Interquality seminar u Ohridu
Odgovor na stres na radnom mjestu može dovesti do veće efikasnosti i bolje zaštite zdravlja i sigurnosti na radu, što će donijeti ekonomske i društvene koristi organizacijama, zaposlenima i društvu u cjelini.
INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju organizuje seminar "Elektronsko i kancelarijsko poslovanje (ovlaštenja i nadzor) & Efikasno upravljanje stresom"
Ohrid, 18. - 20.06.2014
Prijave poslati do 13.06.2014.
Seminar je namijenjen direktorima, rukovodiocima, zaposlenima u organima uprave, službama za upravu i drugim organima vlasti (službe i tijela zakonodavnih i izvršnih organa), institucijama koje vrše javna ovlaštenja, javnim preduzećima, sudovima, privrednim društvima i drugim pravnim licima. Kancelarijsko poslovanje nije samo sebi cilj, ono služi da se osnovni poslovi pravilno razumiju, planiraju, na vrijeme otpočnu i završe. Ono osigurava uslove za rad organa i organizacija, priprema ikoordinira njihovim radom na izvršavanju njihovih osnovnih funkcija.
Savremeno poslovanje, kao jedan od glavnih uslova za uspješnost, postavlja brzi dohvat i korištenje prave informacije. Informacijski sistemi za upravljanje dokumentacijom i arhivskom građom u elektronskom obliku predstavljaju rješenje navedenog problema i omogućuju jednostavan i brz pristup dokumentima pohranjenim u sistemu, pretraživanje dokumenata kao i mogućnost definisanja prava pristupa pojedinim vrstama dokumenata.
Odgovor na stres na radnom mjestu može dovesti do veće efikasnosti i bolje zaštite zdravlja i sigurnosti na radu, što će donijeti ekonomske i društvene koristi organizacijama, zaposlenima i društvu u cjelini.
Cilj seminara:
Razvijanje i usavršavanje znanja iz oblasti kancelarijskog i elektronskog poslovanja u skladu sa savremenim zahtjevima poslovanja i u skladu sa EU principima.
Predavači:
Azemina Hujdur-Vrhovčić, Voditelj pisarnice
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog
Program seminara:
• Regulativa i načela kancelarijskog i arhivskog poslovanja;
• Elektronska organizacija kancelarijskog i arhivskog poslovanja;
• Elektronsko poslovanje – E protokol i E arhiva;
• Unapređenje rada i radnih vještina u savremenom radnom okruženju.
• Efikasno upravljanje stresom.
Način rada na seminaru:
Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara u bilo kojem trenutku, rješavanje testova i izradu praktičnih vježbi. Od metoda primjenjuje se rad u grupama, individualni rad, analiza slučajeva i predavanje.
Tel: + 387 33 762 545
Fax: + 387 33 762 546
Mob: + 387 61 307 131
e-mail: info@interquality.ba
Voditelj seminara: Alen Buljubašić
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.