al
Kako uspješno poslovati sa ključnim kupcima na FMCG tržištu

Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Kako uspješno poslovati sa ključnim kupcima na FMCG tržištu

07.11.2018. 09:45 / Izvor: Akta.ba

Kako uspješno poslovati sa ključnim kupcima na FMCG tržištu

Interaktivni seminar za 18 učesnika

SARAJEVO 28. novembar 2018.

 

 

KAM (Key Account Management) je strateški pristup koji se razlikuje od svih predhodnih modela koji ima fokus na prodaji najvećim kupcima. On se koristiti za osiguranje dugoročne kontinuirane poslovne saradnje sa ključnim kupcima uz osiguranje maksimalne moguće profitabilnosti. To je najviši nivo poslovne saradnje sa ključnim kupcima i zahtjeva visoki nivo različitih vještina kod zaposlenih na strani kompanija dobavljača da bi cijeli poslovni proces bio adekvatno implementiran. Poslovanje sa ključnim kupcima određuje da li će kompanija profitablino poslovati i biti uspješna ili ne. 

Unaprijedite svoja znanja da bi bili uspješni u svakodnevnom poslovanju sa ključnim kupcima .Na ovom interaktivnom seminaru naučit ćete ključne faze u poslovanju sa ključnim kupcima kroz objašnjenje takozvanog Modela 12. koraka. Usvajanje i korištenje ovog poslovnog modela će vam omogućiti povećanje efikasnosti rada sa ključnim kupcima. Osim objašnjenja Modela 12. koraka ovaj seminar objašnjava važnosti postojanja multifunkcionalnih timova za poslovanje sa ključnim kupcima, kao i pravilno razumjevanje vlastite uloge u timu te uloga koje imaju ostali članovi tima koji posluju sa ključnim kupcima. Efikasno primjenjivanje onog što se nauči na ovom seminaru može značajno povećati vaše prodajne rezultate. 

Takođe će vam pomoći da optimizirate vaše poslovne procese u radu sa ključnim kupcima i omogućiti vam da dosegnete izvrsnost u svom svakodnevnog radu. Trening vodi vrhunski FMCG menadžer koji svoja dokazana praktična iskustva u poslovanju sa ključnim kupcima stavlja vama na raspolaganje kroz interaktivni rad u maloj grupi do maksimalno 18 učesnika. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a tokom ovog seminara imat ćete mogućnost postavljati konkretna pitanja iz vaše prakse.

Teme

  • Šta je procs upravljanja poslovanjem sa ključnim kupcima - key account management
  • Izvrsnost kao preduslov uspješnog poslovanja sa ključnim kupcima
  • Ko su ključni kupci
  • Osnovna podjela kupaca kao preduslov uspješnog poslovanja sa ključnim kupcima
  • Podjela kupaca u odnosu na njihov potencijal
  • Zbog čega je važno uspješno poslovati sa ključnim kupcima
  • Faze u procesu upravljanja ključnim kupcima (Model 12. koraka)

 

Kome je seminar namijenjen

Key Account Executives Manager-ima, voditeljima prodaje, sales managerima i svim ostalim koji svakodnevno posluju sa ključnim kupcima na B2B tržištu roba široke potrošnje na strani dobavljača te svim onima koji žele unaprijediti svoje poslovanje sa ključnim kupcima i biti usješniji od svoje konkurencije. 


Predavač

dr. sc. Sead Bašić

TABS doo, Direktor za razvoj poslovnih operacija  

Rođen u Sarajevu, gdje završava osnovnu i srednju školu, nakon čega upisuje Ekonomski fakultet, gdje i diplomira. Magistarski studij kreiran od strane Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu i University of Turin, Faculty for business conducting (Scuola di Amministrazione Aziendale) uspješno završava i stječe dualnu diplomu Magistra ekonomskih nauka iz oblasti poslovnog upravljanja i European Master of Business Administration (MBA). Nakon toga se upisuje na doktorski studij na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu kreiranog u okviru Tempus projekta u suradnji s Faculty of Economics and Business, University of Vienna i Faculty of Economics, University of Ljubljana, smjer Menadžment / Business koji s uspjehom završava odbranom doktorske teze pod nazivom “Primjena koncepta upravljanja ključnim kupcima u zemljama u tranziciji - teorijski i empirijski aspekti”.  

U toku dosadašnjeg profesionalnog angažmana dr. Bašić je stekao praktična znanja iz različitih oblasti ekonomije. Od marta 1996. godine počinje svoju profesionalnu karijeru i do danas je radio u nekoliko različitih kompanija uključujući i nekoliko svjetski renomiranih kompanija kao što su Unilever, Heineken i Henkel, te domaćih kompanija kao što su ASA PVA, ASA PSS i Prevent BH na pozicijama country manager, direktor preduzeća ili direktor robnih marki, obavljajući odgovarajuće poslove i zadatke. Tokom svoje dosadašnje profesionalne karijere je pohađao veliki broj treninga koji su organizirani unutar kompanija u kojima je u tom trenutku radio. Trenutno je zaposlen na poziciji direktora za razvoj preduzeća TABS d.o.o. Sarajevo. Osim toga, Sead je napisao više članaka i uvodnika za različite stručne časopise te je više puta gostovao kao gost predavačna različitim predmetima dodiplomskog i postdiplomskog studija na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu iz oblasti menadžmenta, marketinga ili prodaje.


Mjesto i vrijeme održavanja:

SARAJEVO - 28. novembar, 9-16h, Sunnyland Trebević

Networking

Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije.


Certifikat

Po završetku seminara učesnici dobijaju CPE certifikat.


Cijena

Redovna cijena: 220 KM + PDV

Cijena sa 10 % popusta za rane prijave do 16. novembra: 195 KM + PDV

 

Cijena uključuje:

  • Stručna predavanja predavača
  • Materijali koji pokrivaju seminar
  • Popis učesnika seminara s podacima za daljnje kontakte
  • Izdavanje CPE certifikata
  • Ručak i kafu tokom pauza


Pogodnost: Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem UniCredit ili Raiffeisen platnih kartica.

 

Požurite, 10 % popusta vrijedi još

 

Više informacija i prijave

 

Pozovite za dodatne informacije

033 260 505 - Sarajevo
035 245 222 - Tuzla

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Najave