Interaktivni specijalistički seminar - Javne nabavke u praksi
Seminar je namijenjen svim akterima u procesu javnih nabavki, kako predstavnicima ugovornih organa, tako i privrednim subjektima koji na bilo koji način učestvuju u postupcima javnih nabavki.
INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR
JAVNE NABAVKE U PRAKSI
PLANIRANJE I REALIZACIJA JAVNIH NABAVKI
RJEŠAVANJE PROBLEMA I UNAPREĐENJE JAVNIH NABAVKI
DOBRE PRAKSE NABAVKI MEĐUNARODNIH FINANSIJSKIH INSTITUCIJA
Beograd
24. - 26.03.2021.
SEMINAR NAMIJENJEN
Seminar je namijenjen svim akterima u procesu javnih nabavki, kako predstavnicima ugovornih organa, tako i privrednim subjektima koji na bilo koji način učestvuju u postupcima javnih nabavki. Teme predviđene za ovaj seminar su od koristi osobama koje su na bilo koji način uključene u sistem javne nabavke, faze pripreme za nabavku/planiranje, pripremi TD, realizaciji ugovora, pripremi ponuda, odgovaraju na zahtjeve iz tenderske dokumentacije te za sve učesnike uključene u proceduru provođenja postupka javne nabavke. Predloženi sadržaj seminara ni na koji način ne ograničava učesnike da tokom seminara diskutuju, raspravljaju i postavljaju pitanja o drugim temama/problemima sa kojim se susreću u postupcima nabavki. Prijaviti se mogu svi koji dolaze sa područja Srbije, Crne Gore, Sjeverne Makedonije, Hrvatske i BiH.
CILJEVI I SVRHA
- Seminar ima za cilj da približi određene teme učesnicima, da se riješe određeni problemi sa kojima se učesnici susreću u praksi, te da se otklone dileme sa kojima se susreću ugovorni organi i privredni subjekti.
- Nadalje je cilj upoznati učesnike sa dobrim praksama nabavki međunarodnih finansijskih institucija koje su primjenjive u postupcima nabavki po domaćem zakonodavstvu (kao npr. korištenje odredbi FIDIC modela ugovora u ugovaranju po ZJN), upoznavanje sa važenjem različitih pravila nabavki u svijetu, te približavanje sistema javnih nabavki svim učesnicima od faze pripreme postupka/planiranja nabavke, izrade tenderske dokumentacije, procedure izbora najpovoljnijeg ponuđača do realizacije ugovora ili eventualno žalbenog postupka.
- Konačno je cilj približiti učesnicima seminara način postupanja ugovornog organa u određenim okolnostima i postupanje privrednog subjekta odnosno ponuđača/dobavljača.
SADRŽAJ
- Značaj javnih nabavki
- Dobre prakse nabavki međunarodnih finansijskih institucija primjenjive u postupcima nabavke po domaćem zakonodavstvu
- Korištenje odredbi FIDIC modela ugovora u ugovaranju po ZJN
- Važenje različitih pravila nabavki
- Dijagram toka – proces javne nabavke
- Značaj internih akata UO o javnim nabavkama
- Istraživanje tržišta, planiranje nabavke
- Priprema tenderske dokumentacije, novosti, stavovi AJN BiH
- Kriterij za dodjelu ugovora: najniža cijena i ekonomski najpovoljnija ponuda
- Priprema ponude - Kako odgovoriti na zahtjeve iz tenderske dokumentacije?
- Šta ponuđač može učiniti da zaštiti svoje interese?
- Gdje griješimo prilikom prijave na tendere? Zašto?
- Pregled i ocjena ponuda (evaluacija)
- E-aukcija
- Kako pojednostaviti postupke javne nabavke?
- Pravna zaštita u postupcima nabavki
- Realizacija ugovora
- Postupanje ugovornog organa
- Stavovi zvaničnih institucija - praksa URŽ/KRŽ, AJN, SUD BiH
- Aktuelnosti u javnim nabavkama (preferencijalni tretman, e-nabavke, aktuelni stavovi institucija)
- Posebna tema - praćenje postupaka javnih nabavki
- Diskusija - pitanja - odgovori
PREDAVAČI
Ivana Grgić, mr. oec.
13 godina iskustva na poslovima javnih nabavki, ovlašteni predavač za javne nabavke u BiH, završila master studije “International Master in Public Procurement Management”.
Josip Jakovac, dipl. iur.
Međunarodni master upravljanja javnim nabavkama, regionalni trener trenera javnih nabavki višekorisničkog ToT projekta Evropske komisije i trener javnih nabavki AJN.
Bojan Ždrale, dipl. oec.
Ovlašteni predavač za javne nabavke u BiH, završio obuku za trenere za JN u okviru Regionalnog projekta TOT II - training of treners - ITCILO, završio obuku za trenere “Jačanje sistema javnih nabavki u BiH“.
RASPORED RADA
Registracija učesnika 09:30 - 10:00
10:00 - 16:00 srijeda 24.03.2021.
09:30 - 16:00 četvrtak 25.03.2021.
09:00 - 11:00 petak 26.03.2021.
METODOLOGIJA RADA
- Seminar je zamišljen kao visoko interaktivan. Vaše probleme pokušavamo riješiti kroz praktične primjere i diskusiju.
- Na seminaru će se prezentovati problemi sa kojima se učesnici susreću u svom radu te će zajedničkim diskusijama i savjetima pokušati pronaći najbolje rješenje.
- Fokus seminara su iskustva učesnika, aktuelni problemi sa kojima se susreću ugovorni organi i ponuđači te nastojanje rješavanja istih kroz praktične primjere.
- Kroz interaktivni način rada bit će omogućeno praktično rješavanje problema sa ciljem ostvarenja dugoročnih i strateških ciljeva organizacije iz oblasti nabavki.
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Klikom na LINK otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE: LINK
Broj učesnika je ograničen!
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
Prijave traju do: 18.03.2021.
KONTAKT INFORMACIJE
KVENTUM d.o.o.
Poslovno-edukativni centar
A: Ul. Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I Bosna i Hercegovina
T: +387 33 621 268
F: +387 33 621 273
M: +387 61 307 131
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.