Izgradnja i jačanje znanja u području računovodstvenih poslova

Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Izgradnja i jačanje znanja u području računovodstvenih poslova

24.09.2019. 08:57 / Izvor: Akta.ba

FINANSIJE I RAČUNOVODSTVO

IZGRADNJA I JAČANJE ZNANJA U PODRUČJU PLANIRANJA, PROVOĐENJA, REALIZACIJE I KONTROLE FINANSIJSKO - RAČUNOVODSTVENIH POSLOVA

 

Baška Voda, 23. - 25.10.2019. godine

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Seminar je namijenjen izvršnim menadžerima, menadžerima iz nefinansijskih odjela koji imaju potrebu razumjeti osnove finansijskih principa i izvještavanja, svima koji žele naučiti kako mjeriti rezultate poslovnih odluka, početnicima u finansijama koji žele steći uvid u cjelinu finansija i uočiti razlike između finansija i računovodstva, finansijskim referentima i službenicima koji učestvuju u procesima planiranja, knjiženja, odobravanja i evidentiranja svih finansijskih i računovodstvenih transakcija.

 

CILJEVI SEMINARA

  • Upoznati učesnike koji nisu direktno uključeni u finansijske i računovodstvene poslove (izvršni menadžeri, nalogodavci, djelatnici iz nefinansijskih odjela unutar organizacije) u osnovne koncepte računovodstva i finansija.
  • Upoznati učesnike koji su direktno uključeni u finansijske i računovodstvene poslove (izvršni menadžeri, nalogodavci, djelatnici iz finansijskih odjela unutar organizacije) u osnovne koncepte računovodstva i finansija, kao i u način planiranja, provođenja, realizacije i kontrole cjelokupne finansijsko - računovodstvene dokumentacije.
  • Omogućiti učesnicima jasniju sliku prilikom donošenja odluka unutar organizacije o uzročno - posljedičnim vezama koje nastaju u odjelima računovodstva i finansija, osposobiti ih za preciznije i detaljnije uvide u projekcije / analizu poslovne uspješnosti organizacije, kao i osigurati povećanje produktivnosti u radu i mjerenje učinka rada.

 

SADRŽAJ I RASPORED SEMINARA

23.10.2019. Srijeda 09:30 - 16:00

  • Pojam, funkcije i ciljevi interne kontrole u finansijama i računovodstvu
  • Interna kontrola i njene komponente
  • Metodološki okvir za provođenje Finansijskog upravljanja i kontrole (poslovni procesi u finansijama i računovodstvu)
  • kontrolno okruženje
  • upravljanje rizicima
  • kontrolne aktivnosti
  • informacije i komunikacije
  • praćenje i procjena sistema
  • Kontroling

24.10.2019. Četvrtak 09:30 - 16:00

  • Procesi u finansijama i računovodstvu
  • blagajničko poslovanje - elektronska blagajna
  • bruto plate i naknade, naknade troškova zaposlenih
  • prihodi i primanja - planiranje, prikupljanje, praćenje i evidencija
  • rashodi i izdaci za robe, usluge i radove
  • službena putovanja - evidencija i kontrola naloga
  • Finansijsko izvještavanje i svrha
  • Obrasci za finansijsko izvještavanje
  • Upravljanje finansijama i računovodstvomračunovodstvo i knjigovodstvo
  • blagajničko računovodstvo
  • računovodstvene knjige
  • planiranje i izrada budžeta
  • finansijsko izvještavanje

PREDAVAČ

Boris Sesar, dipl. oec. Certificirani trener za teme iz oblasti računovodstva i finansija, izvršenja budžeta i planiranja budžeta institucija BiH. Preko 10 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.

 

25.10.2019. Petak 09:00 - 11:00

OKRUGLI STO - HOTEL HORIZONT

Diskusija - Pitanja i odgovori - Zaključci

 

  1. FINANSIJE I RAČUNOVODSTVO
  2. JAVNE NABAVKE
  3. KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE

 

  • Na posljednjem modulu spajamo učesnike i sve predavače sa seminara koji se održavaju paralelno u drugom hotelu sa temama “Javne nabavke“ i “Kancelarijsko i arhivsko poslovanje“.
  • Cilj spajanja učesnika i predavača sa tri seminara jeste da se donesu određeni zaključci i preporuke za unapređenje sistema organizacija kroz tri usko povezane oblasti, koje predstavljaju osnovu uspješnosti rada svake organizacije.

 

METODOLOGIJA RADA

Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima.

 

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

 

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku: PDF PROSPEKT

 

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK

 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme

Broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 16.10.2019.

 

Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.

 

Za više informacija obratite se:

KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Tel: +38733621268 

Fax: +3873362 273

Mob: +38761307131

E-mail: info@kventum.ba

Web: www.kventum.ba

FB: www.facebook.com/kventum.ba

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Najave