Ključni aspekti modernog poslovanja izgradnja i jačanje poslovnih vještina

22.05.2019. 08:31 / Izvor: Akta.ba
Ključni aspekti modernog poslovanja izgradnja i jačanje poslovnih vještina

Seminar je namijenjen poslovnim ljudima svih profila direktorima, menadžerima, rukovodiocima, pomoćnicima, tim liderima, članovima timova, sekretarima-cama, asistentima-cama..

KLJUČNI ASPEKTI MODERNOG POSLOVANJA

IZGRADNJA I JAČANJE PRAKTIČNIH POSLOVNIH VJEŠTINA

 

Opatija, 26. – 28.06.2019. godine

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, pomoćnicima, tim liderima, članovima timova, sekretarima/cama, asistentima/cama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, finansije, pravo, javne nabavke i slično) u organizacijama javnog i privatnog sektora i za sve one koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu i da podignu nivo svojih poslovnih rezultata.

 

CILJEVI SEMINARA

  • Razvoj ključnih poslovnih vještina u modernom poslovanju
  • Usvajanje alata i tehnika izgradnje savremenih radnih kompetencija
  • Povećanje produktivnosti i motivacije u ključnim trenutcima
  • Metode kako raditi prave stvari na pravi način (efikasnost i efektivnost)
  • Otkrivanje problema i situacija koje nas koče u svakodnevnom poslovanju
  • Određivanje psihološkog profila i razumijevanje samog sebe
  • Unapređenje kvalitete rada i organizacije poslovanja
  • Odabir “prave reakcije“ u svakoj poslovnoj situaciji
  • Efikasniji rad sa osobama iz poslovnog okruženja

 

SADRŽAJ SEMINARA

 

  • Praktične poslovne vještine u savremenom radnom okruženju
  • Percepcija trenutnog radnog okruženja
  • Kako razvijati svoje potencijale i efikasno rješavati probleme?
  • Razumijevanje sebe
  • Efikasnost i efektivnost
  • Napredne komunikacijske vještine
  • Komunikacija sa pretpostavljenim, kolegama i klijentima
  • Rukovodioc - Zaposlenik & Zaposlenik - Rukovodioc
  • Elementi i uticaj pozitivne i negativne povratne informacije (praktični primjeri)
  • Važnost timskog rada i održavanja produktivne organizacijske kulture
  • Pravila profesionalnosti, poslovna etika i bonton
  • Kvalitetna uslužna kultura - Rad sa klijentima
  • Alati i tehnike rada sa “teškim“ osobama
  • Uticaj na druge (tehnike i trikovi)
  • Izrada plana za efikasno upravljanje vremenom
  • Ključni aspekt modernog poslovanja - Motivacija i samomotivacija
  • Razumijevanje ličnog i interpersonalnog konflikta
  • Razvoj vještina ophođenja sa emocijama, predrasudama i različitostima
  • Važnost percepcije u donošenju odluka
  • Emocionalna inteligencija u poslu

 

PREDAVAČI

Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

Goran Ristić, dipl. psiholog

Kognitivno-bihejvioralni terapeut pod supervizijom

 

RASPORED SEMINARA

Registracija učesnika 09:30 - 10:00

10:00 - 16:00 srijeda    26.06.2019.

09:30 - 16:00 četvrtak  27.06.2019.

09:00 - 11:00 petak      28.06.2019.

 

METODOLOGIJA RADA

Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima. Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, studija slučajeva, demonstracija i slično. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku:   PDF PROSPEKT

 

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA:   ONLINE REGISTRACIJA

 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme.

Broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 18.06.2019.

 

Za više informacija obratite se:

KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Tel: +38733621268 

Fax: +3873362 273

Mob: +38761307131

E-mail: info@kventum.ba

Web: www.kventum.ba

FB: www.facebook.com/kventum.ba

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave