Interquality: Proces prodaje i tehnike prodaje
Interquality poziva da se prijavite i sudjelujete na interaktivnom stručnom usavršavanju "Proces prodaje i tehnike prodaje", koji će se održati u Jelahu-Tešanj.
NOVO: INTERAKTIVNO STRUČNO USAVRŠAVANJE „PROCES PRODAJE I TEHNIKE PRODAJE“ 17.04.2019. JELAH-TEŠANJ
STRUČNO USAVRŠAVANJE
„PRODAJNE TEHNIKE“
„AA“HOTEL Jelah, 17.04.2019.
Poštovane/i,
S zadovoljstvom Vas pozivamo da se prijavite i sudjelujete na interaktivnom stručnom usavršavanju “Proces prodaje i tehnike prodaje“, koji će se održati u Jelahu-Tešanj dana 17.04.2019. godine u „AA“ Hotelu, s početkom u 09,30 sati..
PRIJAVE NA SEMINAR POSLATI DO 12.04.2019.
E-5534 PROSPEKT JELAH – Prodajne tehnike 17.04.2019
E-5534 PRIJAVNICA JELAH – Prodajne tehnike 17.04.2019 LINK
KOME JE SEMINAR NAMJENJEN:
- Prodajnom osoblju koje radi u B2B i B2C okruženju:
- Vlasnicima organizacija,
- Key Account Manageri,
- Voditeljima prodaje,
- Komercijalistima i
- Svima koji žele postići uspješnu prodaju proizvoda i usluga
u realnom i javnom sektoru, privrednim društvima, državnim firmama i institucijama i drugim pravnim licima, kao i fizičkim osobama.
CILJEVI SEMINARA:
- Procesni pristup organizaciji prodaje;
- Približiti kandidatima tehnike prodaje;
- Komplementarna prodaja kao alat za uvećanje prodajne cijene - Upselling/Cross Selling;
- Spoznati važnost akvizicije novih kupaca;
- Pojačati nivo svjesnosti o ulozi prodajnog osoblja.
PROGRAM SEMINARA:
- Važnost prodaje i misija prodavača;
- Upoznavanje sa osnovama komunikacije: verbalna – pisana – neverbalna;
- Dobrodošlica kupcu– značaj Prvog utiska;
- Pozitivan stav prema kupcu;
- Ispitivanja potreba kupaca: materijalne; društvene, statusne;
- Metodologija predstavljanja proizvoda;
- Kako se vodi procesa pregovaranja;
- Proaktivni pristup potrebama kupca: Prodaja komplementarnih proizvoda i usluga , dodatna prodaja;
- Sklapanje ugovora-narudžbe;
- Mjerenje, ocjena i analiza zadovoljstva kupaca;
- Odnos Sales Manager – Team prodavača;
- Odgovori na pitanja učesnika kroz primjere iz prakse;
- Način kontaktiranja novih kupaca: praktični primjeri korištenja alata i baza;
- Radionica: Stavljanje u uloge prodavač-kupac sa analizom;
- Radionica: Stimulacija prodavača, načini stimulacije, destimulacije, postizanja win-win situacije.
VODITELJ SEMINARA:
Ismet Kapo, dipl.ecc.
©CCBH Certificirani Trener prodajnih vještina
Preko 20 godina iskustva u prodaji proizvoda poznatih svjetskih marki na tržištu BiH (Prodajni savjetnik, Voditelj prodaje, Direktor, CCBHTrener prodajnih vještina i Produkta).
KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE NA SEMINARU:
150,00 KM u cijenu nije uključen PDV.
Kotizacija uključuje troškove sudjelovanja na nastavi, osvježenje u pauzama, ručak,
nastavnu dokumentaciju, i Uvjerenje o Usavršavanju - Certifikat.
NAČIN UPLATE KOTIZACIJE:
Iznos kotizacije uplaćuje se na osnovu predračuna prema dostavljenoj prijavnici za seminar.
Banka: SBERBANK BH d.d.
Račun broj: 140 101 001 411 7413
ID broj: 4201044570009
PDV broj: 201044570009
Rješenje broj: 065-Reg-17-001737
ZA VIŠE INFORMACIJA KONTAKTIRAJTE:
INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo, Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju
Ul. Ibrahima Ljubovića br. 15., 71000 Sarajevo
Tel: +387 33 762 545; Fax: +387 33 762 546;
Mob: + 387 61 491 413;
e-mail: info@interquality.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.