Key Account Management (KAM) – Upravljanje ključnim kupcima

09.01.2020. 11:53 / Izvor: Akta.ba
Key Account Management (KAM) – Upravljanje ključnim kupcima

Rezervišite svoje mjesto i iskoristite pogodnosti rane prijave!

Key Account Management (KAM) – Upravljanje ključnim kupcima
Datum održavanja: 06.02.2020., Sarajevo
Predavači: dr. sc. Sead Bašić

Rezervišite svoje mjesto i iskoristite pogodnosti rane prijave!

VIŠE INFORMACIJA I PRIJAVA!

U današnje vrijeme svaka ljudska djelatnost podrazumijeva odnos u kome jedna strana nešto prodaje, a druga strana je spremna da za to alocira određena finansijska sredstva da bi to kupila. Međutim, uvijek postoje “kupci” koji su značajniji od ostalih.

Navedeno pravilo ne važi samo u poslovnim odnosima koji su zasnovani na ostvarivanju profita, kao najvažnijem indikatoru uspješnosti poslovanja, nego i u nevladinom sektoru gdje postoje donatori koji su značajniji od drugih. Uspješnost rada nevladine organizacije zavisi od kvaliteta i uspješnosti prezentacije određenog projekta koji se nudi donatorima da ga finansiraju.

Uspješno poslovanje sa ključnim kupcima predstavlja ključ poslovanja svake kompanije, a dugoročno i opstanka iste.

U današnje vrijeme, “klatno moći“ je u najvećem broju slučajeva na strani ključnih kupaca. Što su prihodi koje kompanija na osnovu njih ostvaruje veći, to je teže sa njima poslovati. Da bi zaštitile svoj profit kompanije moraju usvojiti sofisticirana znanja i vještine u upravljanju svojim poslovanjem, ostvariti profitabilan način upravljanja ključnim kupcima i osigurati postizanje dugoročnih poslovnih ciljeva.

 

Prema zadnjem istraživanju, a koje je obuhvatilo regiju,  problem apsentizma iskazan u brojkama u izgleda ovako:

Zbog svega ranije navedenog nameće se zaključak da je upravljanje ključnim kupcima (Key Account Management) jedan od najvažnijih procesa u poslovanju jedne uspješne kompanije. Prema različitim istraživanjima upravo su ključni kupci oni koji donose većinu prihoda, a najčešće i profita, u kompanijama koje posluju sa njima, bez obzira u kojoj industriji se radi.

Da bi se sa ključnim kupcima što uspješnije poslovalo potrebno je da kompanija posjeduje adekvatan nivo znanja i vještina u upravljanju procesom poslovanja sa ključnim kupcima. Samim tim, kompanije moraju ulagati u obrazovanje svojih zaposlenih, a sve u svrhu ispunjavanja ciljeva koje su postavile pred sebe i svoje zaposlene. Upravljanje (poslovanje) sa ključnim kupcima između ostalog iziskuje dobre komunikacijske vještine, odlično znanje u planiranju prodaje, vještine i iskustvo u vođenju odnosa s klijentima i još mnogo drugih znanja i vještina.

Teme seminara:
✓ Prodajni proces kao završna faza u procesu razmjene (generički pristup);
✓ Izvrsnost kao imperativ uspjeha;
✓ Osnovna podjela kupaca;
✓ Ko su ključni kupci?;
✓ Podjela kupaca u odnosu na njihov potencijal (kategorizacija kupaca);
✓ Upravljanje ključnim kupcima (KAM);
✓ Ključni kupaci vs.transakcijski kupaci;
✓ Faze u procesu poslovanja sa ključnim kupcima;
✓ Kriteriji donošenja odluka kod ključnih kupaca;
✓ Kreiranje portfolija ključnih kupaca;
✓ Izgradnja kvalitetnog i dugoročnog odnosa s ključnim kupcima;
✓ Primjeri iz prakse I razmjena iskustava učesnika trening – kursa.

 

Cilj seminara:
Cilj seminar je kroz interaktivni pristup ponuditi odgovore na poslovne probleme sa kojima se susrećete u svakodnevnom poslovanju i prenijeti različita iskustva i znanja vrhunskih stručnjaka.

Seminar je namijenjen:
Seminar je namijenjen vlasnicima i menadžmentu kompanija, specijalistima u prodajnom kontrolingu, prodajnim analitičarima, menadžerima ključnih kupaca te direktorima ili voditeljima prodaje, zaposlenicima kompanije koji sarađuju sa ključnim kupcima i ostalim zaposlenicima kompanije koji žele usvojiti vještine upravljanja ključnim kupcima.

PREDAVAČ

dr. sc. Sead Bašić

MJESTO I VRIJEME ODRŽAVANJA SEMINARA

SYS Company edukacijski centar 
Adresa: Zmaja od Bosne 12C (Kubus C), 71000 Sarajevo
Vrijeme: 06. februar 2019. godine., 10-17h

CIJENA

Kotizacija za učešće na seminaru Upravljanje ključnim kupcima iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 27. januara 2019. godine iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 315,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

​Cijena uključuje:
✓ Učešće na seminaru
✓ Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
✓ Materijal za pisanje
✓ Potvrdu o učešću na seminaru
✓ Osvježenje na pauzama i zajednički ručak

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave