Interquality seminar za administrativne djelatnike
U organizaciji Interquality u Neumu (Hotel Stella) od 23. - 25.09.2014. godine biće održan seminar pod nazivom "Razvoj poslovnih vještina administrativnih djelatnika u savremenom radnom okruženju".
U organizaciji Interquality u Neumu (Hotel Stella) od 23. - 25.09.2014. godine biće održan seminar pod nazivom: "Razvoj poslovnih vještina administrativnih djelatnika u savremenom radnom okruženju".
Seminar je namijenjen administrativnim djelatnicima svih razina kao i svima koji se bave poslovima upravljanja administracijom:
- Voditeljima ureda (office managerima), tehničkim sekretarima, poslovnim sekretaricama/tajnicama, sekretarima organa upravljanja, administrativnim djelatnicima.
- Sekretarica ili sekretar, voditelj/ica ureda ili administrator/ica, bez obzira koju osoba poslovnu titulu nosi, produžena je ruka menadžera. Ona/on je krvotok svake organizacije, jer bez protoka informacija nije moguće odvijanje uspješnog poslovanja, a posebice onog dijela posla koji obuhvata znanje iz više područja.
Razvoj poslovnih vještina u administrativnom poslovanju podrazumijevaju: komunikaciju i retoriku, saradnju i rad u timu, stvaranja odnosa sa drugima, reagovanje u konfliktim i stresnim situacijama, vođenje I motivisanje,...
Ovaj seminar Vam omogućava da svoju ulogu u poslovnoj atmosferi vidite na drugačiji način i da dobijete više samopouzdanja, kao i da profesionalno napredujete. Kada smo zadovoljni načinom na koji sarađujemo sa kolegama i sa spoljnim saradnicima, svaki posao koji obavljamo u samom početku čini nam se već kao dobrim dijelom završen.
Edukacija zaposlenika, kroz seminare, predstavlja savremeni način usvršavanja rada svake organizacije.
Cilj seminara:
Omogućiti učesnicima sticanje novih I osvježavanje postojećih znanja i vještina potrebnih za uspješno upravljanje uredom I obavljanje svakodnevnih zadataka.
Program seminara:
I. Savremena organizacija administrativnog poslovanja:
- Organizacija rada i upravljanje promjenama;
- Unapređenje poslovne kulture i rada sa ljudima;
II. Poslovna komunikacija u uredskom poslovanju:
- Osnove uspješnog komuniciranja;
- Uslužna kultura - odnos prema strankama/ klijentima;
- Poslovni bontona –tips & tricks poslovnog komuniciranja sa domaćim i stranim poslovnim partnerima;
III. Unapređenje rada i radnih vještina:
- Efikasno upravljanje vremenom;
- Motivacija i samomotivacija;
- Prevencija i upravljanje konfliktima;
- Efikasno upravljanje stresom na radnom mjestu.
Dnevni raspored rada:
23.09.2014. Utorak: od 10:00 - 16:00
24.09.2014. Srijeda: od 09:00 - 16:00
25.09.2014. Četvrtak: od 09:00 - 12:00
Način rada na seminaru:
Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara u bilo kojem trenutku, rješavanje testova i izradu praktičnih vježbi. Metode rada su: rad u grupama, individualni rad, analiza slučajeva i predavanje.
Predavač: Alen Buljubašić dipl. pedagog-psiholog
Gdje možete dobiti više informacija?
INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo
Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju
I. Ljubovića br. 15.
71000 Sarajevo
Tel: + 387 33 762 545
Fax: + 387 33 762 546
Mob: + 387 61 307 131
e-mail: info@interquality.ba
alen.buljubasic@interquality.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.