Kancelarijsko i arhivsko poslovanje, primjena i praksa DMS sistema
Seminar je visoko interaktivan i prilagođen zakonitostima učenja odraslih.
KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE
PRIMJENA I PRAKSA DMS SISTEMA
PROPISI - ALATI - PRAKSA
Baška Voda, 23. - 25.10.2019. godine
SEMINAR NAMIJENJEN
Svim zaposlenim u institucijama, službama, organima uprave, sudovima, javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim radnicima, obrađivačima predmeta i sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji su uključeni i obavljaju kacelarijsko-arhivske poslove.
CILJEVI SEMINARA
- Upoznavanje sa kancelarijskim i arhivskim poslovanjem u pisanom i elektronskom obliku
- Odabir praktičnih načina dobre organizacije kancelarijsko-arhivskog poslovanja
- Razmatranje propisa koji regulišu fizičko i elektronsko obavljanje kancelarijsko-arhivskog poslovanja
- Upoznavanje sa evidencijama u kancelarijsko-arhivskom poslovanju
- Razmatranje i detaljno upoznavanje sa aktima i upisnicima upravnog postupka
- Praktično popunjavanje upisnika za javne nabavke
- Pravilno postupanje sa poštom koju otvaraju i pregledaju posebne komisije
- Pravilno postupanje sa dokumentima od nastanka do arhiviranja
- Upoznavanje sa vrstama i načinima zaštite tajni, evidencijama klasifikovanih dokumenata
- Usvajanje znanja o odgovornostima upotrebe pečata i faksimila, ovlaštenja za čuvanje i upotrebu
- Sticanje znanja o korištenju alata e-pisarnice (DMS)
- Upoznavanje sa propisima i pravilima službene elektronske komunikacije
- Prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu
SADRŽAJ I RASPORED SEMINARA
23.10.2019. Srijeda 10:00 - 16:00
- Organizacija prostora, radnog vremena i prijema stranki
- Uloga rukovodioca/menadžera u organizovanju i nadzoru provođenja kancelarijsko-arhivskih poslova
- Osnove kancelarijsko-arhivskog poslovanja (propisi, načela, evidencije, arhiviranje)
- Akti upravnog postupka (definicija i postupanje), upisnik za javne nabavke
- Prijem i postupanje sa dokumentacijom po javnim nabavkama i prijavama na oglase
24.10.2019. Četvrtak 09:30 - 16:00
- Lista kategorija registraturne građe, određivanje rokova čuvanja
- Pravilno arhiviranje, označavanje i smještaj građe
- Pečat i faksimil - ovlaštenja i odgovornosti
- Elektronska pošta - primjena u praksi uz primjenu propisa
- Vrste tajni i zaštita u skladu sa stepenom tajnosti
- Prezentacija praktične primjene alata e-pisarnice (DMS-a)
PREDAVAČ
Azemina Hujdur - Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive, sa 30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.
25.10.2019. Petak 09:00 - 11:00
OKRUGLI STO - HOTEL HORIZONT
Diskusija - Pitanja i odgovori – Zaključci
- KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE
- JAVNE NABAVKE
- FINANSIJE I RAČUNOVODSTVO
- Na posljednjem modulu spajamo učesnike i sve predavače sa seminara koji se održavaju paralelno u drugom hotelu sa temama “Javne nabavke“ i “Finansije i računovodstvo“.
- Cilj spajanja učesnika i predavača sa tri seminara jeste da se donesu određeni zaključci i preporuke za unapređenje sistema organizacija kroz tri usko povezane oblasti, koje predstavljaju osnovu uspješnosti rada svake organizacije.
METODOLOGIJA RADA
Seminar je visoko interaktivan i prilagođen zakonitostima učenja odraslih. Svaki učesnik može iznijeti konkretan problem i dobiti prijedlog za rješavanje. Praktični primjeri i vježbe popunjavanja evidencija sa naglaskom na upisnike upravnog postupka. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme
Broj učesnika ograničen.
Prijave traju do: 16.10.2019.
Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.
Za više informacija obratite se:
KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar
Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Tel: +38733621268
Fax: +3873362 273
Mob: +38761307131
E-mail: info@kventum.ba
Web: www.kventum.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.