Kancelarijsko poslovanje: propisana pravila i preporučene prakse

04.02.2020. 08:09 / Izvor: Akta.ba
Kancelarijsko poslovanje: propisana pravila i preporučene prakse

Kancelarijsko poslovanje predstavlja najznačajniju pomoćnu djelatnost u organima uprave.

Revicon seminar

Kancelarijsko poslovanje: propisana pravila i preporučene prakse

SARAJEVO, 11. 2. 2020. Hotel Ibis Styles

 

Kancelarijsko poslovanje predstavlja najznačajniju pomoćnu djelatnost u organima uprave, institucijama sa javnim ovlaštenjima i javnim ustanovama, ali i u svim privrednim društvima, udruženjima, fondacijama... Iako se radi o pomoćnim djelatnostima koje su u službi glavne poslovne djelatnosti, njihov ekonomski i socijalni značaj je velik. Jedan od ključnih uslova za uspješno provođenje poslovnih aktivnosti i ostvarivanje pozitivnih rezultata svih, kako privatno- pravnih tako i javno-pravnih subjekata, jeste da prilikom obavljanja svojih redovnih poslova osiguraju najjednostavniji, najefikasniji i najpouzdaniji način praćenja realizacije svojih aktivnosti i preuzetih obaveza.

Federalno ministarstvo pravde je 2019. godine donijelo Pravilnik o kancelarijskom poslovanju (“Sl. novine FBiH”, broj 73/19), ali je isti ubrzo stavljen van snage novim Pravilnikom o kancelarijskom poslovanju (“Sl. novine FBiH”, broj 96/19), što je stvorilo određene dileme u primjeni pravila o kancelarijskom poslovanju u Federaciji BiH. Ovo posebno iz razloga što se novi Pravilnik, počev od 1. 1. 2020. godine, obavezno primjenjuje u svim federalnim i kantonalnim organima uprave, općinskim i gradskim službama za upravu i upravnim organizacijama, te u zakonodavnim i izvršnim organima vlasti i njihovim stručnim i drugim službama i tijelima, kao i u pravnim licima sa javnim ovlaštenjima i drugim pravnim licima javnog karaktera u Federaciji BiH.

Cilj ovog seminara je da pruži korisne i obrazložene odgovore na određena pitanja i dileme, uključujući i praksu, zahtjeve i preporuke, uz otvoren, neposredan i interaktivan odnos učesnika seminara i predavača sa višegodišnjim iskustvom u ovoj oblasti.

TEMATSKE CJELINE

 Smisao i ciljevi kancelarijskog poslovanja

  • Pojam i svrha kancelarijskog poslovanja
  • Regulatorni okvir
  • Opseg obavezne primjene
  • Principi kancelarijskog poslovanja
  • Dobre i loše prakse

Novine u Pravilniku o kancelarijskom poslovanju

  • Klasifikacione oznake i njihova važnost u kancelarijskom poslovanju
  • Utvrđivanje podklasifikacionih oznaka
  • Faksimil i njegova upotreba
  • Izazovi u primjeni

Elektronsko kancelarijsko poslovanje

  • Pojam elektronskog kancelarijskog poslovanja
  • Elektronsko kancelarijsko poslovanje i elektronski dokument
  • Modaliteti i izazovi u primjeni
  • Dobre i loše prakse

Kancelarijsko poslovanje i vođenje evidencija o personalnim dosijeima

  • Razlozi i osnove prikupljanja dokumentacije radnika
  • Forma i sadržaj personalnog dosijea
  • Obaveze pri čuvanju, formiranju i vođenju personalnog dosijea
  • Dobre i loše prakse

Voditelji seminara:

EMIR MEHMEDOVIĆ glavni upravni inspektor, Ministarstvo pravde BiH

GORAN ROKVIĆ pomoćnik ministra, Ministarstvo pravde i uprave KS

 

Trajanje seminara: od 09:30 do 16:30

Naknada: 200 KM po učesniku (sa uključenim PDV-om)

Naknada uključuje:

- učešće na seminaru

- edukacijski materijal

- certifikat

- ručak i osvježenje tokom pauza

 

Za sve informacije o seminaru i prijave molimo kontaktirajte:

Revicon d.o.o.

Envera Šehovića 14, 71000 Sarajevo

tel: (033) 720-584 (Dženita Mehmedić)

fax: (033) 720-581

e-mail: revicon@revicon.info

www.revicon.info

 

ZBOG OGRANIČENOG BROJA MJESTA PRIJAVA JE OBAVEZNA

PREDVIĐENI TERMIN POPUNJAVAĆE SE REDOSLIJEDOM PRIMLJENIH UPLATA

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave