Kancelarijsko i arhivsko poslovanje, osnove pisanog i elektronskog protokola

03.04.2019. 09:27 / Izvor: Akta.ba
Kancelarijsko i arhivsko poslovanje, osnove pisanog i elektronskog protokola

Svim zaposlenima u institucijama, službama, organima uprave, sudovima, javnim i privatnim sektorima rukovodiocima, administrativnim djelatnicima..

KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE

OSNOVE PISANOG I ELEKTRONSKOG PROTOKOLA

 

Zakonski i podzakonski okvir u praksi

Evidentiranje i arhiviranje

Klasifikovanje i izlučivanje građe

E - pisarnica

 

Sarajevo, 25.04.2019. godine

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Svim zaposlenima u institucijama, službama, organima uprave, sudovima, javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim djelatnicima,  sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji rade i obavljaju organizacijske i kancelarijsko - arhivske poslove.

 

CILJEVI SEMINARA

  • Upoznavanje sa kancelarijskim poslovanjem u širem i užem smislu
  • Upoznavanje sa pozitivnim zakonskim okvirima koji regulišu kancelarijsko poslovanje
  • Izdvajanje akta upravnog postupka
  • Usvajanje metoda i tehnika postupanja sa dokumentima od njihovog nastanka do arhiviranja
  • Upoznavanje učesnika sa potpunim korištenjem alata e-pisarnice (DMS-a)
  • Dobre prakse upravljanja elektronskim dokumentima

 

 

SADRŽAJ SEMINARA

  • Organizacija prostora, radnog vremena i prijema stranki
  • Osnove kancelarijskog poslovanja (propisi, načela, evidencije, arhiviranje)
  • Akti upravnog postupka (definicija, evidentiranje, postupanje)
  • Postupanje sa dokumentacijom javnih nabavki i prijava na oglase
  • Lista kategorija registraturne građe
  • Upoznavanje sa e-pisarnicom (DMS-om) i prezentacija praktične primjene

 

PREDAVAČ

Azemina Hujdur - Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive, sa 30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.

 

RASPORED SEMINARA

09:30 – 10:00 Registracija učesnika

10:00 – 11:30 I MODUL

11:30 – 12:00 Kafe pauza

12:00 – 13:30 II MODUL

13:30 – 14:30 Ručak

14:30 – 16:00 III MODUL

16:00 - 16:20  Evaluacija - Podjela certifikata

 

METODOLOGIJA RADA

Seminar je visoko interaktivan i svaki učesnik može iznijeti konkretan problem i dobiti prijedlog za rješavanje. Praktični primjeri i vježbe popunjavanja evidencija sa naglaskom na upisnike upravnog postupka. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog rada.

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku:  PDF PROSPEKT

 

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: ONLINE REGISTRACIJA

                                                          

 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 18.04.2019.

 

Za više informacija obratite se:

KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Tel: +38733621268 

Fax: +3873362 273

Mob: +38761307131

E-mail: info@kventum.ba

Web: www.kventum.ba

FB: www.facebook.com/kventum.ba

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave