Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Interaktivni specijalistički seminar: Javne nabavke u praksi​

26.04.2021. 08:34 / Izvor: Akta.ba

INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR

JAVNE NABAVKE U PRAKSI

PLANIRANJE I REALIZACIJA JAVNIH NABAVKI

RJEŠAVANJE PROBLEMA I UNAPREĐENJE JAVNIH NABAVKI

DOBRE PRAKSE NABAVKI MEĐUNARODNIH FINANSIJSKIH INSTITUCIJA 

Neum

19. - 21.05.2021.

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Seminar je namijenjen svim akterima u procesu javnih nabavki, kako predstavnicima ugovornih organa, tako  i privrednim subjektima koji na bilo koji način učestvuju u postupcima javnih nabavki. Teme predviđene za ovaj seminar su od koristi osobama koje su na bilo koji način uključene u sistem javne nabavke, faze pripreme za nabavku/planiranje, pripremi TD, realizaciji ugovora, pripremi ponuda, odgovaraju na zahtjeve iz tenderske dokumentacije te za sve učesnike uključene u proceduru provođenja postupka javne nabavke. Predloženi sadržaj seminara ni na koji način ne ograničava učesnike da tokom seminara diskutuju, raspravljaju i postavljaju pitanja o drugim temama/problemima sa kojim se susreću u postupcima nabavki. Prijaviti se mogu svi koji dolaze sa područja Srbije, Crne Gore, Sjeverne Makedonije, Hrvatske i BiH.

 

CILJEVI I SVRHA

Seminar ima za cilj da približi određene teme učesnicima, da se riješe određeni problemi sa kojima se učesnici susreću u praksi, te da se otklone dileme sa kojima se susreću ugovorni organi i privredni subjekti. 

Nadalje je cilj upoznati učesnike sa dobrim praksama nabavki međunarodnih finansijskih institucija koje su primjenjive u postupcima nabavki po domaćem zakonodavstvu (kao npr. korištenje odredbi FIDIC modela ugovora u ugovaranju po ZJN),  upoznavanje sa važenjem različitih pravila nabavki u svijetu, te približavanje sistema javnih nabavki svim učesnicima od faze pripreme postupka/planiranja nabavke, izrade tenderske dokumentacije, procedure izbora najpovoljnijeg ponuđača do realizacije ugovora ili eventualno žalbenog postupka.

Konačno je cilj približiti učesnicima seminara način postupanja ugovornog organa u određenim okolnostima i postupanje privrednog subjekta odnosno ponuđača/dobavljača.

 

SADRŽAJ

 

  • Značaj javnih nabavki
  • Dobre prakse nabavki međunarodnih finansijskih institucija primjenjive u postupcima nabavke po domaćem zakonodavstvu
  • Korištenje odredbi FIDIC modela ugovora u ugovaranju po ZJN
  • Važenje različitih pravila nabavki 
  • Dijagram toka - proces javne nabavke
  • Značaj internih akata UO o javnim nabavkama 
  • Istraživanje tržišta, planiranje nabavke
  • Priprema tenderske dokumentacije / novosti / stavovi AJN BiH
  • Kriterij za dodjelu ugovora: najniža cijena i ekonomski najpovoljnija ponuda
  • Priprema ponude - kako odgovoriti na zahtjeve iz tenderske dokumentacije?
  • Šta ponuđač može učiniti da zaštiti svoje interese?
  • Gdje griješimo prilikom prijave na tendere? Zašto?
  • Pregled i ocjena ponuda (evaluacija)
  • E-aukcija
  • Kako pojednostaviti postupke javne nabavke?
  • Pravna zaštita u postupcima nabavki
  • Realizacija ugovora
  • Postupanje ugovornog organa
  • Stavovi zvaničnih institucija - praksa URŽ/KRŽ / AJN / SUD BiH
  • Aktuelnosti u javnim nabavkama (preferencijalni tretman / e-nabavke / aktuelni stavovi institucija)
  • Posebna tema - praćenje postupaka javnih nabavki
  • Diskusija / pitanja / odgovori

 

PREDAVAČI

1. Ivana Grgić,mr. oec.

13 godina iskustva na poslovima javnih nabavki, ovlašteni predavač za javne nabavke u BiH, završila master studije “International Master in Public Procurement Management”.

2. Josip Jakovac,dipl. iur.

Međunarodni master upravljanja javnim nabavkama, regionalnitrener trenera javnih nabavki višekorisničkog ToT projekta Evropske komisijei trener javnih nabavki AJN.

3. Bojan Ždrale,dipl. oec.

Ovlašteni predavač za javne nabavke u BiH, završio obuku za trenere za JN u okviru Regionalnog projekta TOT II - training of treners - ITCILO, završio obuku za trenere “Jačanje sistema javnih nabavki u BiH“.

 

RASPORED RADA

Registracija učesnika    09:30 - 10:00

10:00 - 16:00 srijeda    19.05.2021.

09:30 - 16:00 četvrtak  20.05.2021.

09:00 - 11:00 petak      21.05.2021.

METODOLOGIJA RADA

Seminar je zamišljen kao visoko interaktivan. Vaše probleme pokušavamo riješiti kroz praktične primjere i diskusiju. Na seminaru će se prezentovati problemi sa kojima se učesnici susreću u svom radu te će zajedničkim diskusijama i savjetima pokušati pronaći najbolje rješenje. Fokus seminara su iskustva učesnika, aktuelni problemi sa kojima se susreću ugovorni organi i ponuđači te nastojanje rješavanja istih kroz praktične primjere. Kroz interaktivni način rada bit će omogućeno praktično rješavanje problema sa ciljem ostvarenja dugoročnih i strateških ciljeva organizacije iz oblasti nabavki. 

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT

Klikom na LINK  otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE: LINK

 

Broj učesnika je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 12.05.2021

 

KONTAKT INFORMACIJE

KVENTUM  d.o.o.   
Poslovno-edukativni centar

A:  Ul. Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I Bosna i Hercegovina
T:  +387 33 621 268    
F:  +387 33 621 273 
M: +387 61 307 131

E:  info@kventum.ba 
W: www.kventum.ba

Fb: facebook.com/kventum.ba

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave