Jednodnevni seminar iz oblasti javnih nabavki

06.09.2019. 09:18 / Izvor: Akta.ba
Jednodnevni seminar iz oblasti javnih nabavki

Jednodnevni seminar iz oblasti javnih nabavki namijenjen rukovodiocima, službenicima i članovima komisija za javne nabavke i ponuđačima pod nazivom:

Jednodnevni seminar iz oblasti javnih nabavki namijenjen rukovodiocima, službenicima i članovima komisija za javne nabavke i ponuđačima pod nazivom:

 

PRAKTIČNA PRIMJENA ZAKONA O JAVNIM NABAVKAMA

 

TESLIĆ, 12.09.2019. godine, Banja Vrućica - hotel KARDIAL

SARAJEVO, 13.09.2019. godine, hotel HOLLYWOOD Ilidža

 

1.         OTVORENI POSTUPAK - KORAK PO KORAK U PRAKTIČNOM PROVOĐENJU (kako pravilno postupati prilikom pokretanja i provođenja otvorenog postupka nabavke)

 

2.         KOMISIJA ZA JAVNE NABAVKE (formiranje i rad komisije, prava i odgovornosti komisije, ovlaštenja komisije, poslovi komisije i poslovi službenika za javne nabavke)

 

3.         VRSTE GARANCIJA U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI I DRUGI INSTRUMENTI ZAŠTITE UGOVORNIH ORGANA

 

4.         OKVIRNI SPORAZUM

 

5.         PITANJA IZ PRAKSE I ODGOVORI NA PITANJA UČESNIKA SEMINARA

 

TEME KOJE ĆE BITI OBRAĐENE NA SEMINARU:

 

OTVORENI POSTUPAK-KORAK PO KORAK U PRAKTIČNOM PROVOĐENJU

 

•          Priprema i provođenje otvorenog postupka

  • planiranje otvorenog postupka
  • priprema i objavljivanje obavješetnja o nabavci
  • priprema i objavljivanje tenderske dokumentacije, izmjene i dopune tenderske dokumentacije
  • komunikacija u postupku nabavke
  • određivanje rokova za dostavljanje ponuda
  • pravila kod podjele predmeta nabavke na lotove
  • žalba na tendersku dokumentaciju - rokovi, postupanje po izjavljenoj žalbi

 

•          Izrada tenderske dokumentacije u otvorenom postupku

  • Definisanje kvalifikacijskih uslova
  • Dokazi za ispunjavanje kvalifikacijskih uslova
  • Kriteriji za dodjelu ugovora
  • Pravilna izrada tehničkih specifikacija

 

•          Analiza i ocjena ponuda i izbor najpovoljnijeg ponuđača ili poništenje postupka

  • Dostavljanje, prijem i otvaranje ponuda
  • Analiza i ocjena ponuda i sastavljanje zapisnika o analizi i ocjeni ponuda
  • Donošenje odluke o dodjeli ugovora ili odluke o poništenju postupka
  • Žalba na odluku o dodjeli ugovora ili odluku o poništenju postupka-rokovi i postupanje po izjavljenoj žalbi

 

•          Zaključivanje i realizacija ugovora o javnoj nabavci

  • Uslovi za zaključenje ugovora o javnoj nabavci
  • Period mirovanja
  • Kada se vrši dodjela ugovora drugorangiranom ponuđaču
  • Realizacija i izmjene ugovora o javnoj nabavci
  • Anex ugovora, da li je dozvoljen
  • Raskid i poništenje ugovora o javnoj nabavci

 

KOMISIJA ZA JAVNE NABAVKE

 

  • Interni akti kod ugovornog organa koji definišu rad komisije
  • Dužnosti i obaveze komisije u toku postupka nabavke
  • Akti koje komisija donosi i sačinjava u postupku nabavke
  • Da li je obavezno imenovati zamjenske članove komisije?
  • Ko potpisuje akte u slučaju pisane komunikacije komisije sa ponuđačima u toku postupka nabavke?
  • Da li komisija postupa po žalbi ponuđača?
  • Koje su odgovornosti komisije u postupku nabavke
  • Ko može biti imenovan u komsiju za nabavke
  • Koga ugovorni organ ne smije imenovati u komisiju za nabavke

 

VRSTE GARANCIJA U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI I DRUGI INSTRUMENTI ZAŠTITE UGOVORNIH ORGANA

 

  • Vrste garancija koje je moguće zahtijevati u postupcima javnih nabavki;
  • Garancija za ozbiljnost ponude;
  • Garancija za dobro izvršenje ugovora;
  • Oblici garancija;
  • Garancija za avansno plaćanje;
  • Garancija za garantni period;
  • Retencija dijela plaćanja kao instrument zaštite tokom izvršenja ugovora;
  • Način i vrijeme dostavljanja garancija u postupcima javnih nabavki.

 

OKVIRNI SPORAZUM

 

  • Pravna priroda okvirnog sporazuma i razlike između ugovora i okvirnog sporazuma
  • Kada se primjenjuje okvirni sporazum kao tehnika nabavke?
  • Planiranje okvirnog sporazuma i procjena vrijednosti nabavke
  • Kada se zaključuje okvirni sporazum na procijenu vrijednost a kada na vrijednost iz najpovoljije ponude?
  • Trajanje okvirnog sporazuma i realizacija okvirnog sporazuma
  • Opcije za zaključivanje okvirnog sporazuma (okvirni sporazum sa jednim dobavljačem, okvirni sporazum sa više dobavljača - lista dobavljača, mini tender, da li se zaključuje jedan okvirni sporazum ili više okvirnih sporazuma sa svakim izabranim dobavljačem itd.)
  • Smjernice za pripremu tenderske dokumentacije kada se predviđa zaključivanje okvirnog sporazuma
  • Zaključivanje pojedinačnih ugovora po okvirnom sporazumu
  • Pravna zaštita u proceduri sklapanja okvirnog sporazuma i pojedinačnih ugovora
  • Šta, kada i kako se izvještava o zaključenom okvirnom sporazumu i pojedinačnim ugovorima po okvirnom sporazumu

 

PITANJA IZ PRAKSE I ODGOVORI NA PITANJA UČESNIKA SEMINARA

 

  • Kako se vrši procjena vrijednosti javne nabavke, sa ili bez poreza na dodatu vrednost?
  • Kako se pokreće postupak javne nabavke, odnosno na koju vrijednost se pokreće postupak?
  • Da li procijenjena vrijednost iz plana nabavke mora odgovarati procijenjenoj vrijednosti u odluci o pokretanju, obavještenju o nabavci i tenderskoj dokumentaciji?
  • Da li ponuđač koji nije preuzeo izmjenu tenderske dokumentacije sa Portala može dostaviti ponudu?
  • Šta ponuđač može da učini ukoliko mu je nejasna tenderska dokumentacija?
  • Koje kriterije za dodjelu ugovora predviđa Zakon o javnim nabavkama?
  • Da li se poslije objave obavještenja o nabavci i otvaranja ponuda može mijenjati predmet javne nabavke u smislu povećanja ili smanjenja količina?
  • Kada je ugovorni organ dužan otvoriti ponude u odnosu na krajnji rok za dostavu ponuda?
  • Kako ugovorni organ postupa sa neblagovremenom ponudom (može li se otvoriti neblagovremena ponuda?)
  • Ko sve može da prisustvuje otvaranju ponuda?
  • Da li ugovorni organ može da dozvoli da neko od ponuđača naknadno dostavi dokument kako bi njegovu neprihvatljivu ponudu učinio prihvatljivom?
  • Kada ugovorni organ odnosno komisija za nabavke mora odbaciti ponudu kao neprihvatljivu?
  • Kada je ugovorni organ dužan tražiti pojašnjenje neprirodno niske cijene?
  • Šta uraditi sa ponudom koja je veća od procijenjene vrijednosti nabavke?
  • Kako se tretira i da li je dozvoljen popust na ponuđenu cijenu?
  • Da li se Odluka o izboru najpovoljnije ponude dostavlja ponuđaču čija je ponuda odbijena kao neprihvatljiva?
  • Ako se nakon postupka javne nabavke zaključi ugovor o javnoj nabavci, te nakon toga dođe do njegovog raskida, da li se novi ugovor o predmetnoj nabavci može zaključiti sa drugorangiranim ponuđačem?
  • Kako da postupa ugovorni organ ukoliko izabrani ponuđač ne želi da potpiše ugovor o javnoj nabavci?
  • Da li ugovorni organ može zaključiti višegodišnji ugovor o javnoj nabavci?
  • Da li ugovorni organ nakon zaključenja ugovora može da vrši izmjenu cijene?
  • U kojem roku ugovorni organ mora zaključiti ugovor u konkurentskom zahtjevu za dostavu ponuda?
  • Kako postupiti u slučaju hitnih nabavki koje nisu predviđene planom nabavki?

 

PREDAVAČI:

 

Amir Rahmanović, Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH i Projekta Evropske Komisije za obuku trenera (ToT) Miralem Kovačević, Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH i Projekta

 

Evropske Komisije za obuku trenera (ToT) Naši predavači su certificirani treneri i eksperti iz oblasti javnih nabavki sa dugogodišnjim praktičnim iskustvom u planiranju i provođenju postupaka javnih nabavki, što naš seminar svakako čini različitim u odnosu na druge seminare.

 

KOTIZACIJA ZA SEMINAR:

 

150,00 KM po jednom učesniku sa uključenim PDV-om.

Za tri i više učesnika iz iste organizacije kotizacija iznosi 130,00 KM sa PDV-om po jednom učesniku.

 

Kotizacija uključuje:

 

  • troškove učešća na seminaru,
  • nastavne materijale,
  • osvježenje u pauzama,
  • zajednički poslovni ručak,
  • uvjerenje o usavršavanju (Certifikat).
  •  

Prijava na seminar se vrši dostavom prijavnog obrasca i kopije uplatnice na fax ili e-mail. Ukoliko je potrebno dostavljamo Vam i predračun na osnovu kojeg se vrši uplata. Budžetski korisnici koji su u sistemu trezorskog poslovanja mogu se prijaviti na seminar uz odgodu plaćanja nakon ispostavljenog računa.

 

INSTRUKCIJE ZA UPLATU:

 

Svrha doznake: Kotizacija za seminar Javne nabavke

Primalac:FINKOM d.o.o.

Račun primatelja: 1321000101290124

Banka:  NLB banka d.d.

 

KONTAKTI ZA PRIJAVU:

 

Za sva pitanja vezana za prijavu na seminar, kontaktirajte nas na jedan od slijedećih načina:

 

PREUZMI DOKUMENTE:
Agenda
Prijava

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave