Kancelarijsko i arhivsko poslovanje sa akcentom na elektronsko poslovanje

25.03.2014. 10:47 / Izvor: eKapija.ba
Kancelarijsko i arhivsko poslovanje sa akcentom na elektronsko poslovanje

Seminar prati informatizaciju procesa elektronskog upravljanja dokumentima kroz sve njegove faze. Naglasak je na primjeni elektronskog poslovanja na kojem danas leži kancelarijsko i arhivsko poslovanje.

Interqulity d.o.o. Sarajevo organizuje seminar "Kancelarijsko i arhivsko poslovanje sa akcentom na primjeni elektronskog poslovanja".

Dubrovnik, 16. - 18.04.2014.

Kancelarijsko poslovanje nije samo sebi cilj, ono služi da se osnovni poslovi pravilno razumiju, planiraju, na vrijeme otpočnu i završe. Ono osigurava uslove za rad organa i organizacija, priprema i koordinira njihovim radom na izvršavanju njihovih osnovnih funkcija. Osnovni zadatak kancelarijskog poslovanja je zaštita vjerodostojnosti akta dok se on nalazi kod stvaraoca.

Savremeno poslovanje, kao jedan od glavnih uvjeta za uspješnost, postavlja brzi dohvat i korištenje prave informacije. Informacijski sistemi za upravljanje dokumentacijom i arhivskom građom u elektronskom obliku predstavljaju rješenje navedenog problema i omogućuju jednostavan i brz pristup dokumentima pohranjenim u sistemu, pretraživanje dokumenata kao i mogućnost definisanja prava pristupa pojedinim vrstama dokumenata.

Seminar prati informatizaciju procesa elektronskog upravljanja dokumentima kroz sve njegove faze. Naglasak je na primjeni elektronskog poslovanja na kojem danas leži kancelarijsko i arhivsko poslovanje.

Cilj seminara:

Razvijanje i usavršavanje znanja iz oblasti kancelarijskog, arhivskog i elektronskog poslovanja u skladu sa savremenim zahtjevima poslovanja i u skladu sa EU principima.

Predavači:

Azemina Hujdur-Vrhovčić, Voditelj pisarnice

Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog

Program seminara:

♦ Regulativa i načela kancelarijskog i arhivskog poslovanja;

♦ Elektronska organizacija kancelarijskog i arhivskog poslovanja;

♦ Elektronsko poslovanje – E protokol i E arhiva;

♦ Evidencije po zakonu o tajnim podacima u skladu sa EU standardima;

♦ Upotreba pečata;

♦ Unapređenje rada i radnih vještina u savremenom radnom okruženju.

Način rada na seminaru:

Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara, izradu praktičnih vježbi i upitnika. Od metoda rada primjenjuje se: individualni rad, rad u grupama, analiza slučajeva i predavanje.

Prijave poslati do 11.04.2014.

Tel: + 387 33 762 545

Fax: + 387 33 762 546

Mob: + 387 61 307 131

info@interquality.ba

interquality.centar@gmail.com

Voditelj seminara: Azemina Hujdur-Vrhovčić

PREUZMI DOKUMENT:
PRIJAVNICA_ZA_SEMINAR.docx

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave