Javne nabavke u praksi radionice, vježbe i praktični primjeri diskusije, debate

Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Javne nabavke u praksi radionice, vježbe i praktični primjeri diskusije, debate

06.11.2019. 08:41 / Izvor: Akta.ba

JAVNE NABAVKE U PRAKSI

RADIONICE, VJEŽBE I PRAKTIČNI PRIMJERI

DISKUSIJE, DEBATE I RAZMJENA ISKUSTAVA

 

Vlašić, 04. - 06.12.2019. godine

  1. PRIPREMA ZA JAVNU NABAVKU, PLANIRANJE, ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA, CIKLUS NABAVKE I DIJAGRAM TOKA NABAVKE

  2. PRIPREMA TENDERSKE DOKUMENTACIJE, OTVORENI POSTUPAK, KONKURENTSKI ZAHTJEV, KRITERIJ ZA DODJELU UGOVORA: NAJNIŽA CIJENA I EKONOMSKI NAJPOVOLJNIJA PONUDA

  3. PRIPREMA PONUDE (KAKO ODGOVORITI ZAHTJEVIMA IZ TD)

  4. PRIJEM, PREGLED I OCJENA PONUDA, ODLUKA O IZBORU/PONIŠTENJU

  5. E-AUKCIJA (UMANJENJE POZICIJA NAKON E-AUKCIJE, STAV AJN BiH, PRAKTIČAN PRIMJER)

  6. PRAVNA ZAŠTITA, SUSPENZIVNO DEJSTVO ŽALBE, PRIMJERI OBRAZACA I AKATA

  7. REALIZACIJA UGOVORA

 

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Seminar je namijenjen predstavnicima ugovornih organa i privrednih subjekata koji na bilo koji način učestvuju u postupcima javnih nabavki. Teme predviđene za ovaj seminar su od koristi osobama koje su na direktan ili indirektan način uključene u javne nabavke, faze pripreme za nabavku/planiranje, pripremu TD, realizaciju ugovora, pripremu ponuda, osobama koje odgovaraju na zahtjeve iz TD, te za sve učesnike uključene u proceduru provođenja postupka javne nabavke. Predložene teme ne ograničavaju učesnike da tokom seminara diskutuju, raspravljaju i postavljaju pitanja o drugim temama, problemima u sistemu javnih nabavki u BiH.

 

CILJEVI SEMINARA

Seminar ima za cilj da približi određene teme učesnicima, da se pokušaju riješiti određeni problemi sa kojima se učesnici susreću u praksi, te da se otklone dileme sa kojima se susreću ugovorni organi i privredni subjekti. Približiti sistem javnih nabavki svim učesnicima, od faze pripreme postupka/planiranja nabavke, izrade tenderske dokumentacije, procedure izbora najpovoljnijeg ponuđača, do realizacije ugovora. Približiti učesnicima seminara način postupanja ugovornog organa u određenim okolnostima i postupanje privrednog subjekta odnosno ponuđača/dobavljača.

 

SADRŽAJ I RASPORED SEMINARA

04.12.2019. Srijeda 09:30 - 16:00

Registracija učesnika

 

  • Značaj javnih nabavki
  • Dijagram toka - proces javne nabavke
  • Značaj internih akata UO o javnim nabavkama
  • Istraživanje tržišta, planiranje nabavke
  • Kriterij za dodjelu ugovora: najniža cijena i ekonomski najpovoljnija ponuda
  • Priprema tenderske dokumentacije, novosti, stavovi AJN BiH
  • Priprema ponude - Kako odgovoriti na zahtjeve iz tenderske dokumentacije?
  • Šta ponuđač može učiniti da zaštiti svoje interese?
  • Gdje griješimo prilikom prijave na tendere? Zašto?
  • Pregled i ocjena ponuda (evaluacija)
  • E-aukcija ( umanjenje pozicija nakon e-aukcije - stav AJN BiH )
  • Žalba - suspenzivno dejstvo žalbe

 

05.12.2019. Četvrtak 09:30 - 16:00

Realizacija ugovora

Postupanje ugovornog organa:

-           Način korištenja informacionog sistema e-nabavke

-           Stavovi AJN BiH

-           Pojašnjenje tenderske dokumentacije

-           Prijem ponuda

-           Prijem i kontrola dokumentacije izabranog ponuđača nakon odluke o izboru

-           Postupanje sa bankarskom garancijom za dobro izvršenje posla

Interaktivan pristup, učesnici predstavljaju svoje probleme, dijalog u cilju pronalaženja rješenja

Posebna tema - praćenje postupaka javnih nabavki

Diskusija

Pitanja - odgovori

Učesnici predlažu teme za naredni seminar

 

PREDAVAČ

Bojan Ždrale, dipl. oec. - Ovlašteni predavač za javne nabavke u BiH, završio obuku za trenere za JN u okviru Regionalnog projekta TOT II - training of treners - ITCILO, završio obuku za trenere “Jačanje sistema javnih nabavki u BiH“.

 

 

06.12.2019. Petak 09:00 - 11:00

  • Sindrom profesionalnog izgaranja na radnom mjestu
  • Alati i tehnike za efikasno upravljanje stresom na radnom mjestu

 

PREDAVAČ

Goran Ristić, dipl. psiholog

Kognitivno-bihejvioralni terapeut pod supervizijom

 

 

METODOLOGIJA RADA

Seminar je zamišljen kao visoko interaktivan. Vaše probleme pokušavamo riješiti kroz zajedničku diskusiju i praktične primjere. Na seminaru će se prezentovati problemi sa kojima se učesnici susreću u svom  radu, te će zajedničkim diskusijama i savjetima pokušati pronaći optimalno rješenje. Fokus seminara su iskustva učesnika, aktuelni problemi sa kojima se susreću ugovorni organi i ponuđači, te nastojanje rješavanja istih kroz praktične primjere.

 

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedćem linku: PDF PROSPEKT

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK

 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme.

Broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 27.11.2019.

 

Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.

 

 

Za više informacija obratite se:

KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Tel: +38733621268 

Fax: +3873362 273

Mob: +38761307131

E-mail: info@kventum.ba

Web: www.kventum.ba

FB: www.facebook.com/kventum.ba

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Najave