Kancelarijsko poslovanje i tok poslovnog procesa u elektro i fizičkom obliku

Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Kancelarijsko poslovanje i tok poslovnog procesa u elektro i fizičkom obliku

21.10.2020. 08:12 / Izvor: Akta.ba

KANCELARIJSKO POSLOVANJE I TOK POSLOVNOG PROCESA U ELEKTRONSKOM I FIZIČKOM OBLIKU

 

PRIMJENA IT METODA U SKLADU SA PROPISIMA

ORGANIZACIJA KANCELARIJSKOG POSLOVANJA

EFIKASNOST POSLOVANJA U CJELINI

 

Beograd, 18. - 20.11.2020.

 

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Svim zaposlenim u institucijama, organima uprave, službama za upravu i upravnim organizacijama, sudovima, javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim radnicima, obrađivačima predmeta i sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju.

 

CILJEVI I SVRHA

  • Primjena novih propisa iz oblasti kancelarijskog poslovanja
  • Usklađivanje e-Pisarnice i e-Arhive sa novim Pravilnikom
  • Organizacija rada e-pisarnice za rad od kuće
  • Komunikacija e-Poštom i dokazna vrijednost e-Dokumenta
  • Odabir praktičnih načina dobre organizacije kancelarijsko - arhivskog poslovanja
  • Tumačenje i primjena  propisa koji regulišu fizičko i elektronsko obavljanje kancelarijsko - arhivskog poslovanja
  • Osnovne i pomoćne evidencije, vrste i način vođenja u kancelarijsko - arhivskom poslovanju
  • Akti upravnog postupka - pojam i evidencije
  • Pravilno postupanje sa poštom koju otvaraju i pregledaju posebne komisije
  • Službena elektronska komunikacija uz primjenu relevantnih propisa
  • Upoznavanje učesnika sa korištenjem alata e-Pisarnice (DMS) sa primjenom dobrih praksi
  • Upravni akti - pojam i vrste evidencija
  • Razlika između elektronskog i certificiranog elektronskog potpisa
  • Savjeti za prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu

 

 

SADRŽAJ

 

  1. UPRAVLJANJE DOKUMENTACIJOM U FIZIČKOM OBLIKU
  • Uloga rukovodioca/menadžera u organizovanju i nadzoru provođenja kancelarijsko – arhivskih poslova
  • Osnove kancelarijsko - arhivskog poslovanja (propisi, načela, evidencije, arhiviranje)
  • Lista kategorija registraturne građe (sačinjavanje i primjena)
  • Uništavanje registraturne građe
  • Pakovanje, obilježavanje, smještaj i čuvanje arhivske građe
  • Arhivska knjiga - svrha i značaj

 

  1. UPRAVLJANJE DOKUMENTACIJOM U ELEKTRONSKOM OBLIKU
  • e-Pisarnica - upravljanje digitalnom i digitaliziranom dokumentacijom
  • e-Pisarnica – podrška za rad od kuće
  • e-Arhiva - pohrana i čuvanje
  • e-Pošta - službena komunikacija sa dokaznom valjanošću dokumenta
  • e-Potpis - elektronski i cetrificirani elektronski potpis (primjena)
  • Pečat i faksimil - ovlaštenja i odgovornosti
  • Vrste tajni i zaštita u skladu sa stepenom tajnosti
  • Prezentacija praktične primjene alata e-Pisarnice (DMS-a)

 

PREDAVAČ

Azemina Hujdur - Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive.

30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.

 

III. MODUL IZ OBLASTI POSLOVNE PSIHOLOGIJE

Ključni cilj implemetacije poslovne psihologije u svakodnevno poslovanje je unapređenje postignuća i radne efikasnosti. Primjena tehnika poslovne psihologije za efikasno upravljanje promjenama i pilagođavanje radnih zadataka. Sticanje znanja kako najbolje reagovati u bilo kojoj stresnoj situaciji i kako upravljati emocijama, uključiti razum – predstavlja jednu od najvažnijih vještina kako u poslovnom tako i u privatnom životu.

 

  • RAZVOJ EMOCIONALNE INTELIGENCIJE I EFIKASNO UPRAVLJANJE STRESOM NA RADNOM MJESTU

 

PREDAVAČ

Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

 

 

RASPORED RADA

Registracija učesnika 09:30 - 10:00

10:00 - 16:00 srijeda    18.11.2020.

09:30 - 16:00 četvrtak  19.11.2020.

09:00 - 11:00 petak      20.11.2020.

 

METODOLOGIJA RADA

Kompletan seminar je zasnovan na predavanju i interaktivnim vježbama vezanim za proces kancelarijskog i elektronskog poslovanja od prijema dokumentacije do arhiviranja dokumentacije. Tokom seminara učesnici će sa predavačem proći sve korake potrebne za pravilan rad u oblasti kancelarijskog i elektronskog poslovanja. Kroz realne i praktične primjere učesnici će biti u mogućnosti da jednostavnije i sveobuhvatnije prihvate kompleksan proces kancelarijskog poslovanja

 

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku:  PDF PROSPEKT

 

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK

 

 

Broj učesnika na seminaru je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 12.11.2020.

 

 

KONTAKT INFORMACIJE:

 

KVENTUM d.o.o.

Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Tel: +38733621268 

Fax: +38733621273

Mob: +38761307131

Mob: +38761267373

E-mail: info@kventum.ba

Web: www.kventum.ba

FB: www.facebook.com/kventum.ba

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Najave