Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Interquality seminar za administrativne djelatnike

U organizaciji Interquality u Neumu (Hotel Stella) od 23. - 25.09.2014. godine biće održan seminar pod nazivom "Razvoj poslovnih vještina administrativnih djelatnika u savremenom radnom okruženju".

01.09.2014. 10:16 / Izvor: eKapija.ba

U organizaciji Interquality u Neumu (Hotel Stella) od 23. - 25.09.2014. godine biće održan seminar pod nazivom: "Razvoj poslovnih vještina administrativnih djelatnika u savremenom radnom okruženju".

Seminar je namijenjen administrativnim djelatnicima svih razina kao i svima koji se bave poslovima upravljanja administracijom:

  • Voditeljima ureda (office managerima), tehničkim sekretarima, poslovnim sekretaricama/tajnicama, sekretarima organa upravljanja, administrativnim djelatnicima.
  • Sekretarica ili sekretar, voditelj/ica ureda ili administrator/ica, bez obzira koju osoba poslovnu titulu nosi, produžena je ruka menadžera. Ona/on je krvotok svake organizacije, jer bez protoka informacija nije moguće odvijanje uspješnog poslovanja, a posebice onog dijela posla koji obuhvata znanje iz više područja.

Razvoj poslovnih vještina u administrativnom poslovanju podrazumijevaju: komunikaciju i retoriku, saradnju i rad u timu, stvaranja odnosa sa drugima, reagovanje u konfliktim i stresnim situacijama, vođenje I motivisanje,...

Ovaj seminar Vam omogućava da svoju ulogu u poslovnoj atmosferi vidite na drugačiji način i da dobijete više samopouzdanja, kao i da profesionalno napredujete. Kada smo zadovoljni načinom na koji sarađujemo sa kolegama i sa spoljnim saradnicima, svaki posao koji obavljamo u samom početku čini nam se već kao dobrim dijelom završen.

Edukacija zaposlenika, kroz seminare, predstavlja savremeni način usvršavanja rada svake organizacije.

Cilj seminara:

Omogućiti učesnicima sticanje novih I osvježavanje postojećih znanja i vještina potrebnih za uspješno upravljanje uredom I obavljanje svakodnevnih zadataka.

Program seminara:

I. Savremena organizacija administrativnog poslovanja:

  • Organizacija rada i upravljanje promjenama;
  • Unapređenje poslovne kulture i rada sa ljudima;

II. Poslovna komunikacija u uredskom poslovanju:

  • Osnove uspješnog komuniciranja;
  • Uslužna kultura - odnos prema strankama/ klijentima;
  • Poslovni bontona –tips & tricks poslovnog komuniciranja sa domaćim i stranim poslovnim partnerima;

III. Unapređenje rada i radnih vještina:

  • Efikasno upravljanje vremenom;
  • Motivacija i samomotivacija;
  • Prevencija i upravljanje konfliktima;
  • Efikasno upravljanje stresom na radnom mjestu.

Dnevni raspored rada:

23.09.2014. Utorak: od 10:00 - 16:00

24.09.2014. Srijeda: od 09:00 - 16:00

25.09.2014. Četvrtak: od 09:00 - 12:00

Način rada na seminaru:

Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara u bilo kojem trenutku, rješavanje testova i izradu praktičnih vježbi. Metode rada su: rad u grupama, individualni rad, analiza slučajeva i predavanje.

Predavač: Alen Buljubašić dipl. pedagog-psiholog

Gdje možete dobiti više informacija?

INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo

Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju

I. Ljubovića br. 15.

71000 Sarajevo

Tel: + 387 33 762 545

Fax: + 387 33 762 546

Mob: + 387 61 307 131

e-mail: info@interquality.ba

alen.buljubasic@interquality.ba

 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave