Javne nabavke u doba krize
Seminar je namijenjen predstavnicima ugovornih organa i privrednih subjekata koji na bilo koji način učestvuju u postupcima javnih nabavki.
JAVNE NABAVKE U DOBA KRIZE
NOVOSTI I AKTUELNOSTI
PRIMJENA U PRAKSI
PRAKTIČNI PRIMJERI
Vlašić
10. - 12.02.2021.
SEMINAR NAMIJENJEN
Seminar je namijenjen predstavnicima ugovornih organa i privrednih subjekata koji na bilo koji način učestvuju u postupcima javnih nabavki. Teme predviđene za ovaj seminar su od koristi osobama koje su na direktan ili indirektan način uključene u javne nabavke, faze pripreme za nabavku/planiranje, pripremu TD, realizaciju ugovora, pripremu ponuda, osobama koje odgovaraju na zahtjeve iz TD te za sve učesnike uključene u proceduru provođenja postupka javne nabavke. Predložene teme ne ograničavaju učesnike da tokom seminara diskutuju, raspravljaju i postavljaju pitanja o drugim temama, problemima u sistemu javnih nabavki u BiH.
CILJEVI I SVRHA
Seminar ima za cilj da približi određene teme učesnicima, da se pokušaju riješiti određeni problemi sa kojima se učesnici susreću u praksi te da se otklone dileme sa kojima se susreću ugovorni organi i privredni subjekti. Približiti sistem javnih nabavki svim učesnicima, od faze pripreme postupka/planiranja nabavke, izrade tenderske dokumentacije, procedure izbora najpovoljnijeg ponuđača, do realizacije ugovora. Približiti učesnicima seminara način postupanja ugovornog organa u određenim okolnostima i postupanje privrednog subjekta odnosno ponuđača/dobavljača.
SADRŽAJ
- Značaj javnih nabavki
- Dijagram toka - proces javne nabavke
- Značaj internih akata UO o javnim nabavkama
- Istraživanje tržišta i planiranje nabavke
- Kriterij za dodjelu ugovora: najniža cijena i ekonomski najpovoljnija ponuda
- Priprema tenderske dokumentacije - novosti i stavovi AJN BiH
- Priprema ponude - Kako odgovoriti na zahtjeve iz tenderske dokumentacije?
- Šta ponuđač može učiniti da zaštiti svoje interese?
- Gdje griješimo prilikom prijave na tendere? Zašto?
- Pregled i ocjena ponuda (evaluacija)
- E-aukcija (umanjenje pozicija nakon e-aukcije / stav AJN BiH)
- Žalba - suspenzivno dejstvo žalbe
- Realizacija ugovora
- Postupanje ugovornog organa:
-Način korištenja informacionog sistema e-nabavke
-Stavovi AJN BiH
-Pojašnjenje tenderske dokumentacije
-Prijem ponuda
-Prijem i kontrola dokumentacije izabranog ponuđača nakon odluke o izboru
-Postupanje sa bankarskom garancijom za dobro izvršenje posla
- Izuzeća od primjene odredbi Zakona o javnim nabavkama
- Pregovarački postupak bez objave obavještenja o nabavci
- Preferencijalni tretman domaćeg
- Posebna tema - praćenje postupaka javnih nabavki
PREDAVAČ
Bojan Ždrale, dipl. oec. - Ovlašteni predavač za javne nabavke u BiH, završio obuku za trenere za JN u okviru Regionalnog projekta TOT II - training of treners - ITCILO, završio obuku za trenere “Jačanje sistema javnih nabavki u BiH“.
MODUL IZ OBLASTI POSLOVNE PSIHOLOGIJE
Ključni cilj implemetacije poslovne psihologije u svakodnevno poslovanje je unapređenje postignuća i radne efikasnosti. Primjena tehnika poslovne psihologije za efikasno upravljanje promjenama i pilagođavanje radnih zadataka. Sticanje znanja kako najbolje reagovati u bilo kojoj stresnoj situaciji i kako upravljati emocijama, uključiti razum – predstavlja jednu od najvažnijih vještina kako u poslovnom tako i u privatnom životu.
EFIKASNE METODE ZAŠTITE MENTALNOG ZDRAVLJA I POVEĆANJE MOTIVACIJE KOD ZAPOSLENIKA U VANREDNIM SITUACIJAMA
PREDAVAČ
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog
Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.
RASPORED RADA
09:30 - 16:00 srijeda 10.02.2021.
09:30 - 16:00 četvrtak 11.02.2021.
09:00 - 11:00 petak 12.02.2021.
METODOLOGIJA RADA
Seminar je visoko interaktivan, vaše probleme pokušavamo riješiti kroz zajedničku diskusiju i praktične primjere. Na seminaru će se prezentovati problemi sa kojima se učesnici susreću u svom radu te će zajedničkim diskusijama i savjetima pokušati pronaći optimalno rješenje. Fokus seminara su iskustva učesnika, aktuelni problemi sa kojima se susreću ugovorni organi i ponuđači te nastojanje rješavanja istih kroz praktične primjere.
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK
Broj učesnika je ograničen!
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
Prijave traju do: 05.02.2021.
KONTAKT INFORMACIJE:
KVENTUM d.o.o.
Poslovno-edukativni centar
A: Ul. Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I Bosna i Hercegovina
T: +387 33 621 268
F: +387 33 621 273
M: +387 61 307 131
E: info@kventum.ba
W: www.kventum.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.