IV. Regionalni specijalistički seminar - Praktična primjena pravila nabavki

09.10.2019. 09:25 / Izvor: Akta.ba
IV. Regionalni specijalistički seminar - Praktična primjena pravila nabavki

Interaktivni seminar sa iznošenjem problematike učesnika u postupku javne nabavke, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije.

IV. REGIONALNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR

 

PRAKTIČNA PRIMJENA PRAVILA NABAVKI

MEĐUNARODNIH FINANSIJSKIH INSTITUCIJA

EBRD, EIB i WB

 

Dubrovnik, 13. - 15.11.2019. godine

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Službenicima za javne nabavke ugovornih organa kao i stručnim licima ponuđača koja učestvuju u pripremi ponuda u projektima finansiranim od strane međunarodnih finansijskih institucija (IFIs):  Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), Evropske investicijske banke i Svjetske banke (WB). Prijaviti se mogu svi koji dolaze sa područja Srbije, Crne Gore, Makedonije, Hrvatske i BiH.

 

CILJEVI SEMINARA

  • Upoznavanje sa ciklusom nabavke po domaćem ZJN/Direktivama EU i Svjetske banke
  • Upoznavanje sa širim kontekstom funkcionisanja međunarodnih finansijskih institucija i nabavki koje se vrše po pravilima IFIs
  • Sticanje znanja i vještina za vođenje nabavki konsultantskih usluga po EBRD procedurama
  • Sticanje znanja i vještina za vođenje nabavki roba i radova po procedurama EBRD-a i EIB-a
  • Sticanje znanja i vještina koje se odnose na specifične postupke nabavki radova: “two-stage“ i “two-envelope“
  • Sticanje znanja i vještina za upravljanje  ugovorima
  • Sticanje znanja i vještina za provođenje e-nabavki po međunarodnim pravilima i procedurama

 

SADRŽAJ I RASPORED SEMINARA

 

13.11.2019. Srijeda

Registracija učesnika 09:30 - 10:00

 

13.11.2019. Srijeda 10:00 - 16:00

14.11.2019. Četvrtak 09:30 - 16:00

 

CIKLUS NABAVKE PO DOMAĆEM ZAKONU/DIREKTIVAMA EU I SVJETSKE BANKE- KOMPARATIVNI PRIKAZ

Uvod:

  1. Direktive EU o javnim nabavkama - svrha, struktura i osnovne značajke
  2. Odnos Direktiva EU i domaćih zakona o javnim nabavkama
  3. Misija Svjetske banke i prikaz pravila nabavke
  4. Komparativni prikaz ciklusa nabavke po domaćem zakonu/Direktivama EU i ciklusa nabavke Svjetske banke

 

Grupna vježba o ciklusu nabavke uz rad sa instruktorom

 

POLITIKE I PRAVILA NABAVKI EBRD-a, EIB-a i WB-a

Uvod:

  1. Misija međunarodnih finansijskih institucija
  2. Projektni ciklus
  3. Due diligence procedura prilikom kandidovanja projekata, procjena projekta i kreditni sporazum
  4. Procjena troškova i izrada plana nabavki
  5. Politike i pravila nabavki (PP&R)/Vodič za nabavke (Guide to Procurement)

 

NABAVKA KONSULTANTSKIH USLUGA

  1. Uvodne napomene, potreba za nabavkom konsultantskih usluga
  2. Procedure za izbor konsultanta zavisno od vrijednosti ugovora
  3. Metode evaluacije
  4. Generalna obavijest o nabavci - GPN
  5. Poziv za izražavanje interesa, duga i kratka lista
  6. Zahtjev za ponudu (RFP) – tipična struktura:
  • pozivno pismo
  • instrukcije za ponuđače i podaci o tenderu (priprema, dostavljanje i otvaranje ponuda, evaluacija ponuda, priprema izvještaja, pregovori,  prigovori i žalbe)
  • obrasci za pripremu tehničke i finansijske ponude
  • projektni zadatak i njegovi ključni elementi
  1. Standardni tipovi konsultantskih ugovora:
  • “time-based" i “lump-sum" forme ugovora
  • osnovne karakteristike
  • opšti i posebni uslovi ugovora
  • prilozi

 

NABAVKA RADOVA I ROBA

  1. Osnovni principi nabavki radova i roba
  2. Two-stage postupak
  • Izbor “two-stage“ tenderskog postupka
  • Pretkvalifikacija
  • First Stage Tender - priprema tenderske dokumentacije i osnovna struktura
  • Sastanak za pojašnjenje ponude
  • Second Stage Tender - priprema tenderske dokumentacije i osnovna struktura
  • Priprema, dostavljanje i otvaranje ponuda
  • Evaluacija ponuda i priprema izvještaja
  • Dodjela ugovora
  • Case study

           3.Two-envelope postupak

  • Izbor “two-envelope“ tenderskog postupka
  • Pretkvalifikacija
  • Priprema tenderske dokumentacije i osnovna struktura
  • Otvaranje i evaluacija tehničkih ponuda
  • Priprema tehničkog evaluacionog izvještaja
  • Otvaranje i evaluacija finansijskih ponuda
  • Priprema finansijskog evaluacionog izvještaja
  • Dodjela ugovora
  • Case study

 

PREDAVAČI

I

Josip Jakovac, dipl.iur., IMPPM, Agencija za javne nabavke BiH

Diplomirani pravnik, šef grupe za normativno-pravne poslove u Agenciji za javne nabavke BiH, trener trenera javnih nabavki ToT projekta Evropske komisije i trener javnih nabavki AJN. Primarno se bavi izradom zakona i podzakonskih akata, transpozicijom legislative EU, monitoringom javnih nabavki, poboljšanjem sistema nabavki u oblasti odbrane i logistike, prevencijom korupcije i implementacijom međunarodnih projekata. Bio je predsjedavajući stručnog tijela (radne grupe) Vijeća ministara BiH za izradu ZIDZJN koji bi trebao reformirati sistem javnih nabavki u BiH. Part-time konsultant i trener za javne nabavke. Održao preko 100 seminara i radionica za više konsultantskih kuća i BH vladu koje su pokrivale skoro sve aspekte nabavki. Izlagač na više međunarodnih konferencija i autor i koautor 7 knjiga i niza stručnih članaka. Nosilac je i titule magistra upravljanja javnim nabavkama Univerziteta Tor Vergata iz Rima (IMPPM program).

II

Davor Vučković, dipl.ing.građ, IMPPM, Autoputevi RS

Diplomirani inžinjer građevinarstva zaposlen u Javnom preduzeću “Autoputevi Republike Srpske” - Priprema projekata za  izgradnju autoputeva finansiranih od strane IFI institucija. Posjeduje višegodišnje praktično iskustvo u izradi strategija nabavki i ugovaranja, pripremi investicionih programa i provođenju nabavki radova i usluga prema procedurama EBRD-a i EIB-a, te na pripremi projekata za sufinansiranje od strane WBIF-a i IPA programa. Nosilac je titule magistra upravljanja javnim nabavkama Univerziteta Tor Vergata iz Rima (IMPPM program). Project Manager i vođa PIU tima za autoput Prnjavor-Doboj.

III

Tarik Duraković, dipl.ing.građ, IMPPM, JP Autoceste FBiH

Diplomirani inžinjer građevinarstva zaposlen u Javnom preduzeću Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine – Služba za nabavke po međunarodnim procedurama na poziciji višeg stručnog saradnika za pripremu i realizaciju projekata. Posjeduje višegodišnje praktično iskustvo u izradi strategija nabavki i ugovaranja, pripremi investicionih programa i provođenju nabavki radova i usluga prema procedurama EBRD-a, EIB-a, KfW-a i drugih međunarodnih finansijskih institucija. Nosilac je i titule magistra upravljanja javnim nabavkama Univerziteta Tor Vergata iz Rima (IMPPM program). 

 

15.11.2019. Petak 09:00 - 11:00

Važnost emocionalne inteligencije u poslu (EQ)

Efikasno upravljanje stresom na radnom mjestu

 

PREDAVAČ

Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog, KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

 

METODOLOGIJA RADA

Interaktivni seminar sa iznošenjem problematike učesnika u postupku javne nabavke, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije. Prikazat će se određene prezentacije, uključiti teorijska analiza, ali najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima.

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku: PDF PROSPEKT

 

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK

 

 

 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme

Broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 06.11.2019.

 

Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.

 

Za više informacija obratite se:

KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Tel: +38733621268 

Fax: +3873362 273

Mob: +38761307131

E-mail: info@kventum.ba

Web: www.kventum.ba

FB: www.facebook.com/kventum.ba

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave