Jednodnevni seminar iz oblasti javnih nabavki
Jednodnevni seminar iz oblasti javnih nabavki namijenjen rukovodiocima, službenicima i članovima komisija za javne nabavke i ponuđačima pod nazivom:
Jednodnevni seminar iz oblasti javnih nabavki namijenjen rukovodiocima, službenicima i članovima komisija za javne nabavke i ponuđačima pod nazivom:
PRAKTIČNA PRIMJENA ZAKONA O JAVNIM NABAVKAMA
TESLIĆ, 12.09.2019. godine, Banja Vrućica - hotel KARDIAL
SARAJEVO, 13.09.2019. godine, hotel HOLLYWOOD Ilidža
1. OTVORENI POSTUPAK - KORAK PO KORAK U PRAKTIČNOM PROVOĐENJU (kako pravilno postupati prilikom pokretanja i provođenja otvorenog postupka nabavke)
2. KOMISIJA ZA JAVNE NABAVKE (formiranje i rad komisije, prava i odgovornosti komisije, ovlaštenja komisije, poslovi komisije i poslovi službenika za javne nabavke)
3. VRSTE GARANCIJA U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI I DRUGI INSTRUMENTI ZAŠTITE UGOVORNIH ORGANA
4. OKVIRNI SPORAZUM
5. PITANJA IZ PRAKSE I ODGOVORI NA PITANJA UČESNIKA SEMINARA
TEME KOJE ĆE BITI OBRAĐENE NA SEMINARU:
OTVORENI POSTUPAK-KORAK PO KORAK U PRAKTIČNOM PROVOĐENJU
• Priprema i provođenje otvorenog postupka
- planiranje otvorenog postupka
- priprema i objavljivanje obavješetnja o nabavci
- priprema i objavljivanje tenderske dokumentacije, izmjene i dopune tenderske dokumentacije
- komunikacija u postupku nabavke
- određivanje rokova za dostavljanje ponuda
- pravila kod podjele predmeta nabavke na lotove
- žalba na tendersku dokumentaciju - rokovi, postupanje po izjavljenoj žalbi
• Izrada tenderske dokumentacije u otvorenom postupku
- Definisanje kvalifikacijskih uslova
- Dokazi za ispunjavanje kvalifikacijskih uslova
- Kriteriji za dodjelu ugovora
- Pravilna izrada tehničkih specifikacija
• Analiza i ocjena ponuda i izbor najpovoljnijeg ponuđača ili poništenje postupka
- Dostavljanje, prijem i otvaranje ponuda
- Analiza i ocjena ponuda i sastavljanje zapisnika o analizi i ocjeni ponuda
- Donošenje odluke o dodjeli ugovora ili odluke o poništenju postupka
- Žalba na odluku o dodjeli ugovora ili odluku o poništenju postupka-rokovi i postupanje po izjavljenoj žalbi
• Zaključivanje i realizacija ugovora o javnoj nabavci
- Uslovi za zaključenje ugovora o javnoj nabavci
- Period mirovanja
- Kada se vrši dodjela ugovora drugorangiranom ponuđaču
- Realizacija i izmjene ugovora o javnoj nabavci
- Anex ugovora, da li je dozvoljen
- Raskid i poništenje ugovora o javnoj nabavci
KOMISIJA ZA JAVNE NABAVKE
- Interni akti kod ugovornog organa koji definišu rad komisije
- Dužnosti i obaveze komisije u toku postupka nabavke
- Akti koje komisija donosi i sačinjava u postupku nabavke
- Da li je obavezno imenovati zamjenske članove komisije?
- Ko potpisuje akte u slučaju pisane komunikacije komisije sa ponuđačima u toku postupka nabavke?
- Da li komisija postupa po žalbi ponuđača?
- Koje su odgovornosti komisije u postupku nabavke
- Ko može biti imenovan u komsiju za nabavke
- Koga ugovorni organ ne smije imenovati u komisiju za nabavke
VRSTE GARANCIJA U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI I DRUGI INSTRUMENTI ZAŠTITE UGOVORNIH ORGANA
- Vrste garancija koje je moguće zahtijevati u postupcima javnih nabavki;
- Garancija za ozbiljnost ponude;
- Garancija za dobro izvršenje ugovora;
- Oblici garancija;
- Garancija za avansno plaćanje;
- Garancija za garantni period;
- Retencija dijela plaćanja kao instrument zaštite tokom izvršenja ugovora;
- Način i vrijeme dostavljanja garancija u postupcima javnih nabavki.
OKVIRNI SPORAZUM
- Pravna priroda okvirnog sporazuma i razlike između ugovora i okvirnog sporazuma
- Kada se primjenjuje okvirni sporazum kao tehnika nabavke?
- Planiranje okvirnog sporazuma i procjena vrijednosti nabavke
- Kada se zaključuje okvirni sporazum na procijenu vrijednost a kada na vrijednost iz najpovoljije ponude?
- Trajanje okvirnog sporazuma i realizacija okvirnog sporazuma
- Opcije za zaključivanje okvirnog sporazuma (okvirni sporazum sa jednim dobavljačem, okvirni sporazum sa više dobavljača - lista dobavljača, mini tender, da li se zaključuje jedan okvirni sporazum ili više okvirnih sporazuma sa svakim izabranim dobavljačem itd.)
- Smjernice za pripremu tenderske dokumentacije kada se predviđa zaključivanje okvirnog sporazuma
- Zaključivanje pojedinačnih ugovora po okvirnom sporazumu
- Pravna zaštita u proceduri sklapanja okvirnog sporazuma i pojedinačnih ugovora
- Šta, kada i kako se izvještava o zaključenom okvirnom sporazumu i pojedinačnim ugovorima po okvirnom sporazumu
PITANJA IZ PRAKSE I ODGOVORI NA PITANJA UČESNIKA SEMINARA
- Kako se vrši procjena vrijednosti javne nabavke, sa ili bez poreza na dodatu vrednost?
- Kako se pokreće postupak javne nabavke, odnosno na koju vrijednost se pokreće postupak?
- Da li procijenjena vrijednost iz plana nabavke mora odgovarati procijenjenoj vrijednosti u odluci o pokretanju, obavještenju o nabavci i tenderskoj dokumentaciji?
- Da li ponuđač koji nije preuzeo izmjenu tenderske dokumentacije sa Portala može dostaviti ponudu?
- Šta ponuđač može da učini ukoliko mu je nejasna tenderska dokumentacija?
- Koje kriterije za dodjelu ugovora predviđa Zakon o javnim nabavkama?
- Da li se poslije objave obavještenja o nabavci i otvaranja ponuda može mijenjati predmet javne nabavke u smislu povećanja ili smanjenja količina?
- Kada je ugovorni organ dužan otvoriti ponude u odnosu na krajnji rok za dostavu ponuda?
- Kako ugovorni organ postupa sa neblagovremenom ponudom (može li se otvoriti neblagovremena ponuda?)
- Ko sve može da prisustvuje otvaranju ponuda?
- Da li ugovorni organ može da dozvoli da neko od ponuđača naknadno dostavi dokument kako bi njegovu neprihvatljivu ponudu učinio prihvatljivom?
- Kada ugovorni organ odnosno komisija za nabavke mora odbaciti ponudu kao neprihvatljivu?
- Kada je ugovorni organ dužan tražiti pojašnjenje neprirodno niske cijene?
- Šta uraditi sa ponudom koja je veća od procijenjene vrijednosti nabavke?
- Kako se tretira i da li je dozvoljen popust na ponuđenu cijenu?
- Da li se Odluka o izboru najpovoljnije ponude dostavlja ponuđaču čija je ponuda odbijena kao neprihvatljiva?
- Ako se nakon postupka javne nabavke zaključi ugovor o javnoj nabavci, te nakon toga dođe do njegovog raskida, da li se novi ugovor o predmetnoj nabavci može zaključiti sa drugorangiranim ponuđačem?
- Kako da postupa ugovorni organ ukoliko izabrani ponuđač ne želi da potpiše ugovor o javnoj nabavci?
- Da li ugovorni organ može zaključiti višegodišnji ugovor o javnoj nabavci?
- Da li ugovorni organ nakon zaključenja ugovora može da vrši izmjenu cijene?
- U kojem roku ugovorni organ mora zaključiti ugovor u konkurentskom zahtjevu za dostavu ponuda?
- Kako postupiti u slučaju hitnih nabavki koje nisu predviđene planom nabavki?
PREDAVAČI:
Amir Rahmanović, Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH i Projekta Evropske Komisije za obuku trenera (ToT) Miralem Kovačević, Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH i Projekta
Evropske Komisije za obuku trenera (ToT) Naši predavači su certificirani treneri i eksperti iz oblasti javnih nabavki sa dugogodišnjim praktičnim iskustvom u planiranju i provođenju postupaka javnih nabavki, što naš seminar svakako čini različitim u odnosu na druge seminare.
KOTIZACIJA ZA SEMINAR:
150,00 KM po jednom učesniku sa uključenim PDV-om.
Za tri i više učesnika iz iste organizacije kotizacija iznosi 130,00 KM sa PDV-om po jednom učesniku.
Kotizacija uključuje:
- troškove učešća na seminaru,
- nastavne materijale,
- osvježenje u pauzama,
- zajednički poslovni ručak,
- uvjerenje o usavršavanju (Certifikat).
Prijava na seminar se vrši dostavom prijavnog obrasca i kopije uplatnice na fax ili e-mail. Ukoliko je potrebno dostavljamo Vam i predračun na osnovu kojeg se vrši uplata. Budžetski korisnici koji su u sistemu trezorskog poslovanja mogu se prijaviti na seminar uz odgodu plaćanja nakon ispostavljenog računa.
INSTRUKCIJE ZA UPLATU:
Svrha doznake: Kotizacija za seminar Javne nabavke
Primalac:FINKOM d.o.o.
Račun primatelja: 1321000101290124
Banka: NLB banka d.d.
KONTAKTI ZA PRIJAVU:
Za sva pitanja vezana za prijavu na seminar, kontaktirajte nas na jedan od slijedećih načina:
- Telefon: 035/252-272
- Fax: 035/252-272
- Mobitel: 061/886-082
- e-mail: edukacija@finkom.ba
- finkomdoo@gmail.com
Agenda
Prijava
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.