IV. Regionalni specijalistički seminar - Praktična primjena pravila nabavki
Interaktivni seminar sa iznošenjem problematike učesnika u postupku javne nabavke, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije.
IV. REGIONALNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR
PRAKTIČNA PRIMJENA PRAVILA NABAVKI
MEĐUNARODNIH FINANSIJSKIH INSTITUCIJA
EBRD, EIB i WB
Dubrovnik, 13. - 15.11.2019. godine
SEMINAR NAMIJENJEN
Službenicima za javne nabavke ugovornih organa kao i stručnim licima ponuđača koja učestvuju u pripremi ponuda u projektima finansiranim od strane međunarodnih finansijskih institucija (IFIs): Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), Evropske investicijske banke i Svjetske banke (WB). Prijaviti se mogu svi koji dolaze sa područja Srbije, Crne Gore, Makedonije, Hrvatske i BiH.
CILJEVI SEMINARA
- Upoznavanje sa ciklusom nabavke po domaćem ZJN/Direktivama EU i Svjetske banke
- Upoznavanje sa širim kontekstom funkcionisanja međunarodnih finansijskih institucija i nabavki koje se vrše po pravilima IFIs
- Sticanje znanja i vještina za vođenje nabavki konsultantskih usluga po EBRD procedurama
- Sticanje znanja i vještina za vođenje nabavki roba i radova po procedurama EBRD-a i EIB-a
- Sticanje znanja i vještina koje se odnose na specifične postupke nabavki radova: “two-stage“ i “two-envelope“
- Sticanje znanja i vještina za upravljanje ugovorima
- Sticanje znanja i vještina za provođenje e-nabavki po međunarodnim pravilima i procedurama
SADRŽAJ I RASPORED SEMINARA
13.11.2019. Srijeda
Registracija učesnika 09:30 - 10:00
13.11.2019. Srijeda 10:00 - 16:00
14.11.2019. Četvrtak 09:30 - 16:00
CIKLUS NABAVKE PO DOMAĆEM ZAKONU/DIREKTIVAMA EU I SVJETSKE BANKE- KOMPARATIVNI PRIKAZ
Uvod:
- Direktive EU o javnim nabavkama - svrha, struktura i osnovne značajke
- Odnos Direktiva EU i domaćih zakona o javnim nabavkama
- Misija Svjetske banke i prikaz pravila nabavke
- Komparativni prikaz ciklusa nabavke po domaćem zakonu/Direktivama EU i ciklusa nabavke Svjetske banke
Grupna vježba o ciklusu nabavke uz rad sa instruktorom
POLITIKE I PRAVILA NABAVKI EBRD-a, EIB-a i WB-a
Uvod:
- Misija međunarodnih finansijskih institucija
- Projektni ciklus
- Due diligence procedura prilikom kandidovanja projekata, procjena projekta i kreditni sporazum
- Procjena troškova i izrada plana nabavki
- Politike i pravila nabavki (PP&R)/Vodič za nabavke (Guide to Procurement)
NABAVKA KONSULTANTSKIH USLUGA
- Uvodne napomene, potreba za nabavkom konsultantskih usluga
- Procedure za izbor konsultanta zavisno od vrijednosti ugovora
- Metode evaluacije
- Generalna obavijest o nabavci - GPN
- Poziv za izražavanje interesa, duga i kratka lista
- Zahtjev za ponudu (RFP) – tipična struktura:
- pozivno pismo
- instrukcije za ponuđače i podaci o tenderu (priprema, dostavljanje i otvaranje ponuda, evaluacija ponuda, priprema izvještaja, pregovori, prigovori i žalbe)
- obrasci za pripremu tehničke i finansijske ponude
- projektni zadatak i njegovi ključni elementi
- Standardni tipovi konsultantskih ugovora:
- “time-based" i “lump-sum" forme ugovora
- osnovne karakteristike
- opšti i posebni uslovi ugovora
- prilozi
NABAVKA RADOVA I ROBA
- Osnovni principi nabavki radova i roba
- Two-stage postupak
- Izbor “two-stage“ tenderskog postupka
- Pretkvalifikacija
- First Stage Tender - priprema tenderske dokumentacije i osnovna struktura
- Sastanak za pojašnjenje ponude
- Second Stage Tender - priprema tenderske dokumentacije i osnovna struktura
- Priprema, dostavljanje i otvaranje ponuda
- Evaluacija ponuda i priprema izvještaja
- Dodjela ugovora
- Case study
3.Two-envelope postupak
- Izbor “two-envelope“ tenderskog postupka
- Pretkvalifikacija
- Priprema tenderske dokumentacije i osnovna struktura
- Otvaranje i evaluacija tehničkih ponuda
- Priprema tehničkog evaluacionog izvještaja
- Otvaranje i evaluacija finansijskih ponuda
- Priprema finansijskog evaluacionog izvještaja
- Dodjela ugovora
- Case study
PREDAVAČI
I
Josip Jakovac, dipl.iur., IMPPM, Agencija za javne nabavke BiH
Diplomirani pravnik, šef grupe za normativno-pravne poslove u Agenciji za javne nabavke BiH, trener trenera javnih nabavki ToT projekta Evropske komisije i trener javnih nabavki AJN. Primarno se bavi izradom zakona i podzakonskih akata, transpozicijom legislative EU, monitoringom javnih nabavki, poboljšanjem sistema nabavki u oblasti odbrane i logistike, prevencijom korupcije i implementacijom međunarodnih projekata. Bio je predsjedavajući stručnog tijela (radne grupe) Vijeća ministara BiH za izradu ZIDZJN koji bi trebao reformirati sistem javnih nabavki u BiH. Part-time konsultant i trener za javne nabavke. Održao preko 100 seminara i radionica za više konsultantskih kuća i BH vladu koje su pokrivale skoro sve aspekte nabavki. Izlagač na više međunarodnih konferencija i autor i koautor 7 knjiga i niza stručnih članaka. Nosilac je i titule magistra upravljanja javnim nabavkama Univerziteta Tor Vergata iz Rima (IMPPM program).
II
Davor Vučković, dipl.ing.građ, IMPPM, Autoputevi RS
Diplomirani inžinjer građevinarstva zaposlen u Javnom preduzeću “Autoputevi Republike Srpske” - Priprema projekata za izgradnju autoputeva finansiranih od strane IFI institucija. Posjeduje višegodišnje praktično iskustvo u izradi strategija nabavki i ugovaranja, pripremi investicionih programa i provođenju nabavki radova i usluga prema procedurama EBRD-a i EIB-a, te na pripremi projekata za sufinansiranje od strane WBIF-a i IPA programa. Nosilac je titule magistra upravljanja javnim nabavkama Univerziteta Tor Vergata iz Rima (IMPPM program). Project Manager i vođa PIU tima za autoput Prnjavor-Doboj.
III
Tarik Duraković, dipl.ing.građ, IMPPM, JP Autoceste FBiH
Diplomirani inžinjer građevinarstva zaposlen u Javnom preduzeću Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine – Služba za nabavke po međunarodnim procedurama na poziciji višeg stručnog saradnika za pripremu i realizaciju projekata. Posjeduje višegodišnje praktično iskustvo u izradi strategija nabavki i ugovaranja, pripremi investicionih programa i provođenju nabavki radova i usluga prema procedurama EBRD-a, EIB-a, KfW-a i drugih međunarodnih finansijskih institucija. Nosilac je i titule magistra upravljanja javnim nabavkama Univerziteta Tor Vergata iz Rima (IMPPM program).
15.11.2019. Petak 09:00 - 11:00
Važnost emocionalne inteligencije u poslu (EQ)
Efikasno upravljanje stresom na radnom mjestu
PREDAVAČ
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog, KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar
Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.
METODOLOGIJA RADA
Interaktivni seminar sa iznošenjem problematike učesnika u postupku javne nabavke, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije. Prikazat će se određene prezentacije, uključiti teorijska analiza, ali najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima.
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme
Broj učesnika ograničen.
Prijave traju do: 06.11.2019.
Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.
Za više informacija obratite se:
KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar
Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Tel: +38733621268
Fax: +3873362 273
Mob: +38761307131
E-mail: info@kventum.ba
Web: www.kventum.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.