Kancelarijsko i arhivsko poslovanje, osnove pisanog i elektronskog protokola
Svim zaposlenima u institucijama, službama, organima uprave, sudovima, javnim i privatnim sektorima rukovodiocima, administrativnim djelatnicima..
KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE
OSNOVE PISANOG I ELEKTRONSKOG PROTOKOLA
Zakonski i podzakonski okvir u praksi
Evidentiranje i arhiviranje
Klasifikovanje i izlučivanje građe
E - pisarnica
Sarajevo, 25.04.2019. godine
SEMINAR NAMIJENJEN
Svim zaposlenima u institucijama, službama, organima uprave, sudovima, javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim djelatnicima, sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji rade i obavljaju organizacijske i kancelarijsko - arhivske poslove.
CILJEVI SEMINARA
- Upoznavanje sa kancelarijskim poslovanjem u širem i užem smislu
- Upoznavanje sa pozitivnim zakonskim okvirima koji regulišu kancelarijsko poslovanje
- Izdvajanje akta upravnog postupka
- Usvajanje metoda i tehnika postupanja sa dokumentima od njihovog nastanka do arhiviranja
- Upoznavanje učesnika sa potpunim korištenjem alata e-pisarnice (DMS-a)
- Dobre prakse upravljanja elektronskim dokumentima
SADRŽAJ SEMINARA
- Organizacija prostora, radnog vremena i prijema stranki
- Osnove kancelarijskog poslovanja (propisi, načela, evidencije, arhiviranje)
- Akti upravnog postupka (definicija, evidentiranje, postupanje)
- Postupanje sa dokumentacijom javnih nabavki i prijava na oglase
- Lista kategorija registraturne građe
- Upoznavanje sa e-pisarnicom (DMS-om) i prezentacija praktične primjene
PREDAVAČ
Azemina Hujdur - Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive, sa 30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.
RASPORED SEMINARA
09:30 – 10:00 Registracija učesnika
10:00 – 11:30 I MODUL
11:30 – 12:00 Kafe pauza
12:00 – 13:30 II MODUL
13:30 – 14:30 Ručak
14:30 – 16:00 III MODUL
16:00 - 16:20 Evaluacija - Podjela certifikata
METODOLOGIJA RADA
Seminar je visoko interaktivan i svaki učesnik može iznijeti konkretan problem i dobiti prijedlog za rješavanje. Praktični primjeri i vježbe popunjavanja evidencija sa naglaskom na upisnike upravnog postupka. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog rada.
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: ONLINE REGISTRACIJA
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.
Prijave traju do: 18.04.2019.
Za više informacija obratite se:
KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar
Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Tel: +38733621268
Fax: +3873362 273
Mob: +38761307131
E-mail: info@kventum.ba
Web: www.kventum.ba
FB: www.facebook.com/kventum.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.