Kancelarijsko i arhivsko poslovanje podržano informacionim tehnologijama
Kancelarijsko poslovanje kao pisani pratilac svih poslovnih faza ima nezamjenljivu ulogu i značaj bez koje je nezamislivo poslovati sa sigurnošću
Interquality d.o.o. organizuje seminar koji će vam omogućiti da dobijete odgovore i smjernice kako unaprijediti kancelarijsko i arhivsko poslovanje u složenom radnom okruženju!
"KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE PODRŽANO INFORMACIONIM TEHNOLOGIJAMA"
Baška Voda, 16. – 18. 10. 2019.
HOTEL HORIZONT / GRAND HOTEL SLAVIA
Link za prospekt seminara: E-5555 Prospekt Baska Voda 16.-18.10.2019 Rev0
Link za Prijavnicu: E-5555 Prijavnica Baska Voda 16.-18.10.2019 Rev0
Seminar je namijenjen rukovodiocima na svim nivoima, voditeljima ureda/kancelarija, administrativnim djelatnicima, tajnicama, sekretaricama, asistentima, tehničkom osoblju, šalterskim službenicima, i svima onima koji žele unaprijediti svoja znanja i vještine iz organizacija javnog i privatnog sektora.
Seminar je nastao iz potrebe da se doprinese uspostavljanju skladnih poslovnih odnosa, lakšem i efikasnijem obavljanju kancelarijskih i arhivskih poslova, poslova sa strankama i saradnicima, ostvarivanju boljih rezultata rada i obostranog zadovoljstva.
Informacijski sistem dio je svakog poslovnog sistema čija je funkcija neprekidna snabdijevanje svih nivoa upravljanja, odlučivanja i svakodnevnog poslovanja potrebnim informacijama i podatcima.
Kancelarijsko poslovanje kao pisani pratilac svih poslovnih faza ima nezamjenljivu ulogu i značaj bez koje je nezamislivo poslovati sa sigurnošću. Danas je kancelarijsko i arhivsko poslovanje i komunikacija jedan od najvažnijih elemenata u svakodnevnom poslovanju, neovisno u kojem obliku.
Kancelarijsko i arhivsko poslovanje podrazumijeva, u prvom redu, rad koji se obavlja u organima i organizacijama sa ciljem da se registruje i prati tok radnog procesa te obezbjeđuje obavljanje osnovnih funkcija organa, odnosno, organizacija.
Upravljanje dokumentacijom jedna je od vitalnih poslovnih funkcija koja je prisutna u svakoj instituciji, ustanovi, preduzeću ili bilo kojoj drugoj organizaciji.
Kako sve više organizacija danas posluje u međunarodnom okruženju, pojavila se potreba za standardizacijom sistema i procedura u upravljanju dokumentacijom na međunarodnom nivou.
CILJ SEMINARA: Učinkovita primjena informacionih tehnologija u kancelarijskom i arhivskom poslovanju.
PROGRAM SEMINARA:
- Savremeni pristup organizacije, vođenja i primjene modernih informacionih tehnologija u kancelarijskom i arhivskom poslovanju;
- Savremene digitalne vještine i kompetencije;
- Sistemsko upravljanje poslovnom dokumentacijom - životni ciklus dokumenta (od nastanka do arhive);
- Klasifikacija, organizacija i zaštita dokumentacije, ličnih, poslovnih i tajnih podataka;
- Problematika elektronskog poslovanja i arhiviranja;
- Europski model poslovne komunikacije;
- Alati i tehnike za osiguranje povratnih informacija;
- Koncept “zelenog ureda”.
PREDAVAČI:
- Selim Ćemerlić, ing., IRCA Lead Auditor i EOQ Menadžer kvaliteta
- mr. Maja Vlaho, dipl.novinar, PR menadžer
- mr. Zineta Ćemerlić, prof., EOQ Lead auditor/menadžer kvaliteta/CIS Information Security Manager
DNEVNI RASPORED RADA:
- 16.10.2019. radni dio od 10,00 - 16,00 sati
- 17.10.2019. radni dio od 10,00 - 16,00 sati
- 18.06.2019. radni dio od 09,00 - 11,00 sati
KOTIZACIJA ZA SEMINAR:
350 KM – 175 EUR.
Kotizacija uključuje troškove sudjelovanja na nastavi i Radionicama, osvježenje u pauzama, nastavnu dokumentaciju, dodatne materijale i Uvjerenje o stručnom usavršavanju. Za više učsnika, odobravamo popust.
NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR:
Popunjenu i ovjerenu Prijavnicu za seminar dostavite do 07.10.2019. godine na našu e-mail adresu: info@interquality.ba ili na fax:+387 33 762 545.
INSTRUKCIJE ZA UPLATE IZ BiH:
SBERBANK BH d.d.
Računbroj: 140 101 001 411 7413
INSTRUKCIJE ZA INOZEMNE UPLATE:
IBAN: BA 39-140 101 1200024669
SWIFT: SABRBA22
UNAPRIJEDITE VAŠ POSLOVNI SISTEM!
UČITE I RADITE S NAMA!
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.