkurenata". Prema tome, opstanak i razvoj u novim gospodarskim uvjetima traže od nas da učinimo "prodore u ljudskom funkcioniranju" koji se javljaju samo onda kada nova rješenja dolaze izvan prostora tradicionalnog načina razmišljanja i pretpostavki (mentalnih modela). No, učenje nije nimalo jednostavno. Da bi se učenje desilo svi zajedno, kao pojedinci, organizacije i nacije, moramo proći kroz bolno iskustvo i poput Sokrata sami sebi poručiti: Znam(o) da ništa ne znam(o)!

 

MODUL 2: DIJALOG

Dijalog je stari oblik konverzacije kojim su se koristili drevni Grci i mnoga druga "primitivna društva" poput američkih Indijanaca, a koji se u javnosti često zamjenjuje s diskusijom i običnim razgovorom iako se od njih suštinski razlikuje. Dijalog označava “rijeku značenja“ koja teče među sudionicima kada ideje svakog učesnika predstavljaju metaforičke pritoke "rijeke zajedničkog smisla". Kao takav, dijalog je mnogo važniji i složeniji proces od puke razmjene riječi te predstavlja posebnu umjetnost grupnog razmišljanja i osnovni alat timskog učenja koji grupa koristi kako bi dosegla višu razinu razumijevanja nego što to može učiniti pojedinac, sam za sebe. U dijalogu se na temelju razvijenog zajedničkog smisla pojavljuje neka nova vrsta uma ili kako David Bohm kaže: "Grupa se otvara utjecaju više inteligencije".

 

MODUL 3: SUSTAVSKO  RAZMIŠLJANJE

Sustavsko razmišljanje temeljna je koncepcija moderne znanosti i umjetnosti liderstva. Nasuprot redukcionizmu - toliko uobičajenom među liderima i menadžerima u poslovnom i javnom sektoru koji ustrajne "probleme" uvijek rješavaju istom metodom: izoliranjem "problema" iz šireg konteksta te zatim "popravljanjem" tako izoliranih komponenti - sustavno razmišljanje nam poručuje da prihvatimo holistički svjetonazor i shvatimo u kojem su odnosu i na koji način promatrani "problemi" povezani među sobom i s višom cjelinom. Odnosi se na moćnu novu perspektivu gledanja na stvarnost u kojoj živimo i radimo, na poseban stručni jezik i skup alata koji se koriste za rješavanje "tvrdoglavih" problema koji se u našoj svakodnevnici kontinuirano ponavljaju.

 

MODUL 4: MENTALNI MODELI

Mentalni modeli predstavljaju umne strukture odnosno duboko usvojena uvjerenja, predodžbe i pretpostavke koje gajimo o sebi, svijetu i našim organizacijama te o načinu na koji se u njih uklapamo. Dakle, oni nisu neka apstraktna akademska materija već posve stvarna i jednostavna ideja, neobično važna i primjenjiva u svakodnevnom životu: obitelji, poslu, školi, politici i drugim područjima koja traže od nas da se razumijemo i složimo s drugim ljudima koji stvarnost vide na drugačiji način. Sami po sebi nisu niti dobri niti loši a neprilike stvaraju kada nas potiču da sve novo što vidimo nasilno guramo u "kućice" koje su nam dobro služile u prošlosti.

 

MODUL 5: OSOBNI RAZVOJ

Disciplina osobnog razvoja ili osobnog usavršavanja posebno naglašava važnost intuicije i drugih kvaliteta koje izviru iz nutrine našeg bića: podsvijesti, snage volje, djelovanja iz srca, služenja i posvećenosti istini. Osobno usavršavanje se prije svega odnosi na kontinuirano uzdizanja kvalitete svjesnosti kako bi prvo otkrili, a zatim promijenili ograničavajuće obrasce koji nas priječe da dostižemo rezultate do kojih nam je istinski stalo - učinkovito i uz što manje napora. Nastoji uravnotežiti duhovno-emotivni razvoj s tjelesnim i intelektualnim razvojem kako bi kreativno pristupili životu i promptno odgovorili na intuitivne porive koji pristižu iz područja naše duše i srca.

 

MODUL 6: TIMSKI RAD

Timski rad je pojam koji se odnosi na procese usklađivanja i razvijanja kapaciteta tima kako bi se ostvarili željeni rezultati, a temelji se na disciplinama zajedničke vizije i osobnog razvoja. Riječ je o vrlo rijetkom fenomenu koji u brojnim organizacijama ne uspijeva zaživjeti na pravi način zbog toga što su timovi sastavljeni od nesavršenih i prirodno disfunkcionalnih ljudskih bića.

 

VODITELJ RADIONICE je Marko Lučić

Osnivač i glavni urednik časopisa qLife, prve i jedine stručne publikacije za liderstvo, menadžment i organizacijski razvoj u regiji. Član je prestižne Call-of-the-time skupine koja okuplja tridesetak vodećih svjetskih stručnjaka za liderstvo i menadžment.   

 

RASPORED RADA

09:00 - 17:00 srijeda    20.11.2019.

09:00 - 17:00 četvrtak  21.11.2019.

09:00 - 11:00 petak      22.11.2019.

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku: PDF PROSPEKT

 

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK

 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme

Broj učesnika ograničen na maksimalno 15

Prijave traju do: 13.11.2019

 

Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.

 

Za više informacija obratite se:

KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Tel: +38733621268 

Fax: +3873362 273

Mob: +38761307131

E-mail: info@kventum.ba

Web: www.kventum.ba

FB: www.facebook.com/kventum.ba

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave