Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Interaktivni webinar: Upravljanje poslovnim procesima u praksi

20.10.2020. 09:21 / Izvor: Akta.ba

Interaktivni webinar: Upravljanje poslovnim procesima u praksi

Datum održavanja: 12.11.

 

Kroz webinar će vas voditi Damir Karamehmedović i Safet Zečević, stručnjaci za upravljanje poslovnim procesima.

 

VIŠE INFORMACIJA I PRIJAVA!

 

Svrha interaktivnog seminara je upoznavanje polaznika s praktičnim i teorijskim osnovama upravljanja, mapiranja, mjerenja i izvještavanja o funkcionisanju poslovnih procesa. Upravljanje poslovnim procesima (eng. Business Process Management, BPM) je disciplina koja integriše strategiju i ciljeve organizacije sa očekivanjima klijenata fokusirajući se na end-to-end procese.

Istraživanje koje je izvršio McKinsey, pokazuje da 85% izvršnih direktora smatra da su poslovni procesi ključni faktor koji utiču na zadovoljstvo klijenta. Nadalje, upravljanje poslovnim procesima je preduslov za sve incijative vezane za transformaciju poslovanja, uključujuči investicije u informacione sisteme, automatizaciju, digitalizaciju, uvođenje novih proizvoda, izmjene poslovnih modela, kao i upravljanja troškovima poslovanja. Nažalost, mnoga preduzeća preskaču ovaj korak i nespremni realizuju promjene koje na kraju ne daju očekivane rezultate. Gubitak efikasnosti koji direktno proizilazi iz neadekvatnog upravljanja poslovnim procesima se procjenjuje na 30%.

Bilo da ste zaposlenik, menadžer određene funkcije ili preduzeća, znanja iz upravljanja poslovnim procesima stečena na ovom interaktivnom seminaru će vas pripremiti za izazove na koje ćete sigurno naići u karijeri. Pripremićemo vas da proces posmatrate kao cjelinu u koju su uključene različite funkcije preduzeća, da prepoznajete slabe tačke u procesu, da na osnovu metrike procesa znate da li je proces dobar ili ga treba unapređivati.

 

Teme webinara:

✓ Osnove proces-menadžmenta i procesne organizacije;

✓ Mapiranje poslovnih procesa (AS-IS situacija);

✓ Analiza procesa;

✓ Kontrola procesa i izvještavanje.

 

Webinar je namijenjen:

Ovaj interaktivni seminar je namijenjen za zaposlenike i menadžere koji su trenutno ili će u budućnosti raditi na unapređenju trenutnog poslovanja organizacije. Navedeno uključuje zaposlenike koji rade u procesima, vlasnike procesa, menadžere, poslovne analitičare, tehnologe, IT specijaliste, projekt menadžere koji će biti dio timova i gdje postoji potreba da savladaju vještine potrebne za upravljanje poslovnim procesima.

 

PREDAVAČI

Damir Karamehmedović, dipl.ecc

Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu 1984. godine u 21. godini kao najmlađi student svoje generacije. Profesionalnu karijeru počinje u Energoinvest-Mjerni sistemi kao projektant informacionih sistema. Godine 1989. prelazi u Jugobanku Jubbanku dd Sarajevo, gdje započinje svoju dvadesetpetogodišnju karijeru u bankarstvu. U ovom periodu obnaša niz odgovornih rukovodećih funkcija u oblasti IT i operacija u Jugobanci, Sab Banci, Market Banci i Raiffesen Banci. U 2007. godini imenovan je za člana Uprave za operacije i IT u Raiffeisen Bank dd Bosna i Hercegovina, te na ovoj dužnosti ostaje do marta 2015. godine. Trenutno je suvlasnik i direktor firme Inposis d.o.o Sarajevo, istovremeno radeći kao Senior konsultant u oblasti operativnog menadžmenta i IT-a.

Tokom svoje bogate poslovne karijere završio je niz stručnih i specijalističkih usavršavanja iz oblasti finansija, strateškog menadžmenta, upravljanja promjenama i upravljanja ljudskim resursima.

Mr. sc. Safet Zečević

Profesionalnu karijeru počinje na poslovima prodaje i marketinga u preduzeću Međunarodni aerodrom Sarajevo. Nakon toga, nastavlja s radom u Raiffeisen Banci gdje obavlja niz rukovodećih funkcija povezanih s prodajom i upravljanjem operacijama. Za vrijeme rada u banci stekao je visokospecijalizirana znanja iz strateškog menadžmenta, upravljanja projektima, unaprjeđenja poslovnih procesa i upravljanja ljudskim resursima. Trenutno je izvršni direktor u Integriranim poslovnim sistemima gdje se bavi poslovima poslovnog savjetovanja u oblasti operativnog menadžmenta i IT-a.

Akademsko obrazovanje upotpunio boraveći i studirajući u Sjedinjenim Američkim Državama na The College of New Jersey gdje je diplomirao Poslovnu Administraciju sa specijalizacijom iz Menadžmenta. Akademsko obrazovanje je nastavio u Engleskoj gdje je magistrirao poslovnu administraciju na temu Strateškog upravljanja kvalitetom poslovanja. Trenutno priprema doktorsku disertaciju na temu ponašanja zaposlenika na Internacionalnom Univerzitetu u Sarajevu.

 

MJESTO I VRIJEME ODRŽAVANJA WEBINARA

Vrijeme: 12. novembar, 10-16h

Platforma za održavanje webinara: Microsoft Teams, nije potrebna instalacija kod polaznika, registrirani polaznici dobivaju link za uključenje u webinar.

 

CIJENA WEBINARA

Kotizacija za učešće na webinaru Upravljanje poslovnim procesima u praksi iznosi 355,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 05. novembra iznosi 315,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 255,00 KM (+17% PDV).

 

Cijena uključuje:

✓ Učešće na webinaru putem Microsoft Teamsa

✓ Dokumentacija i nastavni materijali u elektronskoj formi

✓ Potvrdu o učešću na seminaru

 

 

VIŠE INFORMACIJA I PRIJAVA!

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave