Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Interaktivni seminar: Upravljanje ključnim kupcima

22.06.2021. 08:57 / Izvor: Akta.ba

Datum održavanja: 07.07. - Sarajevo
Kroz interaktivni seminar će vas voditi dr.sc. Sead Bašić, vrhunski menadžer sa dugogodišnjim iskustvom u internacionalnim kompanijama.

Seminar je ograničen na 16 učesnika, požurite sa prijavom!
Seminar možete pohađati i online uživo, iz vlastitog doma ili ureda!

U današnje vrijeme svaka ljudska djelatnost podrazumijeva odnos u kome jedna strana nešto prodaje, a druga strana je spremna da za to alocira određena finansijska sredstva da bi to kupila. Međutim, uvijek postoje "kupci" koji su značajniji od ostalih.

Navedeno pravilo ne važi samo u poslovnim odnosima koji su zasnovani na ostvarivanju profita, kao najvažnijem indikatoru uspješnosti poslovanja, nego i u nevladinom sektoru gdje postoje donatori koji su značajniji od drugih. Uspješnost rada nevladine organizacije zavisi od kvaliteta i uspješnosti prezentacije određenog projekta koji se nudi donatorima da ga finansiraju.

Uspješno poslovanje sa ključnim kupcima predstavlja ključ poslovanja svake kompanije, a dugoročno i opstanka iste.U današnje vrijeme, "klatno moći" je u najvećem broju slučajeva na strani ključnih kupaca. Što su prihodi koje kompanija na osnovu njih ostvaruje veći, to je teže sa njima poslovati. Da bi zaštitile svoj profit kompanije moraju usvojiti sofisticirana znanja i vještine u upravljanju svojim poslovanjem, ostvariti profitabilan način upravljanja ključnim kupcima i osigurati postizanje dugoročnih poslovnih ciljeva.

Teme:

- Prodajni proces kao završna faza u procesu razmjene (generički pristup);
- Izvrsnost kao imperativ uspjeha;
- Osnovna podjela kupaca;
- Ko su ključni kupci?;
- Podjela kupaca u odnosu na njihov potencijal (kategorizacija kupaca);
- Upravljanje ključnim kupcima (KAM);
- Ključni kupaci vs.transakcijski kupaci;
- Faze u procesu poslovanja sa ključnim kupcima;
- Kriteriji donošenja odluka kod ključnih kupaca;
- Kreiranje portfolija ključnih kupaca;
- Izgradnja kvalitetnog i dugoročnog odnosa s ključnim kupcima;
- Primjeri iz prakse i razmjena iskustava učesnika edukacije – kursa.

Cilj seminara:

Polaznici će znati primijeniti KAM na vlastitoj organizaciji pomoću alata, modela i strategija kojima će optimalno analizirati i organizirati resurse te odrediti faktore atraktivnosti i rangirati ključne kupce. U praktičnoj vježbi definirat će postojeći prodajni ciklus koristeći SWOT i analizu Porterovih “Pet sila” te provesti strategiju diferencijacije proizvoda ili usluga. Dijagnostičkom studijom organizacije svoje kompanije polaznici će biti sposobni implementirati i održavati KAM.

Seminar je namijenjen:

Seminar je namijenjen vlasnicima i menadžmentu kompanija, specijalistima u prodajnom kontrolingu, prodajnim analitičarima, menadžerima ključnih kupaca te direktorima ili voditeljima prodaje, zaposlenicima kompanije koji sarađuju sa ključnim kupcima i ostalim zaposlenicima kompanije koji žele usvojiti vještine upravljanja ključnim kupcima.

Cijena:

Kotizacija za učešće na seminaru Upravljanje ključnim kupcima iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 02. jula iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 315,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

​Cijena uključuje:

Učešće na seminaru

Dokumentaciju i nastavni materijali u printanoj formi

Materijal za pisanje

Potvrdu o učešću na seminaru

Osvježenje na pauzama i zajednički ručak

DETALJAN SADRŽAJ I PRIJAVA

 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave