Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Interaktivni specijalistički seminar - Javne nabavke u praksi

02.03.2021. 08:59 / Izvor: Akta.ba

INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR

JAVNE NABAVKE U PRAKSI

 

PLANIRANJE I REALIZACIJA JAVNIH NABAVKI

RJEŠAVANJE PROBLEMA I UNAPREĐENJE JAVNIH NABAVKI

DOBRE PRAKSE NABAVKI MEĐUNARODNIH FINANSIJSKIH INSTITUCIJA

 

Beograd

24. - 26.03.2021.

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Seminar je namijenjen svim akterima u procesu javnih nabavki, kako predstavnicima ugovornih organa, tako  i privrednim subjektima koji na bilo koji način učestvuju u postupcima javnih nabavki. Teme predviđene za ovaj seminar su od koristi osobama koje su na bilo koji način uključene u sistem javne nabavke, faze pripreme za nabavku/planiranje, pripremi TD, realizaciji ugovora, pripremi ponuda, odgovaraju na zahtjeve iz tenderske dokumentacije te za sve učesnike uključene u proceduru provođenja postupka javne nabavke. Predloženi sadržaj seminara ni na koji način ne ograničava učesnike da tokom seminara diskutuju, raspravljaju i postavljaju pitanja o drugim temama/problemima sa kojim se susreću u postupcima nabavki. Prijaviti se mogu svi koji dolaze sa područja Srbije, Crne Gore, Sjeverne Makedonije, Hrvatske i BiH.

 

CILJEVI I SVRHA

  • Seminar ima za cilj da približi određene teme učesnicima, da se riješe određeni problemi sa kojima se učesnici susreću u praksi, te da se otklone dileme sa kojima se susreću ugovorni organi i privredni subjekti.
  • Nadalje je cilj upoznati učesnike sa dobrim praksama nabavki međunarodnih finansijskih institucija koje su primjenjive u postupcima nabavki po domaćem zakonodavstvu (kao npr. korištenje odredbi FIDIC modela ugovora u ugovaranju po ZJN),  upoznavanje sa važenjem različitih pravila nabavki u svijetu, te približavanje sistema javnih nabavki svim učesnicima od faze pripreme postupka/planiranja nabavke, izrade tenderske dokumentacije, procedure izbora najpovoljnijeg ponuđača do realizacije ugovora ili eventualno žalbenog postupka.
  • Konačno je cilj približiti učesnicima seminara način postupanja ugovornog organa u  određenim okolnostima i postupanje privrednog subjekta odnosno ponuđača/dobavljača.
  •  

SADRŽAJ

  • Značaj javnih nabavki
  • Dobre prakse nabavki međunarodnih finansijskih institucija primjenjive u postupcima nabavke po domaćem zakonodavstvu
  • Korištenje odredbi FIDIC modela ugovora u ugovaranju po ZJN
  • Važenje različitih pravila nabavki
  • Dijagram toka – proces javne nabavke
  • Značaj internih akata UO o javnim nabavkama
  • Istraživanje tržišta, planiranje nabavke
  • Priprema tenderske dokumentacije, novosti, stavovi AJN BiH
  • Kriterij za dodjelu ugovora: najniža cijena i ekonomski najpovoljnija ponuda
  • Priprema ponude - Kako odgovoriti na zahtjeve iz tenderske dokumentacije?
  • Šta ponuđač može učiniti da zaštiti svoje interese?
  • Gdje griješimo prilikom prijave na tendere? Zašto?
  • Pregled i ocjena ponuda (evaluacija)
  • E-aukcija
  • Kako pojednostaviti postupke javne nabavke?
  • Pravna zaštita u postupcima nabavki
  • Realizacija ugovora
  • Postupanje ugovornog organa
  • Stavovi zvaničnih institucija - praksa URŽ/KRŽ, AJN, SUD BiH
  • Aktuelnosti u javnim nabavkama (preferencijalni tretman, e-nabavke, aktuelni stavovi institucija)
  • Posebna tema - praćenje postupaka javnih nabavki
  • Diskusija - pitanja - odgovori

 

 

PREDAVAČI

Ivana Grgić, mr. oec.

13 godina iskustva na poslovima javnih nabavki, ovlašteni predavač za javne nabavke u BiH, završila master studije “International Master in Public Procurement Management”.

 

Josip Jakovac, dipl. iur.

Međunarodni master upravljanja javnim nabavkama, regionalni trener trenera javnih nabavki višekorisničkog ToT projekta Evropske komisije i trener javnih nabavki AJN.

 

Bojan Ždrale, dipl. oec.

Ovlašteni predavač za javne nabavke u BiH, završio obuku za trenere za JN u okviru Regionalnog projekta TOT II - training of treners - ITCILO, završio obuku za trenere “Jačanje sistema javnih nabavki u BiH“.

 

 

RASPORED RADA

Registracija učesnika 09:30 - 10:00

10:00 - 16:00 srijeda    24.03.2021.

09:30 - 16:00 četvrtak  25.03.2021.

09:00 - 11:00 petak      26.03.2021.

 

 

METODOLOGIJA RADA

  • Seminar je zamišljen kao visoko interaktivan. Vaše probleme pokušavamo riješiti kroz praktične primjere i diskusiju.
  • Na seminaru će se prezentovati problemi sa kojima se učesnici susreću u svom radu te će zajedničkim diskusijama i savjetima pokušati pronaći najbolje rješenje.
  • Fokus seminara su iskustva učesnika, aktuelni problemi sa kojima se susreću ugovorni organi i ponuđači te nastojanje rješavanja istih kroz praktične primjere.
  • Kroz interaktivni način rada bit će omogućeno praktično rješavanje problema sa ciljem ostvarenja dugoročnih i strateških ciljeva organizacije iz oblasti nabavki.

 

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

 

 

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku:  PDF PROSPEKT

Klikom na LINK  otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE: LINK

 

 

Broj učesnika je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 18.03.2021.

 

KONTAKT INFORMACIJE

KVENTUM  d.o.o.   
Poslovno-edukativni centar

 

A:  Ul. Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I Bosna i Hercegovina
T:  +387 33 621 268    
F:  +387 33 621 273 
M: +387 61 307 131

E:  info@kventum.ba 
W: www.kventum.ba

Fb: facebook.com/kventum.ba

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave